%10

236 12 17
                                    

O bakışlarını benden ayıramazken ben ona sadece kaçamak bakışlar atabiliyordum.

Jude ile hâlâ dans ediyorduk. Belimi öyle bi kavramıştı ki benden ayrılması için çilingirci çağırmam lazımdı.

Tüm ışıklar söndü sadece hafif los bir ışık yandı ve böylece kimse kimseyi kolayca fark edemiyordu.
Hector hâlâ orada diye göz ucuyla bakacakken orada olmadığını gördüm nereye gitmişti ki?

Herkes birer birer dansı bırakırken hızlıca Jude'dan ayrılıp Hector'u aramaya başladım. Hiç bir yerde değildi.

Bizim cocuklardan birini görmeyi umut ediyordum ki nihayet birini bulabildim şımarık Pau bir kızla flörtleşiyordu maalesef onun bu anını bozmak zorundaydım.

-Heey Pau

Pau beni görmeyi beklemiyordu zaten kim biriyle flortlesirken yakın arkadaşını mal gibi bağırırken görmek isterdi ki?

Pau ; Bir sorun mu var?

-Hector? Onu gördün ?

Pau gözlerini kaçırıyordu "Ah az önce arabaya bindi ve gitti. Bende zannettim ki sende onunlasındır diye düşünmüştüm"

Pau'nun bu dediği afallamama sebep olmuştu gerçekten beni bırakıp gitmiş miydi?

Pau "Hey peki şimdi ne yapacaksın"

-Bilmiyorum

Pau hızlıca telefonunu açtı Fermin'i aradığını gördüm. Fermin uzaktan bize bakıyordu. Hiç vakit kaybetmeden yanımıza geldi.

Sorduğu ilk soru "Sorun ne?" Evet illa ki bir sorun vardı. Sorun Hector Fort ve tavırları

"Dur ben tahmin edicem" Demişti Marc sahi o nerden çıktı bir anda.
"Kesin Hector ile kavga etmişlerdir" dedi Cubarsí, bunlar neden birbirlerinden ayrılmıyorlar.

Pau ; Evet maalesef durum bu. Sayın Hector Fort bizim Elamızı Belligol ile dans ederken görünce gitmiş.

Fermin ; Nereye gitmiş?

Marc ; Cehenneme, dostum şaka mısın en fazla eve gitmistir.

Pau ; Zaten

Marc ; Yanii Ela sende niye amk madridlisi ile dans ediyorsun bizim Hectorumuz varken!

Cubarsí ; Eminim ki Hector haklıdır

Fermin ; Bi susun da kız konussun amk!

Ve sonunda sıra bana gelmisti. Ne diyecektim nereye gittigibi bana söylemediği için onu belligol ile kıskandırmaya çalıştım mi demeliydim? Evet belki de bunu demeliydim

Hector Fort - Summertime SadnessHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin