7. bölüm

20 5 7
                                    

Kankiler oy verirseniz sevinirim.

Jisung anlatımı

Gözlerimi yavaş yavaş açtığımda kendimi camından az ışık vuran karanlık bir tepodaydım.

H.H: aaa demek uyandın

J: sen kimsin ya benle derdin ne!?

H.H: öncelikle bağırma. Ben o seni çok seven sevgilinin eski dostu hwang hyunjin.

J: M- minhodan mı bahsediyorsun.

H.H: kaç tane sevgilin var senin.

Minho benim sevgilim değildi ki ama şu an önemli olan konu o değil. Ben neden burdayım?

J: ben neden buradayım?

H.H: eski dostum bunu daha biliyordur. Bunu ona sorsan daha iyi anlarsın sevgilin nasıl biri olduğunu. Tabi burdan sağ çıkabilirsen.

J: minho ne y- yaptı ki?

H.H: daha soru sormaya devam edersen ölümün yakın olur.

Dediği şey ile dondum. Korku ile yutkundum. Susup ona bakmaya başladım. Oda beni baştan aşağı inceledi. Sapık mı bu?

H.H: eski dostum gerçekten güzel seçim yapmış. Bakalım dudaklarında senin kadar güzel mi?

J: n-neyden bahsediyorsun!?

Deyip ellerimi çözmeye çalıştım. O da bana yaklaşmaya çalıştı.

J: YAKLAŞMA BANA!

Ne kadar uzaklaşmaya çalışsam da olmuyordu. Dibime kadar geldi ve istemediğim şey olmuştu. Dudakları dudaklarıma deydi. Ağlayarak kendimi geri çekmeye çalıştım ama elleriyle beni tutuyordu. Ben rahat durmayınca dudaklarımdan ayrılıp bir tane yumruk geçirdi. O yumruk ile yere savruldum.

(Ağlayarak)

J: sen nasıl bir sapıksın. İğrenç bir insansın!

Hıçkırmıştım.

H.H: çok konuşma istersen. Yoksa olacaklardan ben sorumlu değilim.

Ben o sırada çırpınıyordum. Ve ellerimin açıldığını fark ettim ama belli etmedim. Pis sapıkta minho ile konuşmaya başladı.

H.H: eski dostum özledin mi beni? Seni bilmem ama ben seni özledim.

Bende o sırada minhoya telefonumdan konum attım. Arkası dönük olduğu için fark etmedi.

H.H : yada acımasızca gözlerimin önünde öldürdüğün babamı özledin mi? He SÖYLE!? AMA HİÇ BİRŞEY KARŞILIKSIZ DEĞİLDİR.

Ne. Minho bunu yapmış olamaz.insanları öldürmüş olan insan şimdi başka birini koruyor muydu?
Yoksa amacı bana karşı farklı mıydı!?
Aklıma gelen şey ile gözümden yaş düştü.

H.H: sevgiline veda et. Adalet yerini bulmak üzere

M: s-sakın bunu yapma

Minho'nun sesi ağlamaklı geliyordu. Ne yani minho ağlıyor muydu. Onu ağlarken duymamıştım yada görmemiştim.

H.H: yarım saatin var sevgilini kurtarmak için. Tabi bulabilirsen

Diyip kahkaha attı ve telefonu kapattı.
Bana yaklasıp;

H.H: ben biraz oynamak istiyorum ama renkli. Sence o renk ne olmalı.

Bana cevap hakkı vermeden,

H.H: ben buldum. Kırmızı olabilir.

Deyip arka cebinden bıçak çıkartı ve tam bana bıçak ile tam çizik atacakken ellerimin çözülü olduğunu fark etti. Ellerimi tekrar bağlayıp,

H.H: sanırım sen canının daha çok yanmasını istiyorsun. Hadi o zaman sana istediğini verelim.

J: n-ne hayır hayır hayı-

Karnıma doğru bıçağı sapladı. Nefesim kesilmişti. Akan akan kanları eline bulaştırıp burnuma kondurdu.
Ve tekrar minho'yu aradı

M: NE VAR APTAL!

H.H: benimle doğru konuş.

M: sakın bir şey yapma.

H.H: tik tak tik tak. Zaman doluyor minho. Sevgilin kan kaybından ölecek. İnsanın sevdiğini kaybetmesi ne kadar kötü dimi. Hadi bakalım sana bu hissi tattıralım.

M: s-sakın bir şey yapma. Hyunjin nolur bir şey yapma. HYUNJİN YAPMA.

H.H: ONU SEN 4 YIL ÖNCE DÜŞÜNECEKTİN SALAK. KARŞILIKSIZ Mİ BIRAKACAĞIMI DÜŞÜNDÜN!?

Minho anlatımı

Jisung'un attığı konuma neredeyse gelmiştim. Ayağımı sona kadar gaza basıyordum ve ağlıyordum. Benim yüzümden bunun olmasını izin veremezdim

Geldiğim gibi silahımı alıp depoya koşmaya başladım ama birisi dokunsa düşerdim . Kendimde o gücü bulamıyordum hele sevdiğim biri ölmek üzereyken.

Jisung anlatımı

Gözlerim kapanıyordu. Çok kan kaybetmiştim.hyunjin bana silah doğrutmuştu.

H.H: sanırım sevgilin seni sevmiyor. Baksana seni kurtarmaya bile gelmedi. Zavallı çocuk sevdiğini kaybetmek onun canını çok yakacak.

Sonra arkadan birses duydum.

M: HYUNJİN BİTTİN SEN!

hyunjin minhonun sesini duyduğu gibi ateş etti. Kurşun koluma denk gelmişti. Acı içinde bağırdım ama benim gözlerim kapanıyordu.

minho hyunjin'e yumruk attı ve hyunjinin elindeki silahı fırlattı.

3. Kişi anlatımı

Minho yere çöküp Jisung'u kucağına aldı ve her yeri kan oldu. Jisung'un gözleri kapanmıştı.minho ambulansı aradı. Jisung'a sarılıp ağlamaya başladı.

Selam kankiler bomba gibi bir bölüm oldu ama final değil merak etmeyin.
Sizi seviyorum ♥️🌷♥️🌷
Oyları unutmayalım yazarken canım çıktı.

my strong shield /Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin