III. Fejezet.

13 3 0
                                    

Lassan eltelt egy hét, csütörtök dél után hat óra van .Én pont most végeztem az edzéssel, amikor láttam hogy valaki írt, rá nézek a mobilomra "Rosse Harris üzenetet küldött."
Égesz héten beszéltünk messengeren ,az egyetemen is folyton ő járt az eszemben. Felfoghatatlan ahogyan kinéz, de nem is csak a külseje, ahogy beszéltünk a közösségi hálón egyre jobban kezdtem meg ismerni, és be vallom tetszik amit mutat magából. Az a bátorság mégis nőiesség ,azaz angyali elegancia ,ami árad belőle le nyűgöz.
Meg nyitom a messengert ,hogy meg nézem az üzenetet amiben az állt: " Szia Ricko, felhivhatlak ? "
"Ne már! Ez most kajak le akarja mondani a holnapi randit? Bassza meg ! Pedig hogy vártam!! Szó szerint meg őrít ez a nő! Egész héten azt beszéltük mennyire várjuk ezt az egészet, most meg nagy valószínűséggel lemondja.
Na mindegy, ha le akarja mondani csak mondja, de engem többe nem néz madárnak !   "Az biztos" -gondoltam magamban.
Közben vissza írtam ,hogy "Szia Rosse, persze !"
Amint elküldtem az üzenetet, már csörgött is telefonom. Felveszem.
- Szia Ricko zavarok ?
- Szia baby. Te? Soha! Mi újság ? Hogy vagy?
- Jól köszönöm, csak annyit szeretem volna mondani hogy már nagyon várom a holnapi randinkat !
- Én is már szinte tűkön ülök, hogy újra lássalak. A múltkor mikor oda mentem hozzád ,nem úgy sikerült a dolog ahogy elterveztem.
- Vagy ahogy általában más lányoknál szokott -vágott közbe, közben nevetett.
- Kezdettől tudtam hogy te más vagy mint a többi!
- Persze ,biztos minden lánynak ezt mondod !
- És még okosabb is vagy tőlük.
- Pszichológiát tanulok a Bermundon, nálam nem jönnek be ezek a rizzelős módszerek. Egyből le vágom ha egy srác játssza magát.
- Jaj kislány én mindig magamat adtam ,amit holnap fogsz kapni az száz százalékban Ricko Thief.
- Azt nagyon remélem.
- Figyelj! Lehet egy kérdésem ?
- Bármi! Vagyis öhm.. mond csak.
- Igazából miért hívtál ? Nem mint ha baj lenne jó hallani hangod csak mégis...... Ugye nem akarod lemondani ?
- Nem dehogy, hát tulajdonképpen ez az gondoltam ,jó lesz hallani a hangod majdnem egy hét után.
- És milyen jól gondoltad szépségem.
- Na és hova akarsz vinni ,ha meg kérdezhetnem?
- Az titok. Legyen csak meg lepetés.
- Rendben, imádom a meglepetéseket ! De ugye nem ilyen félelmetes hely ? Azokat utálom!
- Nyugi cica, majd én meg védelek, csak az a kérdés engem ki fog ? Relax nem rémisztő hely ,imádni fogod! Igazából több helyre akarlak vinni ,az egyik a kedvenc helyem volt ,amikor gyerek voltam mondhatni ott töltöttem a gyerekkorom.
- Rendben már úgy izgulok, betekintést nyerhetek a nagy Ricko Tihief gyerekkorába.
- Hogy érted hogy a nagy Ricko Thief ?
- Hát tudod, itt a Bermundom beszélnek rólad ,ezt azt és be vallom egyáltalán nem tetszik amiket hallok.
Beszélnek ezt az ? Dehát hogy jöttem képbe ? Nem vagyok hülye ,értek a nők nyelvén tehát mesélte a barátnőinek, hogy velem fog találkozni ami egyrészt jó ,mert vagyok annyira fontos számára, hogy rólam beszél még a barátnőivel is, másrészt pedig azért rossz mert hát hogy, is mondjam valóban meg fordultam ott egy pár lány ágyában, és nem kenne jó ha erről tudna. Ezért egy gyors tereléssel helyre álljon az önbizalma csak annyit mondok hogy:
- Ne légy féltékeny. Neked nincs kire.
- Azt melegen ajánlom, mert én a fejedre vágok! -Ekkor hangos nevetésbe kezdett.
- Nyugi Tyson! Ne bomolj.
- Na jól van na, figyi most már lassan mennem kell ,meg holnap objektív dogát írunk . Neuropszhologiabol és meg picit készülni szeretnék!
- Rendben,menj csak nyugodtan még úgyis nekem is át kell néznem ezt azt ,jó volt picit beszélni!
- Nekem is, vigyázz magadra!
- Te is vigyázz magadra! Szia Rosse.
- Szia Ricko.

Péntek dél után négy óra én már othol javában el kezdtem készülődni.
Inget vasaltattam a legjobb parfümmel fújom be magam ami egy Shaik Opulent a készülődésem szemet is szúrt a család többi tagjának a tükörben a hajam igazítottam közben hallom hogy szólt anyám:
- Millyen elegáns vagy ma csak nem készülsz valahova ?
- Ohh csak a haverokkal készülök leguratani egy pár italt hosszú hétem volt a sok ZH meg minden... ki kell adni valahogy a fáradt gőzt.
Naná hogy nem mondtam el hogy nőhöz megyek tudtam hogy ha elmondom és haza jövök kérdelözködni fognak és mi van ha mégsem úgy sikerül ahogy én azt elterveztem nem akartam beégni előttük.
- Ohh talán a haveroknak csípted így ki és csak az ők kedvünkért használod a méreg drága Opulent parfümödett ? - kérdezte nevetve valahogy tudta hogy randira készülök előtte nem tudok tiktokolozni.
- Hááát nem pont a haverok kedvéért lehet lesznek ott mások is.
- Csak nehogy bajba kerülj valamelyik kis csaj miatt mint a múlt héten..
Basszus nem mondtam senkinek semmit a múlt hétről amikor rá kérdeztek hogy miért csak másnap mentem haza azt mondtam hogy Thomnál aludtunk.
- Szóval tudsz róla ? - kérdeztem naivan.
- Az anyád vagyok persze hogy tudok róla, csak tudod nem szeretném hogy folyton bajba keverd magad a nők miatt -folytatta már picit dühösebben
Ekkor apám közbe vágott :
- Szívem szívem ezt ne ez férfi dolog ezt majd én elintézem -jelentette ki és közben rám kacsintott.
- Gyere öccsi beszéljünk közben igyunk valamit - szólt hozzám
Kimentünk a konyhában én be álltam a konyha pult mögé ő leült egy székre és kérdeztem apámtól hogy mit iszik?
- Sör vagy bor vagy igyunk inkább pezsgőt vagy inkább valami erősebbet ?
- Erőshoz most nem füllik a gyomrom, a pezsgő a jó képűnek mondott Pesti kis srácok szórakozása túl értékelt,a bor palackozott költészet amit az istenek ajándékoztak nekünk viszont, kulturálatlanak éreznem magam a fiammal le ülnek borozgatni, azt mondanám hogy inkább sör de tudom hogy ha a haverjaiddal elkezdtek inni nekem kellesz értetek menni már ha nem a rendőrhoz haza titeket, úgy hogy inkább maradok a teánál köszönöm.
- Milyen bölcs lettél fater egy igazi filozófus veszett el benned, te tudod én inkább maradok a whiskynel olyan mint én itatja magát amíg tart aztán egyszer csak be üt és padlót fog az ember.
- Aprópo ha már a padlónál és rendőrnél tartunk, mi volt a múlt héten az a verekedés ? Mondanám hogy te nem ilyen vagy de ez nem lenne igaz viszont ilyen meg gondolatlan ostobaságot meg soha sem csináltál.
Közben apám a teáját kavargatta egy teáskanálal, én pedig a whiskymbe pakoltam jeget.
- Az a barom épp egy ártatlan nőt bántott a szemem láttára nem hagyhattam te sem csináltad másként tudod jól.
- Az hogy meg védtél egy nőt az nagyon dicséretes igazad van az én időmben én sem hagyhattam volna ezt viszont más idők járnak, mint akkor legközelebb hagyd azokra az igazsag osztást akiknek a feladata.
- Azok a tökéletlen hugy agyuak semmit nem csinálnak csak engem tudnak büntetgetni amikor picit gyorsabban megyek a Lowriderrel. - kapom fel a vizet de amilyen hamar fel húzom magam olyan hamar le is nyugszom, mert tudom hogy apának valahol igaza van.
- Téged mégis be vittek kisfiam, nem jobb lett volna ha helyeted inkább őt viszik be te pedig a nőt hozod haza ?
- De igen fater, de a rendőrség már rég nem olyan mint a te idődben mint amikor te voltál rendőr nem tudnak már ezek semmit csak a zsebüket tele pakolni és közben fánkot zabalni.
- Mondjuk a fánkot azt én sem vettem soha meg - mondta nevetni közben a hasát simogatta
- Azt elhiszem meg is látszik - mondtam nevetve gunyolodva közben a karomra feszítettem és azt mutogattam
Rólam csak annyit hogy már egészen fiatal koromban elkezdtem edzeni szoval a magam 180 centi méterével és folyamatos edzessel elege sportos testalkatúnak mondhatom magam.
- Az ingedbol ki lóg két cérna szál, ja nem bocs az csak a karod kis taknyos akkoriban úgy szét rúgtam volna a segged hogy egy hétig le se tudtál volna ülni - mondta viccesen közben végig nevetett.
- Azért vald be, van ott még szufla abból a régi erőből maradt még a nyugdíjas éveidre is.
- Ezeknek rendőr jelmezes bohócoknak akik most vannak az utcán meg mindig tudnák újat mutatni. Minden viccet félre téve nem szeretném meg hallani hogy még egyszer ilyenbe keveredsz különben meg a tapasztalod milyen volt régen egy rendőri intézkedés. Remélem meg értettük egymást
- Relax fater, világos mint nap.
Közben rá néztem az órám már este fel hét te úr isten hogy elszaladt az idő, meg emeltem a whiskys poharat és mondtam hogy :
- Na de nekem lassan idő van fel nyolcra beszéltük meg a spanolkal és már fel hét van szoval egészségedre fater.
- Egészségedre kisfiam.
- Vigyázz magadra Ricko - szólt közbe anyám.
Le húztam a piamat anyámat arcon pusziltam apámtól elköszöntem és már indultam is a drága Rosseimhoz.

Vérző SzívekDove le storie prendono vita. Scoprilo ora