Bugün dersim olmadığı için evdeydim. Oturmuş film izliyordum. Filmde mafya filmiydi.
Filmdeki mafya kel, göbekli yaşlı bir şeydi.
Ama bizimle Leo öyle değildi. Aklıma Leonore'nin gelmesiyle dudaklarımın kırılmasına engel olamadım.
O sarı saçları, yeşil gözleri, boyu posu ile taş gibi adamdı. Salak falandı ama tatlıydı da.
Düşüncelerimin arasından kapının zil sesini duydum. Filmi durdurup kapıyı ilerledim.
Geçen çiçek getiren adam yine buradaydı. Ve yine elinde çiçekler vardı.
"Arya Hanım bunlar size."
Tebessüm edip çiçeği aldım.Geçen hafta Leo'nun gönderdiği çiçekleri de bu adam getirmişti. Demek oluyordu ki bunu da Leonore gönderdi.
Hızlı adımlarla salonunu ilerledim.
Siyah buket'e sarılmış laleler vardı Lalelerin ucu lacivertti. Lale sevdiğimi nereden biliyordu bu adam.
Kardeşi için çiçek olarak fikrimi istemişti. Ben de Lale demiştim.
Salak kafam ya. Nasıl anlamadım. Soru sorduğumda tuhaf bir şekilde cevap vermişti zaten.
Lalelerin arasında gördüğüm notu elime alıp okumaya başladım.
' Seni lacivert laleler gibi sarıp sarmalayacağım. Bu Buket bizi temsil ediyor.'
Bu basit bir lale buketi değildi. En sevdiğim renkte laleler ve onu saran siyah buketli kağıt.
Yani bu durumda laleler ben, siyah buketli kağıtta o oluyordu.
Buketi koltuğa koyup Leonore'ye mesaj yazmak üzere telefonumu aldım. Tamam da ne yazacaktım.
Şu an benimle flörtleşiyordu. Onu ayak mı uydurmalaydım yoksa ters tepki mi vermeliydim.
İçimden geldiği gibi yazmaya başladım.
Siz: Hediyen için teşekkür ederimSiz: Anlamlı ve güzel
GörüldüLeo arıyor
Elimde titreyen telefona baktım. Ne güzel mesajlaşıyorduk. Aramaya ne gerek vardı. Derin nefes alıp çalan telefonu açtım.
"Efendim."
"Nasılsın?"
Güzel sesini duymak dudaklarımın iki yana kıvrılmasını sağlamıştı.
"İyiyim sen nasılsın."
"İyiyim. Notun anlamını anlamana sevindim.
"Eee sen neden aramıştın."
"Sesini duymak istedim."
Bana kal gelmişti. Açık açık flörtleşiyorduk."Sesimi duymak istedin?"
"Evet güzel sesini duymak istedim."
"Duyduysan kapatıyorum." Telefondan derin bir nefes sesi geldi.
"Duydum kapatabilirsin. En yakın zamanda görüşürüz."
Bölüm Sonu
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın
VOUS LISEZ
Ben Mafya Değilim
Novela JuvenilLeonore Martinez, aradığı adam yerine Arya'ya mesaj atar. Yarı texting