Bab 1

1.3K 18 3
                                    

Di kawasan lorongan jalan menuju ke bangunan rumah pangsa... Azman Fahmie ialah watak atau character utama...pada waktu malam yang sunyi... Azman Fahmie atau di panggil Azman berjalan di kawasan lorong tersebut untuk pulang ke rumah...di saat itu juga...ada seorang lelaki yang mabuk yang berjalan di lorong itu... keadaan Azman pada saat itu hanya mampu mempertahankan diri sahaja... semasa Azman otw keluar dari lorong itu...ada seorang lelaki yang menahan dia dan menarik Azman ke sesuatu tempat...
"Argh...kau sape?! Lepas kan aku!!" Kata Azman sambil cuba untuk melarikan diri

Tetapi lelaki tersebut tidak memperdulikan nya...dia hanya jalan menuju ke sesuatu tempat manakala Azman cuba untuk melarikan diri dan cuba untuk melepaskan tangan nya yg di telah digenggam oleh lelaki tersebut...tapi usaha nya gagal... Lelaki tersebut membawa Azman ke sebuah hotel...hotel tersebut milik lelaki tersebut... Azman hanya mampu untuk cuba melarikan diri walaupun macam mana pun Azman tetap gagal...

Sesampai ke sesuatu bilik... lelaki tersebut meletakkan Azman ke atas katil selepas mengunci pintu...

"Kau nak buat apa kat aku ha?!...kau masalah apa?! Kau mabuk balik lah rumah!!!" Kata Azman yang rasa hairan dan takut apa yang akan terjadi seterusnya... lelaki tersebut mula membuka butang baju nya satu persatu sehingga memperlihat dadanya... Azman hanya mampu terpaku disitu... lelaki tersebut mula mendekati Azman dan memegang dagu Azman dan lelaki tersebut mencium Azman dengan girah sehingga Azman hanya mampu ikut sahaja kerana lelaki tersebut mencekik leher Azman dengan sedikit kuat...lidah mereka bertemu... lelaki tersebut menolak badan Azman sehingga membuatkan Azman terbaring di atas katil...

Di saat itu juga lelaki tersebut mula membuka baju nya dan terlihat lah tubuh badan lelaki tersebut dan lelaki tersebut mula membuka baju Azman dan mula mencium setiap bahagian badan Azman... Azman hanya mampu terpaku tidak tahu bagaimana lagi untuk melarikan diri...sudah berapa kali mencuba tetap gagal...

"Ah...apa ya...yang kau cuba nak buat ha!!??" Kata Azman... lelaki tersebut hanya diam dan terus melakukan itu... lelaki tersebut mula memasukkan tangannya ke dalam seluar Azman dan memegang batang Azman dan membuat Azman hampir hilang kawal... semasa benda itu beraksi, Lelaki tersebut mula membuka seluar Azman sehingga membuatkan Azman telanjang tanpa pakaian...Azman hanya mengeluarkan air mata kerana tidak tahu kena benda ini terjadi kepadanya...

Lelaki tersebut mula memasukkan 1 jarinya ke dalam lubang Azman dan membuat Azman rasa sedikit kesakitan, tak lama kemudian lelaki itu memasukkan 2 jari kemudian 3 jari... Azman yang terasa sakit kerana itu hanya mengeluarkan air mata yang lebih banyak berbanding pada awalnya... beberapa menit kemudian lelaki tersebut mengeluarkan jarinya dan membuka seluar nya separuh dan mengeluarkan batang nya selepas itu lelaki tersebut mula memasukkan batang nya ke dalam lubang Azman sehingga membuatkan Azman menangis kerana kesakitan yang amat dalam... lelaki tersebut mula menggerakkan tubuh badan nya sehingga Air mani mereka terkeluar...

Di pagi harinya... Azman bangun dan terus memakai seluar dan baju kemudian dia keluar dari bilik tersebut...

Manakala lelaki tersebut ialah Rain Darwish atau di panggil Rain...dia baru sahaja keluar dari tandas dan lepas je mandi kononnya nak tanya siapa tetapi Azman hanya pergi tandas memberi tahu apa apapun...

...

Semasa di rumah (Azman)

"Apa yang aku buat malam tadi??"
Dengan perasaan takut yang mendalam...jika dia mengadu kepada ibu nya pasti dia akan di buang...

Pada hari esoknya...di kolej...

"We kau ok tak...???" Kata Akim sambil memberi Azman Air...

"Ha,a...dri tadi kau tak fokus dengan pelajaran...kau ok tak?? Kalau kau sakit tak payah datang..." Kata Zakwan yang mengecek suhu badan Azman...

Vizio Akim atau di panggil Akim adalah sahabat kepada Azman dan Zakwan Vion atau di panggil Zakwan adalah sahabat juga kepada Azman..

"Aku ok je lah..." Kata Azman yang sangat sayu..."kalau kau ok tak kan kau buat muka macam ni...kau ok ke tak kau budak ceria tau x...Cite aku ni ngn Zakwan kawan baik kau tau tak boleh tak kau jangan rahsia kan sesuatu...biasanya kau yang paling banyak curhat...tapi sekarang kenapa kau senyap... please lah we..." Kata Akim yang sedang hilang sabar sedikit...

"Tenang we...ni mesti ada something Yang paling memalukan ni...ke...ha!! Kau kan selalu balik guna lorong tuh kan mesti kau.... rogol seseorang perempuan" kata Zakwan sambil slowkan suara...

"Kepala kau...ok lah fine aku jujur..." Kata Azman..."Cite cepat"kata Akim...

"Sebenarnya...aku bukan rogol orang..."kata Azman yang cuba untuk memberi tahu..."aik ok... lumayan tepat..." Kata Zakwan...

"Aku...aku malam tadi...aku kena rogol oleh seseorang yang aku tak kenal...dia lelaki" kata Azman yang hampir menangis...

"We... serius lah...kau ok tak...kau tau tak nama dia???" Kata Akim...

"Seingat aku time tuh...dia macam budak kolej tapi dia tak satu kolej ngn kita Kut...aku tak nampak muka dia time tuh gelap..dan pagi semalam...masa aku sebelum keluar dari bilik tersebut aku ternampak nametag dia tuh Rain..."kata Azman...

"Serius lah" kata Akim.... beberapa saat kemudian Azman mula mual dan terus pergi ke tandas dan muntah... selepas je dia muntah...

"Weh kau ok tak??!!" Kata mereka berdua..."aku tak tahu" kata Azman yang sudah pening dan pingsan...

Beberapa jam kemudian Azman bangun...dan dia terkejut dia kat mana ni...dan tak lama tu Mereka berdua datang...."kau dah sedar...bagus lah" kata Akim

"Macam mana aku boleh ada kat sini??" Kata Azman dengan sedikit terkejut..."tadi kau pingsan lepastu kitorang bawa kau pergi hospital...takut jadi apa2... lepas je kitorang bawak kau lepas je doktor cek tetiba doktor kata kau mengandung..." Kata Zakwan...

Azman terkejut dengan kata2 Zakwan dan Azman memegang perut nya..."ha?...tak tak..." Kata Azman yang hampir menangis...

"Aku faham tapi apa apapun kitorang tetap ada...adik kau tahu yang kau mengandung...dan dia dah tahu semua..." Kata Akim...

"Ha!!!! Sape bagi tahu!!!" Kata Azman yang terkejut..."sorry demi kebaikan kau kesihatan kau dan mak kau pun dah tahu..." Kata Zakwan...

"Tak...tak..." Yang menangis...
Tetiba Alias dan makcik yari iaitu mak dan adik Azman...Alias Fahmie adalah adik nya dan Makcik Yari adalah ibu nya...

"Azman...?" Kata makcik yari...

<Sampai situ dulu...nnt aku sambung...tq for reading my novel BL...vote please>

[OUR CHILD] (BL)(18+)Where stories live. Discover now