%9

289 12 41
                                    

Pablo'nun doğum günü partisinde,

Eskiden televizyondan izlediğim futbolcularla şuan aynı yerde bulunuyordum. Eskiden bunun hayal etmesi bile güzeldi..
Pablo'nun doğum gunu partisinde bir kaç futbolcu ile tanışmıştım bunlardan biri Alejandro, Mudryk gerçekten eğlenceli insanlardı.

Herkes kendine bir eğlence arayışındaydı belki de burada normal birşeydi.

Etrafıma baktigimda Real Madrid'den Rodrygo da oradaydı birbirimize baktığımızda samimi bir şekilde gülümsedi.
Yavaş yavaş yanıma yaklaşıyordu bu kalbimin patlayacak gibi atmasına neden olmuştu.

Rodrygo ; Selam!

-Selamm

Rodrygo ; Sen Hector Fort'un kız arkadaşı olmalısın değil mi?

-Evet

Rodrygo ; Off

-Neden öyle dedin şimdi.

Rodrygo ; Sen çok güzelsin bu yüzden benim hakkımdın!

Rodrygo'nun bu dediği ben ve fermin'in kahkaha atmasına sebep olmuştu.

Fermin, kısık bir sesle "Dostum emin ol ona bulaşmak bile istemezsin"

Bu duyduğum karşısında sert olmayacak şekilde Fermin'in omzuna vurmuştum

Rodrygo "Dostlar neden doğum günü çocuğunu görmeye gitmiyoruz?"

Pau ; Doğum günü çocuğu şuan kız düşürüyor

Cubarsí ; Partinin konsepti varmış lan

Noah ; Dostum ne konsepti?

Cubarsí ; 10 dakika sonra herkes kendine bir partner bulup onunla dans edecek ve gece sonuna kadar ona eşlik edecek bizim dilimizde takılmak

-Çok saçma ben halimden memnunum

Marc ; +1 yenge

Rodrygo bana doğru döndü umarım benimle dans etmek istediğini söylemezdi .
"Böyle güzel bir kızı başkasına kaptırmak istemem acaba sende benimle aynı fikirde misin?"

Marc ; Madridli pic çıktı

Pau ; Enişte nerde lan?

Fermin ; Eniştenin amk yengemizi kapıyor düşmanlar.

Noah sadece bizim duyabileceğimiz bir şekilde "Bence Bellingham'ın bakışlarını görmek istemezsiniz"

Pau ve Cubarsí çaktırmadan Bellingham'a bakmaya çalışıyorlardı fakat başarısız oldular.

Be ve Rodrygo arada kalmıştık bizimkileri dinlerken anırarak gülmemek elde değildi.

Hector Fort - Summertime SadnessHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin