bab 3

665 15 1
                                    

Di waktu rehat...Rain yang sedang duduk di meja bersama kawannya Iaitu Mike...di masa yang sama Azman dan kawannya menghampiri Rain dan Mike...

"Woi..." Kata Zakwan sambil menghapiri Rajin dan duduk di kerusi yang di sediakan...

Dalam kehairanan Rain pun menjawab panggilan itu "hm? Kau sapa? Kau nak apa?"

"Xde apa2 just nak kenal je x boleh ke? Btw aku Zakwan...kau Rain?"

"Oh ok...so? Apa lagi?"

"Ush kau ni kan Wan bukan nye reti Sabo main tinggal je aku tahu lah aku ni pendek lagi2 tinggi AQ ni 177 engkau tuh 183 beza bodoh...ha kau Az same je 182 x jauh bez" marah Akim kepada mereka berdua yang sampai dahulu sambil memukul kepala Zakwan... maklum pendek...

"Ala sorry do...kau pun satu sape suruh pendek" Zakwan menyakat...

"Ei kau ni sengaja bodoh..."

"Oi!!! Korg ni memang nak buat kita memalu kat sini ke apa eh penyapu lidi mak kau...urat malu korg kat kepala tuah DH putus ke MCM mana bodoh...ke masa mak kau lahir kan kau doktor tu buang urat malu kau" kata Azman yang dah geram nak mampus Sebb kelakuan kedua dua kawan nya...

"Erk sorry dow...hehehe" Kata Zakwan

"Ah apa apa je lah sekarang ni korg nak buat apa?"

"Tah nya banyak mulut..." Kata Mike sambil menyuap makanan nya kedalam mulut...

"Korg nak apa? Tetiba datang...nak kata buat kerja Xde pulak" Tanya Rain

"Kitorang DTG ada Sebb kalau XDE Xde lah tolol" jawap Zakwan...

Tetiba ada satu tangan melayang ke kepala Zakwan...

"Aduh...kau pahala Kim"

"Kau lah pahal bodoh"

" Kalau XDE pape baik korg bla...aku penat lah melayan kerenah korg berdua..." Luahan Rain

"Ehhhh Sabo...aku nak tanya" tahan Zakwan sebelum Rain dan Mike bla

"Ape die" tanya Rain yang hampir bangun dari tempat duduk

"Kau....pernah.... rogol org X?"

Rain diam seketika...apa yang Zakwan tanya kan? Kenapa Zakwan bertanya seperti itu? "Uh kenapa kau tanya ni?"

"Tak aku just tanya...kau tinggal jawap je"

"Tah tak tahu..."

"Serius ni? Cuba kau ingat macam kau pernah mabuk ke? Apa ke?"

"Eh penyapu nenek kau... aku pernah mabuk tapi kalau bak rogol tu sampai tahap batang masuk lubang tuah aku tak tahu...tapi kalau setakat permulaan itu aku pernah lah macam cium2 Hisap tuah pernah lah NGN perempuan tapi kalau bak batang masuk lubang tu..uh...aku x berapa ingat pernah atau x"

"Eek...boleh tahan dia punya ayat..."

Azman hanya diam tidak tahu mahu berkata apa... betul ke student baru ni orang yang telah rogol dirinya? Masih banyak pertanyaan yang di timbul kat kepala...jika sampai bila2 dia tak jumpa orang tersebut mungkin sampai bila2 dia harus membesarkan anak nya sendiri bersama adiknya dan ibunya...hmm...

Akim yang perasan dengan kelakuan Azman dan dia bertanya "Az...kau ok x? Kalau tak aku beli makanan untuk kau?"

"Hm? Eh X pe aku ok je cuma penat"

"Ni mesti malam tadi kau kena jaga budak comel tuah kan???" Seru Akim

"Yelah xkan adik lelaki aku pulak"

"Eh ptang ni aku nak jumpa adik lelaki kau tau so bye kitorang nak deting"

"Ish kau ni kan apa juga besen melayang kat muka kau"

"Eh kau gay?" Tanya Rain

"Ye knp?" Jawab akim

"Hm...not bad..."

"Asal tanya?"

"Tak lah...aku pun gay...aku ingat kan aku SORG upanya ada yang lain Sebb aku banyak tanya student2"

"Lah? Eh bukan aku SORG ni orang aku cakap nak ajak adik dia deting ni pun gay"

Rain pandang ke arah Azman yang berdiri belakang Akim...

"Eh...kau ni dah knp? Aku Bi bukan gay...bodoh ek?" Jawap Azman yang geram

"Eh apa bezanya" jawap Akim

"Oh... faham...tapi kenapa aku macam pernah nampak kau Az... Azman?" Tanya Rain yang seperti pernah bersemuka dengan Azman...

Azman terkejut dengan pertanyaan yang di luahkan oleh Rain..."eh...tak tahu"

Rain cuba mengingat kan sesuatu... tetap saja tak berjaya kerana itu sudah lama berlaku..."oh ok"

"Oi korg ni dah lah palau kan aku" lehuan Mike yang dari tadi ber cakap dengan Zakwan... mereka berdua kena palau je dari tadi...

"Tah bukan nye ingat kitorang" kata Zakwan juga...

"Erk sorry dow" jawab Rain yang kesian TGOK Mike...

"Kawan jenis apa tah ni"

"Ala sorry lah..."

"Hmp!" marah Zakwan...

"Alo majuk ke?" Pujuk Akim

"Tak lah aku TGOK makan"

"Hahahhahahha lawak2"

"Eh korg...jadi kawan kitorang yuck" Tanya Zakwan kepada Rain dan Mike

"Okay cun..." Jawab Mike...

" Ok jom teman aku beli makanan lapo"

"Ok jom"

MIKE DAN ZAKWAN PUN BELI LAH MAKANAN...

"WOI IKUT!!!" Minta Akim sambil berlari mengejar mereka berdua...

Manakala Azman dan Rain yang diam seketika... Azman pun duduk lah ke kerusi di hadapan Rain.. "hm... betul kau x ingat apa2"

"Ingat? Ingat apa?" Kehairanan Rain dengan soalan begitu

"Pertanyaan Zakwan tadi"

"Oh betul lah aq X beberapa ingat...nnt lah aku jawap soalan macam tuah kalau AQ DH ingat...tapi kenapa aku rasa macam pernah nampak kau kat sesuatu tempat...dan suara"

Azman sedikit terkejut dengan pertanyaan itu tetapi dia tidak pasti betul ke Rain ni orang yang dah tebuk dia sehingga mengandung...

"Tah aku pun rasa begitu juga" jawab Azman kerana Azman juga seperti pernah nampak Rain dan suara... tetap benarkah? Tidak mungkin...di dalam dunia kemungkinan besar ada je muka yang hampir sama walaupun tak sedarah...

Selepas beberapa menit kemudian Akim Zakwan dan Mike pun kembali dan membawa makanan...

"Nah we aku bagi kau..." Beri Akim kepada Azman...

"Oh thanks...nnt aku bayar balik" jawab Azman..

"Tak yah aku belanja kau"

"Ok.. thanks"

Mereka pun makan lah sama2 sambil borak kosong dan mereka mula dekat sejak saat itu...

...

Thanks for reading...sorry for long I didn't update because I'm so busy with school...

Terima kasih kerana membaca maaf lama saya tidak update kerana terlalu sibuk dengan sekolah

Bye...see you next chap...

[OUR CHILD] (BL)(18+)Where stories live. Discover now