Selepas Akim Dan Mike pergi dan tinggal lah Rain dan Azman dalam kelas tersebut...pada awalnya sunyi seketika...
Rain memandang ke wajah Azman dan Azman memandang ke wajah Rain... senang Cite diorg saling pandang memandang... Kerana sunyi Rain pun mula lah bercakap dengan Azman untuk kurangkan sunyi...
"Uhm...hai..." Kata Rain sambil memusingkan badannya ke arah Azman...
"Hai..." Jawab Azman...
"Erk...lepas ni kau....kau....pergi mana?" Tanya Rain...
"Oh...aku terus balik rumah...knp?"
"Tak lah...just tanya je..uhm Klau bole kita gerak lah sama2...btw kau naik apa?"
"Bus...rumah aku dari kolej ni tak jauh pun...kalau aku rajin aku jalan kaki"
"Ohw...uhm...kau nak aku hantarkan?"
"Aku rasa tak pe kut... menyusahkan"
"Tak pun...aku bosan SORG je dlm kete...so aku ajak lah kau...jom ah..."
"Erk...xpe ke?"
"Takpe jom ah..."
"Ok..."
DIORG PUN GERAK KELUAR DARI KELAS TERSEBUT DAN PERGI KE PARKING KERETA...
SESAMPAI SAHAJA DI PARKING KERETA...
"Masuklah..." Kata Rain Sambil membuka pintu bahagian penumpang...
"Erk ok..." Jawab Azman terus masuk kedalam kereta kemudian Rain pun menutup pintu tersebut dan bergerk ke arah tempat pemandu...
Semasa didalam kereta...
"Uhm...aku lapar lah...gi makan nak?" Kata Rain
"Boleh juga aku pun lapar..."jawab Azman
"Ok cun"
Diorg pun gerak lah ke sesebuah kedai yang berdekatan dengan kolej tersebut... lepas je Rain letak kereta kat bahagian kusus parking kereta pun keluar lah dari kereta....diorg berdua masuk lah kdlm kedai mkn trsbut...
"Uhm kau nak makan apa?" Tanya Rain kepada Azman...
"Nasi ayam je lah...NGN air kosong..." Jawab Azman...
"Okay..."
Lepas sahaja diorg buat Oder...
"Uhm Az.." panggil Rain..
"Ye?" Jawab Azman...
"Uhm nak tanyalah kan... Siapa yang Akim ajak couple tuah?"
"Adik aku nama dia Alias Fahmie... nickname Alias atau Fahmie..."
"Oh...gitu...kau anak no. Berapa?"
"1...kau?"
"Menwel anak no. 2..."
"Oh kau ada abang atau kakak lah?"
"Aku ada abang...dia kat luar negara...sambung belajar... Yelah sape je x nak berjaya...btw aku pun ada adik perempuan...nama Dia Chaya Darwish..."
"Oh btw abang kau?"
" Nama abang aku Aiman Nazi..."
"Aik?" Kehairanan Azman
"Apa?"
"Adik kau yang perempuan tuah nama dia Chaya Darwish...nama kau Rain Darwish..."
"DH tu?"
"Asal nama abang kau Aiman Nazi pulak?"
"Abang aku tuah bapak aku yang bagi nama...bukan mak aku... Sebb tuah nama abang aku beza last name..."
YOU ARE READING
[OUR CHILD] (BL)(18+)
Teen FictionWarning⚠️ [18+] [logic: men can get pregnant] Azman Fahmie atau di panggil Azman...Azman mempunyai seorang anak dari kandungan dia sendiri bernama Harif Rain atau di panggil Arif/Rain Rain Darwish atau di panggil Rain iaitu bapa kepada Arif dan juga...