Bab 7

441 10 0
                                    

"Ush untung le..." Kata Mike..."tapi kan... Asal muka budak tuah sebijik NGN muka kau Rain"

...

"A...apa maksud kau Mike..." Gugup Zakwan dengan perkataan yang Mike keluar kan...

"Uh...aku....aku TGOK mu-...." Tak sempat Mike nak sambung ayat tetiba guru guru menyuruh semua student berada dengan ibubapanya atau penjaganya untuk memulakan majlis....

Skip habis lah majlis tersebut...Akim Zakwan dan Azman berkumpul di tempat yang mereka selalu lepak...kemananya Mike dan Rain berada di stesyen lain yelah Rain NGN Mike student yang baru masuk bukan lama macm Zakwan Akim dan Azman... Diorg lepak tak bawak sekali ye Rif hanya mereka bertiga nya mana perginya Rif dengan nenek kesayangan tuah... kononnya nak bertiga tetiba pakwe si Akim ni pulak iaitu Alias nak join...haish...

"Aik join juga ke?" Kata Azman..

"Yelah bang...mana lah tau nnnt dia ni tgok pempuan sexy2..." Jawab Alias sambil jeling ke arah Akim

"Ei...mana ada...Ish..." Kata Akim...

"Oi....dah dah... sekarang ni kita nak bincang tentang apa yang terjadi tadi" kata Zakwan....

"YELAH2" kata Akim..."ape nye"

"Macam mana Mike boleh nampak dan perasaan yang muka si Rif sebijik dengan Rain tak hairan ke??" Kata Zakwan

"Haah lah ye X ye juga ek...MCM mana dia boleh perasan sedangkan kita je tak perasan dan tak nampak un...cuai Gile..." Kata Akim

"Pukimak gila... Dunia apa ni wehhhh ahduhhhhh....satu satu masalah... Sekarang ni kita kena buat apa?" Tanya Alias...

"Apa lagi Klau bukan siasat..." Jawap Azman...

"Mungkin Mike dah bagi 1 clu... mungkin ada banyak lagi..." Kata Zakwan

"Aku rasa macam Raina tau bapak kandung si Rif.." kata Akim

"Jngn main tuduh kalau kau tak tau...Ish aku tampo kang kau baru tau langit tuah tinggi ke rendah..." Kata Alias...

"Eh sorry lah...hehe...DH bila nak start?" Tanya Akim...

"Mulai minggu depan" kata Zakwan...

"Ha? Knp X esk?" Kata Akim

"Esok cuti lah lgiun aku malas nak keluar esok aku busy"

"Eh esok cuti ek?"

"Lah kau ni...esok cuti lah bodoh!"

"Ohw yeek sorry sorry"

Tetiba Mike dan Rain pun datang...

"Borak apa ni???" Kata Mike sambil duduk sebelah Zakwan...

"Uh Xde borak apa..btw korg dari mana?" Tanya Zakwan

"Dari bilik guru..." Jawap Mike

"Oh...faham... Buat apa je..."

"Buat apa? Entahlah...ni pasal kolej lama..."

"Oh..."

"Eh korg ni memang dekat ek? Cam sweet je..." Kata Akim...

"Oi...gila apa kau...luatebiat?" Jawab Zakwan...

"Tak lah aku TGOK kau NGN Mike lain macam je dari first meet sampai rini" sampuk Azman

"Ui..korg ni dah berjuta abad kawan tak kan tak faham aku dah berpunya.." geram Zakwan dengan dua dua bff dia ni...

"Tau lah...tapi kadang tuah walaupun kau dah berpunya terutamanya gf ni Klau perasaan kau dekat dia kuat maksud nya kau straight kalau perasaan kau down MCM setengah maksud nya kau bi...kalau XDE tug ha lain lah Cite" terang Akim...

[OUR CHILD] (BL)(18+)Where stories live. Discover now