1.3

14 4 30
                                    

kaya.aydin: Cem'e haber verdim.

kaya.aydin: Ulaştığını söyledi.

kaya.aydin: Bence özellikle sen ulaşamıyorsan Cennet'in bizzat seninle ilgili bir sorunu var.

kaya.aydin: Bununla bir ilgilenmeni tavsiye ederim.

narinyild: Bilerek mi yapıyorsun?

kaya.aydin: Neyi?

narinyild: Sana cevap vermeyeceğimi söylemiştim ve bundan yola çıkarak senin Cem'e, Cem'in Cennet'e, Cennet'in de bana haber vermesini sağlayacağını düşünmüştüm.

narinyild: Ha açıkçası biri bana yazsam bile cevap vermeyeceğini söylese değil ona geri haber vermek ilgili kişiye bile ulaşmak için çabalamazdım.

narinyild: Bir de bana o kadar sınır tantanası okudun.

narinyild: Sert sınırlar biraz gevşedi sanki Kaya?

kaya.aydin: Sert sınırlar gevşemedi,

kaya.aydin: Şu an konumuzun bahsettiğim sınırlarımla en ufak bir ilgisi bile yok üstelik.

kaya.aydin: Sana bu şekilde haber vermem de senin ulaşamadığın ama yeni tanıştığı birinin ulaşabildiği arkadaşının ulaşılamama sebebinin muhtemelen senden kaynaklı olduğunu düşünmemdi.

narinyild: Aramızda hiçbir sorun geçmedi.

narinyild: Bir daha sana söylenenden başka bir işe burnunu sokma.

kaya.aydin: Haberci kuşunuz muyum?

kaya.aydin: Yaptığım kibarlığın, yardımın bile karşılığı bu olacaksa bu işleri başkalarına yaptır.

kaya.aydin: İşim gücüm var, oturmuş senin benden isteyeceğin işleri bekler vaziyette değilim.

narinyild: Sorabileceğim en risksiz tanıdığım sensin.

narinyild: Ama bulurum ben başkalarını senin için rahat olsun,

narinyild: Hem ben aldım dersimi, oturup iki çift laf bile edilmeyen birinden önemli şeyler istemek yanlışmış.

kaya.aydin: İki çift laf etmeye çalışmadın.

kaya.aydin: Sandığının aksine kaba biri de değilim,

kaya.aydin: Sadece doğru olmayan sözler kulağıma geldiğinde, ki bu arkadaşımla alakalı olduğunda, sakin kalamıyorum haliyle.

kaya.aydin: Bunda yanlışlık göremiyorum, aynısını sen de yaparsın.

kaya.aydin: Fakat şöyle bir sorun var ki, ben Cennet'e laf etmem.

kaya.aydin: Çünkü arkadaşımın değer verdiği insanlara saygı duyuyorum.

kaya.aydin: Keşke sen de bunu yapabilsen.

hepsine asigim, cocuklarim

bul bütün denizleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin