Gwinam: söyledikten sonra muhtemelen cesedini bulacaklar
"Ne?"
Gwinam: sonra söylerim ya boşver
"Söyle"
Gwinam: sonra söyleyeceğim
"Keyfin bilir"
/Falan filan- gittikten sonra/
Arabadan inip karşıya baktı
Gwinam: bu ne?
"Ney ne?"
Gwinam: tatil dediğin köy müydü?
"Aynen öyle"
Cebimden anahtarı çıkarıp eve yaklaştım. Kapıyı açıp içeri bir adım attım
"Daha buralar temizlenecek ama önce üstümüze eski şeyler giyelim kıyafetler pislenmesin. İçeri girip değişelim üstümüzü geç."
Hâlâ bana bakıyordu
"Bakma geç içeri"
Yavaşça içeri geçti. Arabadan önceden ayarladığım kıyafetleri alarak içeri girdim. Odaya geçtim kıyafeti vermek için. Tam odaya girdiğim sırada tişörtünü çıkarttığını gördüm. Pantolonunu çıkartıyordu. Arkamı döndüm hemen.
"LAN NE SOYUNDUN HEMEN"
Gwinam: üzerini değiş demedin mi?
"Dedim de ne giyinmeyi düşünüyorsun soyunup?"
Bakmadan kıyafetleri uzattım. Ben de başka odaya geçip kendi kıyafetlerimi giyindim çıktım. Gwinamı alıp evin yanına götürdüm.
Gwinam: burası ne lan
"Ahır"
Gwinam: ciddi olamazsın
"Ciddiyim evet"
Kenarda duran ahır küreğini uzattım
Gwinam: ne bu
"Ne olduğunu iyi biliyorsun yeme beni"
Gwinam: bilmiyorum"Peki anlatayım bununla inek boklarını temizleyeceksin"
Gwinam:ya bi siktir git zaten tatil diye getirdin beni buraya
"10 yıldızlı havuzlu otel mi bekledin kıyamam"
Elimdekini çekerek işe başladı. Yüzünü ekşitip burnunu kapattı. Ben de gülerek eve geçtim ve ev temizliğine başladım. Akşam olduğunda şehirden gelirken aldığım meyveleri kesip yemeye başladım. Televiyon yoktu doğal olarak biraz canım sıkılmıştı. Yanımda hareketlilik olmuştu. Tabaktaki elma dilimini alıp ağzına attı . Bence anlaşmaya başlamıştık.
"İğrenç kokuyorsun ya iyyyyy"
Gwinam: iYyyY sana iyyy koydun beni hayvanların içine sonra ıy oluyor.
"Duşa gir"
Gwinam: burda var mı?
"Yok canım ne olacak. Zaten eskiden insanlar da bitli bitli dolanıyormuş"
Gwinam: komik mi?
Kahkaha attım
"Evet"
Yanımdan kalkıp gitti. Bir kaç dakika sonra bir taraflarımın ağrıdığını farkedip odama gittim. Yatağa uzanıp telefonla oynamaya başladım.
Odanın kapısı açılmıştı."Has-"
__________________________
Bölüm sonu iyi okumalar