IV. Fejezet.

21 3 0
                                    

El is indultam lányhoz , a megbeszélt helyre út közben, rágyújtottam még egy utolsó marborlo -ra. Hiszen úgy voltam vele, hogy Rosse mellet nem szeretnék cigizni. Ahogyan sétáltam közben fujom a cigaretta lágy füstjét, gondolkozok elsem hiszem hogy vele fogok találkozni.
Nézem az utcákat ,a nyilladozó virágokat. Bassza meg ! Virágok ! Tudom mit felejtettem el! "Most hogy állítsak oda, egy szál rózsa nélkül ? Ráadásul ebben az isten verte kis városban este hat órakor már nincs élet ,be van zárva minden bolt , még egy doboz csokoládét sem tudok már hol venni neki. "A rohadt élet. " Gondoltam magamban.
Nincs gáz! Nincs még semmi elveszve ,nagy valószínűséggel nem is várja el .csak azért jó lett volna úri embernek tűnni.
Lassan elfogy a cigim ,és a csikket flegmán pöckölöm el az ujjammal.
Ahogy elmerengek a gondolataimban észre sem veszem , hogy lassan ott vagyok a meg beszélt helyen ,a  Graham és a Pinechrek utca kereszteződésében , ahol egyébként egy park van gondolom itt gondolta a randit. Itt meg is várom, pár perc múlva fél nyolc szét nézek de ő meg sehol, lehet hogy meg is csőbe húzott? Ilyen tényleg nincs. Mindegy meg várom, közben el szívok még egy szál cigarettát várakozás közben, nézem ahogy a hamu le esik a cigim végéről , közben azt gondolom csak nem tett lóvá! Fujom a füstöt ,nézem ahogyan elszáll ,mint a remény , hogy ő jönni fog. Már nyolc ,mindegy fel hívom meg kérdezem tőle hogy jön-e ne várják fölöslegesen !Ki csöng ,fel is veszi azonnal.
- Szia! Bocsi ,hogy zavarlak fogsz jönni?
- Nem ,nem tudok ! Ne haragudj, nem szeretnék.
- Hogy ? De miért ? Kérdeztem enyhén dühösen.
- Nézz már a hátad mögé te idióta, mondta nevetve.
Hátra nézek ,és látom hogy ott áll mögöttem ,teljes élet nagyságban. Repdestem a boldogságtól! Ugyan az a fehér egybe ruha volt rajta, amiben először láttam, derekán egy fekete övvel, és egy kis fekete bőr oldal táskával. Gyönyörű ,dús haja szépen le engedve és enyhén be göndoritve ,egyszerűen alom szép ez a nő ! Előttem a lehetőség ,meg kell szereznem!
- Szia. Azt hittem már nem is jössz. Szóltam hozzá, közben ki nyomtam a telefont.
- Szia Ricko. De itt vagyok , hiszen megígértem!
Kettő arcra puszival üdvözöltuk egymást, aztán szinte azonnal hozzám szegezte a kérdést :
- Na ,és hova megyünk ?
- Gyere bébi ! Elviszlek egy helyre imádni fogod!
- Amióta mondtad .azóta vártam azt a bűvös helyet ahol felnőttél.
Oda fele egész úton beszélgetünk, Rosse nagyon sokat beszélt nekem a pszhologiarol ,az emberi viselkedéséről ,hogy miről lehet fel ismerni ,ha egy ember hazudik . Rengeteg érdekes dolgot ,például ha egy embertől kérdezünk valamit , és ő beszéd közben próbálja eltakarni a száját ,vagy halkan beszél ,az nagy valószínűséggel hazudik ! Viszont ,ha beszèd közben balra lefelé néz, akkor emlékeket próbál fel idézni ,és nagy valószínűséggel igazat mond. Továbbá mesélt a gyermekkorárol ,Peybonban élt ide született.
- Ha te mindig is Peybonban éltél, hogyan lehet hogy meg nem találkoztunk ,vagy hogy meg soha sem láttalak?  -kérdeztem tőle.
- Honnan tudod hogy nem ? Lehet már láttál ,csak nem emlékszel rám!
- Biztos ,hogy nem ! Rád biztosan emlékeznék!
- Tudod ,én soha sem jártam iskolába. Alsó tagozatban ,és közép suliban is magán tanuló voltam, nem nagyon jártam közösségbe ,mindig is a tanulással töltöttem az időmet, mondhatni prüd lány voltam.
- Hogy ? De miért ?
- A szüleim mindig is magán tanárhoz járattak, szerintük sokkal több dolgot meg tudok úgy tanulni ,és ez által jó egyetemre kerülhetek be.
- Na igen ,és milyen igazuk van a szüleidnek.
- Nos, hát igen sokkal jobban mentek az iskolai dolgok az tény ,csak hát közben rengeteg dolog ki maradt az életemből ,a szalagavató ,a végzős bál. Tudod te hány osztály kirándulásról maradtam én le? - ekkor már picit nevetett.
- Nyugi nem vesztettél sokat ,azoknak a vége mindig ugyan az ! Bebaszva ,vagy meg baszva fekszik mindenki az asztal alatt. -mondtam szinten nevetve és ő is nevetett.
- Vicces vagy. Jó veled lenni.
- És még nagyon fiatal. Az este még nem láttál semmit, közben megérkeztünk.
Rosse szét nézz és kérdezi:
- Na de hova?  Itt csak egy kocsma van.
- Nem kislány ! Ez nem csak egy kocsma, ez a gyerekkorom meckája.
- Te egy kocsmában töltötted a gyerekkorodat? - közben végig nevetett, de ez inkább ilyen meg lepődött gúnyos nevetés.
- Ez nem egy közönséges kocsma ez Noel kocsmája, ez egy játék terem is egyben, gyere már jó lesz ígérem.
- Jó ,de ugye nem fog senki sem belénk kötni itt ?
- Itt ? Itt mindenki ismerni, nyugi már jól fogod magad érezni ígérem.
- Na jó menjünk. - Egyezett bele mivel picikét neki is fúrta az oldalát a kíváncsiság ,vágyott az újra ,az ismeretlenre ,pont ahogyan terveztem .
Amint beléptünk az ajtón mindenki köszönt nekünk:
"Szia Ricko" "Csao Ricko, mi újság? " "Hogy vagy Rick?"
- Téged tényleg mindenki ismer itt, gondolom mostanában is sokat jársz ide.
- Csak a haverokkal szoktunk néha lejönni ide biliárdozni vagy csocsozni közben inni párat.
Közben meg álltunk a pultnál és udvariasan meg kérdeztem mit ker inni
- Miből lehet választani ?
- Itt van minden édes ami szem szájnak ingere.
- Jó akkor egy Beluga vodkát szeretnék valami üdítővel. Végül is egyszer élünk nem ?
- Nem drága, csak egyszer halunk meg ,de minden nap élünk. Attól még meg kapod a vodkád tetszik ez a lelkesedésed.
"Héé Noel " - kiáltottam el magam. Noel a pultos és a kocsma tulajdonosa mióta az eszemet tudom egyedül viszi ezt a helyet, mindig azon gondolkozom hogy lehet az hogy mindjárt ötven és meg mindig ilyen jól bírja ezt a melot.
- Hello Ricko mi újság ?
- Csao Noel ! Nem tudok semmi újat mondani. Te hogy vagy öreg harcos ?
- Hát ,tudod a szokásos, küszködők az öregséggel járó gondokkal.
- Ugyan már !Me bolondozz ,nem vagy te még olyan öreg mennyi vagy 25?
- Persze lassan kétszer hát a haverjaidat most hol hagytad ?
- Most ők nem jöttek. - Közben , a szemem sarkával Rossera mutattam.
- Ahh hogy most ők othol maradtak értem, és benned kit tisztelhetek kis asszony?
- Rosse Harris ! Nagyon örvend el
Közben Rosse udvarias ,nyújtotta a kezet bemutatkozás szándékkal, Noel pedig gyengéden kezet rázott vele.
- Részemről a szerencse. - Udvariasan meg jegyezte, közben rám nézett és azt mondta:
- Ricko ! Nem is mondtad hogy barátnőd van, ráadásul egy ilyen bájos kis asszony.
- Még nem a barátnőm ,de négyszemközt szólva örülnek ha az lenne- suttogtam de direkt úgy hogy Rosse is halja.
- Azt meg hiszem ám, Rosse ugye ?
- Igen Rosse - válaszolt.
- Vigyázz ezzel a fiúval !Nagy nőcsábász hírében van erre fele.
- Ahh nyugodjon meg ,Noel nem csak erre fele -mondta közben úgy hogy a szemével meg tudott volna ölni.
- Mit mondtál Rosse ,mit szeretnél ?
Próbáltam terelni a témát minél gyorsabban.
- Egy Beluga Vodkát szeretnék jéggel és Sprite -al
- Sajnos Beluga vodkánk nincs most éppen , mit szólnál a Ciroc vodkához ? - kérdezte tőle Noel.
- Semmi gond ,az is meg felel köszönöm.
- Nekem is ugyan azt lègyszives es igyál te is egyet ha jól esik. - mondtam .
- Nem kèrek köszönöm ,viszont egy üdítőt elfogadok.
- Persze ! Semi akadálya, nyugodtan úgyis én állom a cekhet.
- Ezt már szeretem ,amikor úri ember vagy .-Mondta, közben készítette az italokat.
Nem kellet túl sokat az italokra várni ,már szólt is:
- Parancsoljatok ! A ház ajándéka fiatalok.
- Köszönjük szépen, az italokat fogyasztottuk , közben meg kérdeztem hogy a billiard asztalt használhatjuk-e?
- Hogy ne Ricko ! Ne viccelj már ,neked bármit.
Rá néztem a lányra , aki csak úgy le csapta a vodka Sprite -ot én csodálkozva néztem amit észre is vett.
- Mi van ? Azt hitted egy magam fajta agyon iskolázott prüd lány nem bír inni ?
- Őszintén szólva ,picit meg lepődtem ,na mindegy örülök hogy mellettem így fel tudsz szabadulni ezt rad iszom, na és gyere baba játszunk egy picit.
Közben intettem Noelnek ,hogy szeretnénk még kettőt aki bólintott hogy persze csinálja.
- Igyad inkább ránk ,ès amúgy én nem is tudok ilyet játszani - szólt Rosse.
- Semmi baj ,meg tanítalak!
- Hat jó ,de majd segítesz ?
- Persze hogy segítek, meg tanítalak.
- Jó de majd hagysz nyerni ? -mondta mosolyogva.
- Hogy hagyjalak nyerni ? Na és milyen győzelem lenne ? Nem egyedül fogsz meg legyőzni úgy meg tanítalak megígérem.
Elmagyaráztam neki a játék szabályokat ,aztán fel pakoltam a golyokat a billiard asztalra ,majd mondtam Rossenak hogy kezdjen nyugodtan.
Kezdettől rosszul fogta az ütött persze ,így nem igazán tudta el "lőkni" ahogyan a billiardban mondjak,a golyót.
- Ez nekem nem, ez egy hülye játék.
- Figyelj ! Segítek ! Ne markolj rá arra a dákora az nem olyan dákó - mondtam picit huncotan.
- Hahaha kurva vicces vagy - közben gúnyos vigyor volt az arcán.
- Gyere kislány ,segítek mondom és közben csináld rendben ? Na figyelj ! Először meg fogod az ütő végét a jobb kezeddel, aztán pedig tedd a balkezed az asztalra ,úgy hogy neked kényelmes legyen . Vegyél fel egy kényelmes test pozíciót. Az asztalon levő kezében az ujjaidat minél inkább térítsd szét hogy minél stabilabb legyen. A hüvelyk ujj párnád rakd szorosan az asztalra. A hüvelyk újadat pedig rakd rá a mutató ujjadra tehát hogy  egy "V" alakot formáljon.
Én közben végig Rosse háta mögött álltam, persze csak hogy az ütesben segítsek neki. A jobb keze a kezemben ahogy fogta az ütőt , a balkezem pedig a balkezén. Közben ez a bombázó abban a csini kis egybe ruhában, végig előttem bedőlve. A legmerészebb fantáziámban sem mertem volna elképzelni ezt a szituációt. 
- Jól csinálom ? - Kérdezte, közben ugyan ebben a test pozícióban hatra nézett.
"Te szent ég, az a gyönyörű arc a test az a hátsó, bassza meg, ember legyen a talpán aki ezt kibírja szárazon"  - gondoltam magamban.
- Persze jó lesz az ügyes vagy, és most lökj.
Az első üresnél le is gurult 2 teli és egy csikos golyó. Rosse úgy őrült neki mint ha pont akkor nyerte volna meg a lottót, pedig abban a pillanatban úgy éreztem én nyertem meg.
- Sikerült egyből le is ment három golyó ügyes vagyok ?
- Nagyon ügyes vagy baba.
A lány meg ölelt. Ahogy átkarolt melle a mellkasomnak feszült , csipője az enyémhez fejet pedig a vállamon pihentette. "Bárcsak soha sem érne véget ez a pillanat"- gondoltam magamban
- Ez mégis jó játék folytassuk tovább ? - kérdezte a nő.
- Persze azért jöttünk ugyebár.
- És hogy együtt legyünk.
- Így van a játék csak kellemes ráadás.
Rosse hamar rá érzett a billiárd lényegére ,már szinte segíteni sem kellet neki ment neki magától, jó volt látni hogy ennyire jól érzi magát mondjuk ez részben köszönheti Noel vodka Sprite -jainak is , mert a sokadik körre már a sokadik ittuk és picit be is csicsentetünk.
Majd csak oda jön hozzánk két srác ,mondták hogy szeretnének ok is beszállni játszani . Nem sűrűn szoktak ide járni ,nagyjából látásból ismertem is őket két félnótás részeg barom, akik alig várják ,hogy valakibe bele köthessenek . Nagy szerencsétlenségükre most kibaszotul rossz lóra tette.
- Csao, sziasztok te vagy az a Ricko ugye? - Közben nyújtottak a kezüket ,hogy üdvözöljenek amit én úri emberhez méltóan fogadtam.
- Sziasztok fiúk ! Igen én vagyok miért van valami gáz ?
- Nem semmi, én Jack vagyok a spanom pedig Charl, csak szeretnénk mi is játszani.
- Akkor foglaljatok helyet lejátszom a hölgyel aztán tiétek a pálya srácok.
Ahogy rá néztem Rossera az arcán látszott az ijedtség ,hogy meg van egy picit szeppenve bizonyára félt ,hogy ismét balhéba keveredek.  Èn szemmel intettem neki, hogy nyugodjon meg nem lesz itt baj.
Közben Jack ahogyan bemutatkozott válaszolt nekem:
- Nem haver, mi veletek gondoltunk ,persze csak ha nem ijedtek meg egy kis vereségtől. - közben egy száz dolláros bank jegyet tett az asztalra.
- Viccelsz haver ? A kis csajjal szét rúgjuk a seggeteket ,de azt most vedd vissza ,én nem játszom pénzre abból csak a baj van, láttam már száz dollárt nekem nem kell sem a pénz ,sem a balhé ! De ha ti lóvét akartok ,menjetek a lottózoba vagy csináljátok valami mást !Jó ?
- Nyugi öreg csak vicc volt, csak izgalmasabbá akartuk tenni akkor játszunk úgy hogy a vesztes fizet egy kört, abba benne vagytok ?
- Tudod mit ? Úgy mehet. Állunk elébe ugye Rosse ? Rosse ?

Vérző SzívekOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz