"Azman..?"...
...
"Ma...mama" kata Azman yang terkejut atas kehadiran ibunya iaitu Makcik Yari...
"Azman...kamu baik2 saja kan?" Kata makcik yari...Azman hanya angguk..."mama dah tahu apa yang terjadi pada kamu..." Kata makcik yari sambil mendekati Azman...
"Ma...mama Azman tak bermaksud nak buat benda tuh tapi..."kata Azman yang hampir menangis..."mama faham... jangan risau...apa apapun kita kena jaga rahsia..lagi2 Zakwan dan Akim" kata makcik yari..."eh makcik...saya janji saya jaga rahsia...tak lama lagi kan saya akan jadi menantu makcik...kan Alias....kan kan..." Kata Akim..."uh...tah..." Kata Alias... Alias Fahmie adalah adik kepada Azman Fahmie dan anak kedua Makcik Yari..."aw sayang ni...tak mesra lah... jangan dingin sangat..." Kata Akim..."suka hati lah...eh aku lapa lah jom makan tadi kat bawah aku ada jumpa kedai makan jom..." Kata Alias..."ok jom...."..."aik aku macam mana pulak...yang single ni..." Kata Zakwan..."kau beli lah sendiri...aku bukan pakwe kau pun kau hanya bestfriend aku je...sape lah nak kau tuh" kata Akim..."dajjal punya kawan...ok takpe... padahal aku yg selalu belanja ko...lepas ni xde lah..."kata Zakwan...."eh ok ok...sorry2...aku belanja kau..." Kata Akim...
[1 jam kemudian]
Mereka pun kembali..."mama...ni adik ada belikan makanan untuk mama ngn abang" kata Alias..."terima kasih" kata Makcik Yari sambil senyum..."sama2"kata Alias sambil membalas senyuman dan terus duduk di sebelah Akim iaitu Boyfriend nya..."oh ye Azman..."kata makcik yari.."ye?" Kata Azman..."masa kamu di rogol dan esok paginya kamu mahu beredar dari situ...kamu ada nampak namatag tak lelaki yang merogol kamu?"..."ada...Azman nampak nama dia...tak silap Rain..."..."jadi... nnt bila budak tuah lahir kamu harus letak nama dia mesti ada Nama Rain...faham??"..."baik ma..."..."dh makan....mama suap kan" "terima kasih"...mereka pun makan...
3 tahun pun berlalu...
Azman Fahmie selamat melahirkan seorang anak lelaki yang di beri nama Harif Rain atau di panggil Rain tau Arif...
...
"Papa...papa dah nak pergi kolej ke?" Kata Arif "ye sayang..." Kata Azman...
"Ala...tak dapat lah nak main ngn papa..."..."pakcik Alias kan ada..."..."tak nak bosan.."... Azman ketawa kecil sambil memandang ke arah Alias..."ei babi lah anak kau ni" kata Alias..."woi jaga mulut kau...dia ni masih kecik..." ..."ceh..."... "Azman...kamu belum pergi lagi?...nnt lambat...biar lah Rain tu...mama ada...ha Alias...bila nak masuk kolej...kamu tu dah 18 tahun abng kau dh 20 tahun..." Kata makcik yari... "Ala ma... relex lah dulu baru je lepas SPM..." "Alasan...dah Azman pergi lah kolej tuh... nnt apa apa mama call..." "Baik ma..." Azman pun pergi lah ke kolej...Sesampai di kolej...
Selepas je sampai Azman pun masuk ke kelas...
"Hai we...sorry do aku lambat...kes budak tuah" kata Azman..."tak pe... kitorang pun baru sampai..."kata Akim "we...aku dengar kan kelas kita ada budak baru tahu dari kolej mana tah...dua org...kalau macam tuh boleh kita ajak dia jadi geng kita..." Kata Zakwan..."serius lah...cun cun.." kata Azman..."weh...Azman...aku nak tanya lah..." Kata Akim"pedia" kata Azman... "Adik kau yg Alias tuah bila nak masuk kolej...rindu lah...huhu" kata Akim..."aik...mana lah aku tau...dia kata nanti dia masuk" Kata Azman... "Ala...pujuk lah dia...huhu" kata Akim..."tgok lah nnt..." Kata Azman..."ok my bestie" kata Akim... Cikgu pun datang...dan kelas pun bermula...
"Ok lah student2 sebelum saya mulakan...saya akan panggil 2 pelajar baru dari kolej lain untuk memperkenalkan diri...ok masuk" kata cg Zara...mereka berdua pun masuk dan mereka berada di depan..."bole perkenalkan diri..." Kata cg Zara..."baiklah...ok...nama aku Mikhail Aman bole panggil Mike saja..." Kata Mike..."uh sorang lagi?" Kata cg Zara "uh baiklah...nama aku Rain Darwish...bole panggil aku Rain..." Kata Rain... "Baik lah mereka berdua dari kolej yg sama ye dan kamu berdua boleh duduk di bahagian kosong di belakang sana.."kata cg Zara..."baik lah" kata mereka berdua....
"We...nama dia Rain do...nametag dia pun nama dia Rain..." Kata Zakwan..."haah lah...tah2 dia orang yang rogol kau Azman.." kata Akim..."aku rasa aku macam pernah nampak namatag tuh...time aku kena rogol...tapi real ke dia yang buat?" Kata Azman..."kita tak boleh main tuduh je orang sesuka hati...mana tahu ada yang same ke apa ke..."kata Akim..."haah lah...hmm Kita kena siasat dan cari bukti dulu baru kita tahu" kata Zakwan... "Ye tak ye jugak...ok lah kita mula2 kawan dengan diorg dulu..." Kata Akim..."ok deal..kau Azman?" Kata Zakwan..."ok aku deal..."...
<Ok lah sampai situ dulu... support tau...and vote... thanks for reading>
YOU ARE READING
[OUR CHILD] (BL)(18+)
Teen FictionWarning⚠️ [18+] [logic: men can get pregnant] Azman Fahmie atau di panggil Azman...Azman mempunyai seorang anak dari kandungan dia sendiri bernama Harif Rain atau di panggil Arif/Rain Rain Darwish atau di panggil Rain iaitu bapa kepada Arif dan juga...