M: bence konuşulacak birçok konu var.
J: kaçmaya çalışma minho.
M: senin dediğin gibi seni ilgilendirmeyen konulara karışma.
J: minho ölüyordum ben. Beni tabiki ilgilendirir.
M: jisung lütfen şu an deği-
J: hayır minho. Tam da şu an!
M: jisung. Rica ediyorum daha boş bir kafayla konuşalım. Anlatmaya hazır hissetmiyorum!
J: senin hazır olmanı beklersek ikimizde ölürüz bu gidişle tamam m-
M: JİSUNG YETER!
Minho'nun sesini yükseltmesiyle jisung geri çekilmişti.
M: insanları istediğin gibi sıkıştırıp sonra kedi gibi kenara geçemezsin!
J: sensin o kedi
Minho sinirle soluyup ceketini alıp gitti.
Jisung anlatımı
Nereye gidiyor şimdi bu? Çok mu üstüne gittim. Adam beni öldürüyordu. Bir zahmet nedenini öğrenseydim.
J: nereye gidiyorsun.
M: insanların olmadığı, kafamı dinleyebileceğim bir yere
J: ama senin görevin beni koruma-
Cevap vermeden gitti. Acaba takip mi etsem. çok utanç verici ama merak ettim neresiymiş orası. zorlukla kalkıp yavaş yavaş yürüyerek takip etmeye başladım. Aradan bir süre geçtikten sonra bir sahile geldik. Burası gerçekten HARİKAYDI!
J: Olm burası çok iyiymiş
M: jisung?
Hemen bir arabanın yanına saklandım. Minho etrafına bakındı kimseyi göremeyince sahile indi.
Bende arkasından giymeye devam ettim. Biraz daha yürüdükten sonra ayağım taşa takıldı. Bende her zamanki gibi yere yapıştım.
J: ay canım acıdı
M: jisung!
Koşa koşa gelip beni kaldırdı.
Dizlerimi silerken,J: beni buraya neden daha önce getirmedin.
M: jisung bir dur daha yeni düştün. Sorulcak başka sorumu kalmadı.
J: kaldı aslınd-
M: offf neyse iyi misin?
J: sen bana cevap ver boşver iyi miyim değil miyim. O gün ölmediysem bir daha bana bir şey olmaz.
M: o kadar emin olma.
J: benide mi öldürcen.
Minho bir an duraksadı. Sanırım yanlış bir şey söyledim(şüpheli) minho kolumdan tutup beni bir yere götürmeye başladı.
J: bırak kolumu katil.
Diyip tepinmeye başladım
M: jisung tepinme
Minho beni bir banka getirdi. İkimizde oturduk ve yüzüne öyle bakıyordum.
M: şimdi ilk olarak özür dilerim. Hyunjin'in bu kadar ileri gidebileceğini düşünmezdim.
J: babama anlattın mı?
M: evet
J: sen nasıl burdasın hâlâ peki
M: baban affetti beni
J: peki o zaman. Anlat sen
M: hyunjin alında benim üvey kardeşim. Annem ile babam ben küçükken boşandılar ve annem hyunjin'in babası ile evlendi. Annem kendi öz babamla kalmama izin vermemişti. Annem o adamla evlendikten sonra hayatım alt üst oldu. Üvey babam hergün annemden gizli bana vururdu. Kısaca şiddet uygulardı. Bu olay benim 17 yaşıma kadar devam etti. Ben ise anneme hiç anlatamadım. Bir kere anlattığım da yalancı olduğumu söyleyip üvey babama söyledi. Sonrası hiçte iç açıcı değil. O gün bir karar aldım. Ben küçükken böyle şeyler yaşamış olabilirim ama insanların şiddet uygulanmasını engelleyemez değildim. Bende işte bu yüzden böyle işlere başvurdum. Ama ilk önce üvey babama hakkettiğini vermem lazımdı.
Bende gerekeni yaptım. Şu an öz annem ile üvey babam hayatta değil. Annemi çok özlüyorum ama o adamı özledim desem büyük yalan olur. İşte böyleMinho'nun böyle bir geçmişinin olduğunu bilmiyordum. Gerçekten de o yaştaki hiç bir çocuk bunları hak etmiyordu.
J: yani hyunjin de intikam olarak beni esir aldı demek
M: evet
J: ben ne alaka
M: bilmem
Minho şüpheli davranıyordu ama üstüne gitmek istemedim.
M: onun neler yaptığı belli bile değil.
J: anladım
Aramızda bir kaç dakika sessizlik oluştu ama tanımadığım biri sessizliği bozdu.
Kız: minho seni çok özlemişim! madem geldin buralara neden cagirmiyorsun beni.
M: hiç vaktim olmadı Vanessa
Vanessa mı? O da kim. Kız bildiğin minhoya yapışmıştı. Ne derdi vardı minho ile.
J: şey minho bu kim?
Vanessa (V): aaa minho buda kim
M: bir arkadaşım işte.
Arkadaş mı. Arkadaş. Arkadaşım. Ne diyordu bu ya. Daha fazla kendimi üzemedim ve oradan ayrılmaya karar aldım.
J: ben gidiyorum size iyi sarılmalar.
Diyip hızlıca yürümeye başladım.
M: jisung nereye?
J: kAfAmI dİnLeYeBiLeCeĞiM bİr YeRe
Bide soruyor muydu! az önce duymazlıktan geliyordu bey efendi.
Onların beni göremeyeceği bir kısma geldikten sonra eve koşmaya başladım. Eve geldikten sonra direk uyudum. Onları düşünüpte bütün gecemi haram edemezdimSabah
Uyanıp üstümü giyip aşağı indim. Okula hâlâ gitmiyordum. Daha iki haftalık raporum vardı. Buda beni okuldaki zebanilerden 2 hafta uzaklaştırıyordu. Aşağıda kahvaltı masasında oturup beni bekleyen bir zebani daha vardı ama yakından bakınca minho olduğunu anladım.
M: günaydın
Cevap vermedim. Bide sabahın köründe onunla hiç uğraşamam.
M: dün neden hemen gittin.
J: yoruldum bende eve gittim nasıl olsa ölümden döndüm dinleneyim dimi azıcık
M: laf sokuyormuş gibi konuşuyorsun.
J: sana giriyorsa ben ne yapayım.
M: jisung
Gözlerimi devirdim. Ardından gelen soruyla gözlerimden ateş çıkmaya başladı.
M: sen benimi kıskandın?
Bu sefer uzun yazdım
İyi okumalar 🌷♥️💖
Umarım beğenirsiniz beğenirseniz oy vermeyi lütfen unutmayınn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my strong shield /Minsung
Roman pour AdolescentsJisung'un babası: madem benim yanında olmamdan sıkıldın bende senin için koruma bulurum Jisung: baba bebek miyim ben amk