Amint haza értem, már lefekvéshez készülődtem. Rá néztem a telefonom órájára, hajnali négy óra. "Te szent ég! Egy percet sem fogok tudni pihenni" gondoltam magamban.
A mobilom nézve láttam, hogy már jött is is egy értesítés Rosse Harris üzenetet küldött "Hiányzol" állt az üzenetben. Egyből válaszoltam is az üzenetre:
- Te is hianyzol nekem Rosse.
- Ma nagyon jól éreztem magam veled.
- Én is veled baba, meg ismételhetnénk a ma estét.
- Az nagyon jó lenne, rég nem szórakoztam ilyen jól mint most.
- Még szinte semmit sem láttál!
- Be vallom tetszik ez a pörgős élet amit te élsz, csak hát félek hogy nekem egy picit túl pörgős.
- Ne félj semmitől édes, majd picit le lassitunk ha szeretnél.
- Rendben, forog velem a világ lehet kicsit be rúgtam.
- Az nem baj, egyszer egyszer el lehet rugaszkodni a minden napi élet szarságaitól, és ki lehet rúgni a hámból.
- Az lehet, de az is lehet hogy már az a sokadik vodka nem kellet volna. Na mindegy kicsit émelygek, nem lenne baj ha most le pihenek?
- Semmi baj ,pihenj nyugodtan meg próbálok én is aludni.
- Rendben. Jó éjszakát vigyázz magadra. Reggel írok.
- Rendben várom, neked is jó éjszakát. Rosse szép almokat.Másnap fél tízen kettőig aludtam, felébredtem és már csak azt láttam,hogy mindjárt dél. Viszont Rosse be váltotta az ígéretét, reggel kilenc órakor már valóban irt is hogy "Jó reggelt "
- Jó reggelt neked is szépségem, hogy aludtál ?
- Ohh, ne is kérdezd nagyon rosszul,egész éjjel forgott velem a világ ,azt hittem össze hányom magam.
- Igen, hát ez ilyen ,miért iszik aki nem bírja ? Szokták mondani.
- Hmm... Jó! Akkor mostantól nem iszok veled!
- Jaj, nyugi már tudod ,hogy nem úgy gondoltam!
- Tudom na,csak szívatlak.
- Ohh, hogy te ilyen szívatós lettél az éjjel ? Inkább azt mond,mikor lesz a második randink ?
- Milyen második randink?
- Kislány ne játszd magad! Tudod te jól, tegnap ígértel nekem egy bizonyos második randit, sőt inkább kérted,hogy legyen.
- Igen, emlékszem be voltam rúgva.
- Hmm. Érdekes ,nekem azt is mondtad hogy rég nem szórakoztal ilyen jól mint most, és köztudott, hogy három ember mond igazat! A gyerek, a dühös ,és a részeg.
- Igen, valóban nagyon jól éreztem magam veled, és igen szeretnék még veled randizni, viszont te is mondtál valamit tegnap este.
- Mit mondtam?
- Azt, hogy ha szeretném szeretném picit lassíthatunk a tempón.
- Milyen igaz tényleg ezt mondtam. Tudod mit játszunk egy játékot.
- Játszunk.
- Melyik a kedvenc napod a héten ?
- A szombat.
- Rendben és most mond egy időt.
- Dél után négy óra.
- Na akkor meg is vagyunk. Mivel ma szombat van ma négy órakor talizunk.
- Ma nem jó, sokat kell tanulni az egyetememre ,és a házi munkába is be szeretnek segíteni ithol. Mit szólnál a jövő hét szombathoz?
- Már alig várom!
- Én is, na de most mennem kell, mert ha így folytatom soha sem végzek a tenni valóimmal.
- Menj csak nyugodtan. Szia.
- Szia Ricko.Egy darabig még fekszek az ágyba, és folyton azon tűnődöm hogy szerezhetném meg ezt lányt, és hogy milyen piszok mázlista vagyok hogy egy ilyen nő egyáltalán szoba áll velem. Viszont nagyon furcsa tegnap este meg csókolt ma meg már ezt is elfelejtette, hogy második randit ígért nekem sőt ő hívott el engem, felettébb különös. Mit akarhat tőlem, lehet hogy még ő sem tudja, hogy mit akar valójában? Mindegy is meg éheztem, ki megyek a konyhába eszem valamit.
Kimentem a konyhába, hogy össze dobjak magamnak valami reggelit. Az étkezőben a szüleim és az öcsém épp ettek.
- Jó reggelt - köszöntem nekik.
- Jó reggelt hogyan telt az este ? - kérdezte anyám.
- Fantasztikusan - válaszoltam.
- Elég későn értél haza, ugye nem keveredtetek megint bajba ? - folytatta apám a kérdelőzést miközben anyám reggelit készített nekem.
- Nem dehogy is nem történt semmi ilyesmi.
- Akkor tehát nő van a dologban és vele voltál olyan sokáig.
- Hát tegnap meg ismertem egy lányt Noelnél.
- Noel kocsmájában ? - kérdezte meg lepődve.
- Igen apa Noel kocsmájában. - válaszoltam.
- Na várjunk csak, a tegnapi készülődés az izgatottság tegnap. Te nem is haverokkal mentél piázni neked tegnap randit volt ugye? Mond hogy nem egy kocsmában vitted a lányt randizni.
- De igen fater egy kocsmába vittem a lányt randizni - válaszoltam nevetve. Közben anyám a villás reggelit, és a kávémat rakta elém, és le ült ő is az asztalhoz.
- Te egy állat vagy kisfiam - majd jó hangosan felnevetett.
- Na és mit szólt a kis csaj hogy oda vitted ? - kérdezte anyám.
- Először meg volt ő is lepődve, aztán végül nagyon jól érezte magát ott. Gazdag, jó módú család sarja már kis korától a szülei magán tanárhoz járatták. Elvihettem volna egy étterembe is, na de azzal mi ujjat tudtam volna mutatni egy ilyen lánynak ? Vigyem el oda, ahova az összes gazdag nyápic kis ficsúr is vitte az apuci pénzéből ? Mivel lettem volna más vagy jobb tőlük ? Nem! Ennek a lánynak valami olyat kellet mutatnom, amiben még nem igazán volt része. Picit ki zökkenteni a konform zónájából. Meg mutatni neki a város másik oldalát is.
ESTÁS LEYENDO
Vérző Szívek
AventuraFIGYELEM! A regényben felnőtt tartalom is megjelenik! +18 A vérző szívek c. regény egy Ricko Thief nevű nem túl szabály követő fiatal srácról szól. Akinek habár meg van a sajátos véleménye és hozzáállása a dolgokhoz mégis a művészi tehetségére való...