#1

60 2 0
                                    

Kollarımı göğsümde birleştirmiş gwinamı bekliyordum. Okulun orda
Chang hoon, myeong hwan ve hyeonju ile buluşacaktık. Kolumdaki saate baktım ve tekrardan etrafı seyretmeye başladım. Biri omzuma dokunmuştu.

Gwinam: günaydın

"Gelebildiğin için ne kadar mutlu oldum anlatamam"

Gwinam: uyanamadım

Otobüs gelmişti bindik ve boş koltuklara geçip oturduk.
Gwinamın telefonu çalmıştı. Biraz konuşup kapattı.

Gwinam: çıkışta bekle. Jinsuyla işimiz var

"Neden?"

Gwinam: Konuşuruz

Okulun oraya geldiğimizde inip bizimkilerle buluştuk.

Myeong hwan: O piç kurusunu geberteceğim

Hyeonju: bir şey mi yaptı?

Myeong hwan: intihar mektubu yazmış. İsimlerimizi de eksik etmemiş şerefsiz.

"Kalalım çıkışta"

Gwinam: sınıfa gidiyorum ders başlayacak.

Chang hoon: inek öğrenci seni

Gwinam: boş yapma yatacağım

Gwinamla ben aynı sınıftayız. Myeong hwan ve chang hoon aynı sınıfta. Hyeonju da başka sınıftaydı.
Ders başlamıştı. Sıkılmıştım gerçekten derslerden nefret ediyordum. Gözüm eunjiye takılmıştı. Aptal serseri. Bu da arkamızdan konuşuyordu. Yanına kalacak mı? Hayır. Ama onun işini yarın halledeceğiz. Telefonla oynamaya başladım. Gwinam da çoktan uyumuştu.

// Okul çıkışı - okul çatısı//

Yağmur yağıyordu. Şemsiyemi almış, elimi cebime sokmuş onları izliyordum. Myeong hwan jinsunun elini tutup bileğini açmıştı

Myeong hwan: kestin mi? İntahar etmek için mi? İntahar mektubu yazmışsın. Benim adımı vermişsin ve benim yüzümden ölmek istediğini anlatmışsın.

Jinsu: Özür dilerim

Myeong hwan: seni pislik.

Gwinama bakmıştı.

Myeong hwan: başla

Gwinam elindeki şemsiyeyi myeong hwana verdi. Kolunu jinsunun omzuna atıp bir iki adım giderek tokat atar gibi elini yüzüne koyup sertçe itmişti.

Gwinam: karşılık versene

Jinsuya tekme atıp yere düşmesini sağladı. Ellerini dizlerine koyarak jinsuya doğru eğildi.

Gwinam: KARŞILIK VERSENE PİSLİK HERİF

Jinsu biraz bekleyip bağırarak elindeki sopayla ayağa kalktı ve gwinamın üzerine doğru koşmaya başladı. Sertçe tekme attım ve yere düşmesini sağladım.

Hyeonju: hey üstüme su geliyor

Chang hoon jinsunun saçını tutup kafasını yere vurdu. Geri çekildikleri sırada yerden kalkıp deli gibi üzerlerine doğru koşmaya başladı.
Gwinam jinsuyu tutarak çatıdan aşağı attı.Derin nefes alıp aşağı eğildim. Gwinamda gelip baktı. Gözleri büyümüştü, hızlı nefes alıp veriyordu

"Korktun mu"

Gwinam: h hayır hiçte bile

"Tabi"

Kafasına vurup geri çekildim

"Neyse hesap kapandı bence. Buraları halletmiştim zaten kameralar çalışmıyor. Bileğinde de kesik izi var intahar mektubu da olduğu için herkes intahar ettiğini sanacak"

Hyeonju: serseri haketti bunu. Her neyse uykum var eve gidelim.

Herkes evlerine gitmişti. Üzerimi değiştim ve direk yatışa geçtim.

_______________________________

Bölüm sonu umarım beğenirsiniz. Biraz kısa oldu farkındayım ama ben de zıbarmaya gideceğim. Gelecek bölümler daha uzun olacak zaten aktif olduğum için fazla bekleme yapmıyorum iyi okumalar

Gwi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin