#2

40 2 0
                                    

Okul bahçesinde buluşmuştuk ama Hyeonju gelmemişti. Kimseye haber de vermemiş. Eunji okula geldiğinde
okul yolunun kenarında inşaatlı binaya götürdük. Yanımıza jihoyuda aldık. Eunjiyi seviyormuş. Onun da acı çekmesi hoşumuza gidiyordu.

Myeong hwan: seni pis korkak müdüre bizi mi Şikayet ettin. Ne biliyorsun bizim hakkımızda?

Eunji susuyordu.

Myeong hwan: NE BİLİYORSUN HE?!

Gwinama başlaması için işaret etmişti. Neden her seferinde gwinama  görev veriyor anlamıyorum. Chang hoon eunjunun yanına gelip arkadan bağırmaması için ağzını tuttu. Gwinamda yanlarına yaklaşıp eunjinin gömleğini yırtmaya başladı. Jiho gwinamı tutmaya çalıştı fakat dokunmasıyla yere düşmesi bir oldu. Eunjiye bakmıştım tekrar, soyuyorlardı. Tanrım.
Arkamı dönüp camın yanına gittim.
Biraz bekledim arkamı döndüm. Eunji yerdeydi. Elleriyle vücudunu örtmeye çalışıyordu. Jihoya telefon vermiş zorla video çektiriyorlardı. Gwinam ve chang hoon da kenarda eunjinin fotoğraf ve videolarını çekiyorlardı.
Jiho telefonu indirmişti.

Gwinam: hey, videoya çek.

Jihodan tepki alamayınca yanına gitti.Telefonu tuttuğu elinin üzerine elini koyup havaya kaldırdı video çekmesi için ama jiho ısrarla kaldırmuyordu. Gwinam elini jihonun yanaklarına koyup sertçe sıkarak duvara yaslamıştı.

Suhyeok: bırak onu

Gwinam önce bize sonra suhyeok a bakıp jihonun kafasını duvara vurarak bıraktı. Myeong hwan gwinamın kafasına sertçe vurdu.

Myeong hwan: korkak herif

Suhyeokun karşısına geçti.

Myeong hwan: sen de eskiden bizimleydin. İyi çocuk rollerini bırak artık.

Suhyeok: sende biraz büyü artık.

Eu eunjinin yanına gidip kıyafetlerini ona verdi. Gömleğini giymişti.

Myeong hwan: gidin hadi. Ama ne zamana kadar

Suhyeok eunjiyi ve jihoyu tutup dışarı doğru yürüdü.

Gwinam: videoda çok sexysin. Annene gönderiyim mi? Annenle Facebookda arkadaşız.

Gülerek eunjiye baktım. Çaresizliği beni mutlu ediyordu. Durdular.

Suhyeok: sorun yok

Eunji: hayır var. Eğer şimdi gidersem yarın daha kötü olur.

Yavaş adımlarla tekrar yanımıza geldi. Jihoda onu tek bırakmak istemediği için geldi. Suhyeok biraz bakıp gitmişti. Gwinam eunjiye yaklaştı.

Gwinam: üstünü sen mi çıkartırsın yoksa ben mi yapayım

Eunji hareket etmiyordu. Yanına gidip saçını tutarak yüzüne baktım.

"Çıkar gömleğini. Videoyu tüm okula yayalım mı yoksa?"

Ellerini düğmeye götürdü. Saçını bırakıp geri çekildim.
Yaklaşık 10-15 dakika daha burda durduk. Herkes çıkmıştı. Jihoyu durdurdum.

"Yarın saat 9 da parayı getir. Yoksa video otomatik olarak herkese gidecek"

Kafasını olumlu anlamda sallayıp çıktı. Bende ellerimi cebime sokup
Çıktım. Zil çalmıştı. Okula giriş yapıp sınıfa gitmiştim. Sırama oturdum. Fen hocası gelip derse başlamıştı.

"Çok sıkıcı"

Sessizce söylediğim şeyle gwinam masadaki kalemi ekip eunjinin saçlarını kenara itti ve sırtına yazı yazdı.

-Im jol sexy❤️-

Herkes gülmeye başlamıştı. Gülümsedim.

//Öğle arası-kantin//

Diğerleri gelmemişti. Gwinamla ben vardık. Yemek yerken gwinama baktım

"Hey baksana"

Gwinam: hm

"İçimde kötü bir his var"

Gwinam: neden

"Bilmiyorum "

Tabağımdaki pilavı ağzıma götürüp çiğnemeye başladım

"Birşey söylemem lazım"

Gwinam: seni dinliyorum

"....''

Gwinam: ne

_________________________________
Bölüm sonu. İyi okumalar.

Gwi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin