Sanirim ben onunla yakinlastikca o daha fazla beni etkiliyordu. Kimse hayatımın merkezinde olamaz. Artık kendim için bir şeyler yapmam gerekirdi. Hep bunları düşünüp her defasında da hata yapıyordum belki de akışına bırakmak gerekir.
Koltukta oturmuş makarna yiyorduk o daha çok beni izliyor gibiydi.
Lütfen yemek yerken biri beni izlemesin !!!-Hey yüzümde bir şey mi var?
Hector ; Ah, hayır sadece seni izliyordum.
Bu çocuk beni utandirmak için mi bunları yapıyordu?
Hector ; Bu arada ben senin gidecegin okul ile görüştüm.
Bu dediği beni şaşırtmıştı neden böyle birsey yaptı?
-Neden bunu yapiyorsun?
Hector ; Ne yapıyorum?
-Benimle ilgileniyorsun ama gerek yok
Hector ; Gerek olup olmadığına ben karar veririm ayrıca okullar yaz olduğu için kapalı 3 ay sonra açılacak bu sürede ne yapacaksın?
-Çalışırım bir yolunu bulurum
Hector ; Sen galiba burayı Amerikayla karıştırıyorsun
-Of hector dalga gececek başka birini bul
Hector ; Seni istiyorum başka birini değil.
-Biz ayrı dünyaların insanlarıyız diye bir cümle var hatta Türkiye de çok kullanılır.
Hector ; Şuan aşırı derecede saçmaladığını düşünüyorum sana bunları düşündüren şey neyse kafandan silip at. Evimde de istediğin kadar kalabilirsin.
-Evin otel mi?
Hector ; Eğer istersen senin için otel olabilir.
Bu dediği şey beni gülümsetti. Yanıma iyice yaklaştı bu yakınlık beni korkutuyor.
Hector ; Aşkın yikamayacagi duvar yoktur eğer iki kişi birbirini gerçekten istiyorsan ortada engel kalmaz bunu bil.
Nefesi yüzüme çarpıyordu gerçekten de bu çocuk çok etkileyiciydi.
Hector ; Hey benden korkmuyorsun değil mi?
-Hayır
Hector ; Sesin hiç güven vermiyor ama ben seninleyken vücuduma ateş basıyor kendimi kontrol edemiyorum eğer birsey söylersem kırılırsın diye korkuyorum.
-Seninle yakın olmak ateşle oynamak gibi.
Bu dediğim onu guldurmustu. Gülüşünü izlemek zevkliydi ama bana sarılmasını beklemiyordum.
Beni göğsüne doğru çekti saçlarımı oksamaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hector Fort - Summertime Sadness
FanfictionÖzlemiş ikimizi bu şehrin içindeki koca caddeler.. ★ The story of Héctor Fort García and Ela