%6

331 15 31
                                    

İkimizde arabadan indik. Hector elini belime yerleştirip bana doğru bakti belli ki bir şey soyleyecekti.

Hector ; Partide herkesle samimiyet kurma çünkü buradaki çoğu futbolcunun kamera arkasında nasıl olduğunu bilmiyorsun.

-Pekii seni sorgulamak istemiyorum.

Hector ; O zaman partinin en güzide çifti olarak giriş yapalım.

Bu cümlesi sırıtmama neden oldu. Beraber iceri girmiştik ki tüm gözler bize döndü. Yanii bu gece tüm ilgiyi biz kapacaktık..

Biraz ilerledik ve Hector belimden tutarak beni yönlendiriyordu.
Ve bir kaç dakika sonra hectorun arkadaslarinin oldugu tarafa doğru gittik.
Hector arkadaşlarıyla sarılıp konuştu. tanımadığın insanların oldugu yerlerde yabancı kalkmak çok korkunç bir şey.

Hectorun arkadaşlarından biri hector'a döndü "Dostum kız arkadaşınla bizi tanistirmayacak mısın?"

Hector ; Ah tabii ki de..

Tekrar belimden tutmaya başladı ve bana dönerek bütün arkadaşlarını tanıttı sıra bana gelmisti..
"Vee bu da sevgilim Ela"

Marc ; Wooww sevgilin bir Türk

Pau Cubarsí ; Ben anlamıştım dövmesinden belli Türk oldugu.

Pau Prim ; Türk kızları güzel dediklerinde inanmazdım..

Hector ; Sevgilime yavaşamayın lan!

Hector'un bu dediği hepimizi güldürmüştü.

Marc ; Ve aramıza hoş geldin..

Marc'ın bu dediği beni gülümsetmişti.
Parti hızla devam ediyordu her yer leş gibi içki kokuyordu. Marc, Cubarsí ve pau baska kızlarla takılırken Hector ile biz beraberdik.

Hector ; Sen beni burada bekle biraz içki alıp geleceğim sakın kimsenin yanına gitme.

-Tamam, bekliyorum.

Hector gitmişti kendimi Şarkının ritmine kaptırıp dans etmeye başladım her yer karanlıktı belimde bir el hissettim yüzünü seçemiyordum ama Hector olmadığı kesindi hızla dans ediyorduk ve tanımadığım çocuk kulağıma fısıldadı
"Geldiğinden beri seni izliyorum, çok güzelsin"
Geri çekilmek istedim ki belimi sımsıkı sarmıştı yüzüne bakmaya çalışıyordum. Bir an refleks ile onu göğsünden ittirip hızlıca yürümeye başladım peşimden geliyordu hissediyordum hızlıca yürümeye devam ederken birine sertçe çarptım elindeki içki kıyafetime boşalmıştı diğer yarısı ise yere çarptığım kişiye baktigimda Hector karsimdaydi..
Bir andan kolumdan tutulmam ile irkildim kolumdan tutan kişi peşimden gelen çocuktu yanii Jude evet real madrid oyuncusu olan bellingham normalde olsa boynuna atlardım ama suan bu partiye Hector ile gelmişken bu asla olamazdı.
Hector herseyi anlamıştı ki beni Jude'un kollarından çekip arkasına aldı.

Hector Fort - Summertime SadnessHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin