Dediği şey ile şok olmuştum. İlk defa böyle bir teklif almak beni çok heyecanlandırmıştı. Ama ya babam duyarsa. ikimizin de sonu olurdu. Babam böyle şeylerden nefret ederdi.
J: e-evet
Dediğim şey ile minho havalara uçtu.
Onu böyle mutlu görmek benide mutlu ediyordu.J: ama bir sıkıntı var.
M: ne o
J: babam
M: ne olmuş ki
J: babam böyle şeylerden nefret eder minho. ikimizin de erkek olması gibi.
M: ondan saklarız. Lütfen bırakma beni.
J: seni asla bırakmam minho.
Dediğim şey ile minho tebessüm etti.
Peki ya babam öğrenirse ne olurdu. Minho yaşar mıydı? Ben bir daha minho'yu görebilirmiydim. Aklımdaki düşünceler anın tadını çıkarmamı engelliyordu.M: hadi ama sevgilim. Düşünme bunları.
J: elimde değil minho. Babamın neler yapacağını bilmiyorsun.
M: senden daha iyi bildiğime eminim
J: nasıl yani?
M: zamanla öğreneceksin. Benim söylemem doğru değil.
J: sen bilirsin.
M: eee benimle sevgili olmak nasıl hissettiriyor bakalım.
J: heyecan.
M: bu kadar mı?
J: bide mutluluk. Sen benim ilk sevgilimsin . beni bu heyecanlandırıyor.
M: sende benim ilk sevgilimsin.
J: Vanessa nasıl dayanmış
M: aldırma onu küçüklükten beri öyle
J: ay banane ondan ya
M: artık eve gitmemiz lazım.
J: gidelim o zaman.
Tam ayağa kalkacakken minho beni kucağına aldı.
J: durup dururken ne bu şimdi.
M: canım istedi.
J: öyle olsun bakalım.
Diyip minhoya sarıldım. O da gülümseyip saçımı öptü. Minho ne tatlı şey öyle yaa. İnsanın içinde kelebekler oluşmasına sebep oluyor.
Eve geldiğimizde babam anlamaması için birbirinize soğuk davranıyorduk.
J.B: nasılsın jisung. Gezmelerden geldiğinizde göre iyisin. Niye hala evde yatıyorsun bütün gün. Okuldan geri kalıyorsun.
Babamın dedikleriyle sinirle solumaya başladım. Neyin lafını yapıyor hala ya.
J: baba farkındaysan ölüyordum ben.
Karnımda dikiş izleri var. Kolumdan vuruldum ben. Ne okulu hala. Ben kaçırıldığımda bile merak edip aramadın. 1 aydan beri evdeyim hep akşamları ben uyurken alkolle eve geliyorsun. Mal mıyım ben. Anlayamayacağımı mı sandın. İnsan gün içinde bir kere nasılsın diye arar.J.B: nankör! Seni her gün aradım.
J: HER ARADIĞIN ZAMAN AZARLAMAKTAN BAŞKA BİRŞEY YAPMADIN. "DERS ÇALIŞ JİSUNG" "EVİ TOPLA JİSUNG " AYAĞA KALKACAK HALİM YOKKEN ARAYIP İS YAPTIRMAYA ÇALIŞTIN! BU MU İLGİ GÖSTERMEK!
J.B: BANA BAĞIRMA JİSUNG!
J: AL İŞTE YİNE ALKOLLE GELMİŞSİN!
babam sinirle elindeki bardağı yere attı. Bardağı yere atınca irkilmistim.
Minho hemen önüme geçip babama bağırmaya başlamıştı. Ben ise nelere yol açtığımı görüp sesimi çıkaramadım.J.B: Çık dışarı minho.
M: hayır çık-
J.B: SANA ÇIK DEDİM!
minhoya korku dolu gözlerle baktım. Minho özür dilerim dermiş gibi bakıyordu.minho kapıyı kapatması ile çıktığını anladım. Babam ne ara bu kadar canileşmişti. Babama baktım ama o Bodruma bakıp bana baktı. Ne düşünüyordu bu. Bir anda kolumu tutup beni Bodruma doğru sürüklüyordu.
J: BABA NEREYE GÖTÜRÜYORSUN BENİ. BİR DAHA SANA BAĞIRMAYACAĞIM. LÜTFEN BIRAK KOLUMU!
Kolumu çok sıktığı için ağlıyordum. Babam bana çocukken bile el kaldırmamıştı.
J.B: minho seni bakıyorum da çok şımartmış. Kal burada da aklın başına gelsin!
J:b-baba hayı-
Daha sözümü bitirmeden beni odaya itti. Düşmem ile dikişlerinim acıdığını fark ettim.
J: aç susuz ne yapıcam Ben burada.
Ağlıyordum çünkü canım yanıyordu. İnsan sevdiği kişilere zarar vermezdi. Anladım ki babam bana yıllardır yalan söylüyordu.
Selam çıtırlarr bu bölümde böyle olduu. sizi seviyorum .oy vermeyi unutmayınnnn💖💖💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my strong shield /Minsung
Novela JuvenilJisung'un babası: madem benim yanında olmamdan sıkıldın bende senin için koruma bulurum Jisung: baba bebek miyim ben amk