Tam yumruğu yapıştıracakken minho önüme geçip bed boyun kolunu tuttu. (big boy vs bed boy)
Minhonun yaptığı hareket ile beni bu günlük yumruk yemekten kurtarmıştı
M: merak etme ben burada olduğum sürece bir daha sana dokunamaz
Minhonun dediği şey ile içim bir nebze bile olsa rahatlamıştı
Birkaç dakika sonra ders başlamıştı derste bile yanımda oturuyordu. Ben ise dersi dinlemiyordum bile.M: neden dersi dinlemiyorsun. Senin için anlatılıyor bunlar benim için değil.
J: biliyorum herhalde
M: o zaman neden dinlemiyorsun
J: işin olmayan şeylere karışma.
Dedikten sonra minho hiç konuşmadı.
İstemeden kalbini kırıyorum ama elimde değil.Kafandaki düşünceleri susturup kafamı sıraya koydum.
Öğlen arası
Minho ile okulun kafeteryasına gittik.
Yemeğimi alıp bir masaya geçip oturduk . Minhonun yemek yemediğini görünce sormadan edemedim.J: neden bir şeyler yemiyorsun
M: aç değilim görev saatlerinde yemek yemiyorum
J: hadi ama kasma kendini bu kadar
M:sen kendi yemeğini ye sincap takma beni
Dediği şey ile boğazımda yemek durdu. Ne sincabı amk.
J: sincap senin babandır. Git başka sincaplara yavşa ben daha gencim.
Diyip hızlı hızlı yürümeye başladım. Minho ise arkamdan baka kaldı. Acaba yanlış bir tepki mi verdim . Umrunda değil
Karizmam cizilmesin diye arkama bile bakmadım bende nereye gitsem diye düşünürken aklıma tuvalet geldi.Yemek yediğim için ağzımı yıkadım.
Aynaya öyle boş boş bakarken bir anda sert bir şekilde kapıya tekme atıldı. Yine noluyordu acaba.Gelen kişiyi görünce gözlerim büyüdü. Her gün benimle uğraşan zorbam yine gelmişti ne istiyor benden bir türlü anlayamıyorum (bende)
X: bu işin orada biteceğini mi düşündün
diyerek kahkaha attı.hiç beklemeden üstüme yürümeye başladı . Korkmuş gözlerle ona bakıyordum ama bir okadarda korkusuz gibi davranıyordum.
Bir anda elleri boğazımı sardı. Öyle çok sıkıyordu ki boğuluyordum resmen. Ellerimi boğazıma atıp ellerini çekmeye çalıştım. Sonra bir anda ellerini boğazımdan çekti. Derin nefesler almaya başladım. hafif eğilip nefesimi düzene sokmaya çalıştım.
Daha kendime bile gelememişken yüzüme bir yumruk attı . Yumruğu ile dengemi sağlayamayıp yere düştüm.
O sırada telefonum çalmaya başladı. Attığı yumruk ile telefonum benden uzak bir yere savrulmuştu.Sonra bir anda kapı açıldı. Gelen minhoydu. Telefonun sesini duyup gelmiş olmalıydı. Ama ben yavaş yavaş bilincimin kapandığının farkındaydım. gözlerim yavaşça kapanıyordu en son gördüğüm şey minhonun bana telaşla koşmasıydı.
Heyecanlı yerde bitirmek istedim umarım çok kısa bulamazsınız.
Bide size birşey sorcam çok mu hızlı olayları geçiyorum ? Cevaplarsanız sevinirim
Big boy ile kalın ♥️🦦💨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my strong shield /Minsung
Teen FictionJisung'un babası: madem benim yanında olmamdan sıkıldın bende senin için koruma bulurum Jisung: baba bebek miyim ben amk