Gözlerimi araladığımda karanlıktaydım. Ellerimi gözüme götürecekken bağlı olduğumu farkettim. Ellerim bağlıydı. Neydi bu şimdi? Anladığım kadarıyla küçük bir yerdeydim. Sesler geliyordu. Araba....
Önüme gelen yere tekme atıyordum. Bir süre sonra araba durdu. Kapı açıldı. Ağzım bağlıydı bu yüzden konuşamamıştım.
Gwinam...Gwinam: soracaksın neden burdayım ve beni nereye götürüyorsun diye biliyorum. Ama şimdi söyleyemem. Dayan ve bir yerlere vurmayı kes.
Bagajı kapatıp arabayı kullanmaya devam etti. Saçmalıyordu. Ne işler çeviriyor?
Elimi kemerime götürdüm ama silahım yoktu. Gerçi ne sandım ki beni kaçırıp silahı almayacağını mı? Sanırım bokları temizlettiğim için acı çekiyordum. Yani intikam olabilir.
Derin nefes aldım. Pekâlâ saçmaladığımın farkındayım.
Sadece bekledim çünkü beklemekten başka bir şey gelmiyordu elimden./Yarım saat sonra/
Araba durmuş ve bagaj kapısı açılmıştı. Gwinam beni kolumdan tutup çıkarttı. Kollarım önden bağlı olsaydı ağzımı açıp çok büyük sövecektim.
Beni boş bir depoya sokup ortada duran sandalyeye bağladı ve ağzımı açtı. Ayaklarım da ellerimde bağlıydı artık."Napıyorsun lan sen"
Gwinam: seni bağlıyorum.
"Hadi canım ya şaka yapıyor olmalısın"
Bir sürü adam gelmişti bi anda
Gwinam: kız bu
Gang jae: salak kız polis amk
Gwinam: hiçbir şey yapamaz
"Bekle ve gör pislik"
Gwinam: zarar gelmesin, değerli biri kendisi
Yarram zarar gelmesin diyor beni millete satıyor.
Gwinam diğer adamları alıp gitmişti. Yanımda değişik tipli olan kalmıştı gerçi hepsi soytarı.
"Ne istiyorsunuz"
Gang jae: yaptıklarımız ortaya çıkarsa yanlış bir şey yapma diye. Polissin sonuçta.
"Açık konuşsana"
Gang jae:annenle babana olanları hatırlıyor musun?
Sustum ve kafamı yere eğdim. Ağlamayacaksın değil mi y/n?
Annem öldürülmüştü. Babamda öldürüldü ama umrumda değil çünkü babam abimi öldürmüştü.Gang jae: hatırlıyorsun değil mi?
Kafamı kaldırmadan ağzımı araladım.
"Sen nerden biliyorsun"
Yanıma gelip saçımı tutarak başımı kaldırmamı sağladı. Yüzüme yaklaşıp gülmeye başladı.
Gang jae: sen öldürdün
____________________________
Bölüm sonu iyi okumalar