I Fejezet.

52 6 4
                                    

A nevem Ricko Thief! Soha sem voltam tökéletes, még csak jó embernek sem mondhatom magam. Gyerek korom óta folyton a csínytevésen járt az eszem ,és hogyan tudok borsot törni mások orra alá.
A művészet volt az , ami mindig is erőt adott nekem, és amibe a bánatomat tudtam folytani ,az akkor még nehéznek gondolt Egyetemi éveim alatt. Szerintem mondani sem kell ,hogy kiváló rajz és tervezői kepességeim alapján, mérnök szerettem volna lenni, már egész fiatalon Leonardo da Vinci volt a példa képem.
Soha sem voltam tökéletes, még csak jó embernek sem mondhatnám magam, de az életem 21. évében minden meg változott amikor meg találtam a Mona Lizamat.

Meleg nyári este volt, egy kis városi karneválon kezdődött az egész. Az az este örökre emlékezetes maradt számomra.
Én csöndesen a barátaimmal iszogattam ,szórakoztam, Thomasal és Bredel, mar amennyire csöndes tud lenni három huligán, nem kevés alkohol társaságában.
Pezsgett a vérünk, tudtuk hogy bármelyik nőt meg kaphatnánk abban a vidámparkban, és ezt ki is használtuk.
Brad éppen egy Marborlo toucra gyújtott rá amivel engem kínált.
Közben Thomas fel figyelt valamire, valamire ami később a vesztemet okozta.
- Hé Ricko! Szólt hozzám Thomas , nézd már azt dögös luvnyát, hogy rázza barátnőivel.
Akkor láttam meg, egyszerűen minden porcikája tökéletes volt tetőtől talpig.
Nap barnított kreol bőr, csípőig érő hosszú szökés barna haj ,mindez le engedve, formás fenék ,tuti mell, egy kis fehér egybe ruhába,és egy szexi magassarkúval meg koronázva. Száján piros ajak rúzs, és gyönyörű zöld szem, amiben akkor abban a percben nem tudom hogy az alkohol, vagy a bennem levő feromonok hatására de elvesztem.
Szívem a torkomban vert, a cigi a kezemből a földre esett, még a karnevál zajában is hallottam a koppanását, már akkor tudtam hogy ilyen nő nincs még egy oda kell mennem hozzá. Meg kell szereznem!
Akkor egy ismerős hang ki józanított az euforikus állapotombol.
- Haho Ricko -szólt hozzam Brad. Jól vagy tesóm ?
- Hagyjad már! Bradi még egy szót sem váltottak, de már bele szeretett a kis ribibe!
Próbált oltottani Thomas.
- A nagy Ricko Thief, az ön jelölt kaszanova,a nagy rizz mester,pont egy vidéki karneválon lett szerelmes ,az első lányba akit meg látott.
Nevettek fenhangon hangon rajtam gúnyolódva.
- Kussoljatok fiúk! Mit szóltok játszak vele hófehérkéset ?
- Csak nehogy hét törpe szúrja előtted!
Ismét hangos, erőltetett nevetésbe kezdtek mind ketten.
Még egy bátorító vodka Sprite a haverokkal, és elindultam a nő felé, minden bátorságomat és férfiasságomat össze szedve.
Menet közben éreztem,mintha talaj csúszna ki a lábam alól . Még ilyet egy nővel sem éreztem, még utoljára egyszer vissza néztem arra a két fasz fejre, akik továbbra is rajtam mulattak gúnyolódva.
"Meg szerezlek szépségem" ezt skandáltam magamba, míg oda nem értem a lányhoz.
Oda érve nem tudom mit mondjak, ilyen még velem soha sem fordult elő "gyerünk már Ricko szólalj meg ,ilyen veled nem törtenhet" szólt belőlem egy belső hang.
- Szia baba! Ricko vagyok, mérnök és minta diák - hirtelen csak ennyit ennyit tudtam ki nyögni.
- Ja ,és részeg úgy hogy kopj le.
- Bocsi, nem jól nyitottam csak igyunk meg valamit!
- Hékás, azt mondta kopj le-vágott közbe az egyik barátnője.
- Nem -nem -nem ilyen könnyen nem adom fel,azt elhiheted!
- Pedig jobb lenne ,mert épp most kaptál kosarat. Ricko. -mondta a lány gúnyosan.
- Figyelj ,te nem ismersz de én jól ismerem a fajtád.
- Ohh fajtám, ezt meg mire véljem ?
- Egy bomba vagy, tudom rossz kezekben mindent el pusztítasz, viszont jó kezekben egy fegyver ,ami akkorát robban hogy abba egy egész világ bele remeg!
- Akkor vedd úgy ,hogy már fel is robbantam, és kopj le mi előtt meg jön a barátom!
- Szóval van barátod ? - kérdeztem nem kicsit elkeseredve.
- Igen van, egy tengerész gyalogos.
A távolból meg szólal egy vélhetően részeg fickó hangja:
- Hééé Rosé! Told ide azt a formás segged!
- Csak remélni merem, hogy ezt nem neked mondta ! Mondtam a lánynak, miközben ez a hang oda ért hozzánk.
- Ez meg ki ? -kérdezte a lánytól.
- Dan ő Ricko, ide jött tüzet kérni ,de mivel nem dohányzok nem tudtam neki adni .
Közben egybe néztünk a lánnyal , a szeme mindent elmondott, a nézéséből egyből levágtam hogy ez távolról sem tengerész gyalogos ,csak egy agresszív félnótás aki előtt hazudnunk kell.
- Így van, Dan ugye ? Nagyon örvendenek én Ricko vagyok.
Közben nyújtottam a kezem, és közöltem sajnálatomat hogy zavartam.
- Ja Ricko persze, na kotrodj a csajom közeléből mi előtt baj nem lesz.
Mire ezt ki mondta 2 kézzel meg lökött a lökéseben egyáltalán nem volt erő. Viszont Bradet és Thomast sikerült oda imvitalni.
- Baj van Ricko ?- kérdezte Thomas.
- Nincs gáz srácok, menjünk innen!
Mondanom sem kell, hogy egyáltalán nem ijedtem meg ettől az alaktól ,viszont tudtam ha meg ütöm, a lányon fogja levezetni a dühét. Okosabbnak tűnt koccolni.
Már indultunk elfelé ,miközben ordítozásra lettem figyelmes.
- Dan ne ez fáj!
Vissza néztem és láttam, hogy az az elme beteg, a haját húzza, közben azt kérdezgeti tőle hogy a szeretője vagyok -e?
Na ezt már mégsem hagyhatom szó nélkül! Meg indultam a srác felé.
- Mi van, akarsz valamit ? Mi nem tetszik? Az én kurvám, azt csinálok vele amit akarok!
A szemem láttára húzta a haját , és vágta pofon az a nyomorult.
Nálam akkor szakadt el a cérna tudtam, hogy most addig fogom ütni ezt a verebet amíg egyet rúg!
Egy jól irányzott toló rúgás miatt, amit a bordájaba kapott, hamar el is engedte a lány haját! Megpróbált ütni ,ami elől szépen elhajoltam ,és lendületből állba vágtam ! Nem tudom ,hogy az alkohol hatására ,vagy az ütésem erejétől ,de a srác ott helyben padlót fogott.
Sikoltozások kiabálások közepette  hogy : "hívjanak mentőt" !"Dan a földön"! "Valaki hívjon mentőt" ! Nos a mentő még nem ,viszont a jardok , annál hamarabb meg érkeztek. Meg sem tudtam szólalni, szempillantás alatt már a földön
is találtam magam, és csak a bilincs kattanását hallottam a kezemen.
A rendőrök elvezettek. "Te úr isten mibe keveredtem ?" Gondoltam magamba,miközben meg egyszer vissza néztem a lányra.
- Nyugi! ki foglak hozni -kiáltott utánam!

Vérző SzívekWhere stories live. Discover now