%15

258 13 7
                                    

"Neden senle hiç durmadan tartışıp duruyoruz ki biz?"

♥︎

Héctor'dan
Şuan tam karşımda olan kişi bir kaç ay önce hayatımdan çıkıp aylarca üzülmeme sebep olan kişiydi evet tam da karşımdaydı.
Şans, belki de Tanrı bizim buluşmamızı istiyordu.

Onun bu kadar güzelken başkalarıyla konuşması canımı yakıyordu. Beni sevip sevmediğini hiç bir zaman öğrenemeyeceğim belki de hiç bir zaman ona aşkı hissettiremedim. Birbirimizi fazlasıyla kırmıştık en büyük suç da empati yapmıyorduk birbirimize karşı hislerimizi ve sevgimizi sürekli boşa çıkarıyorduk.

...

Tanırım, kırmızı ruj ona neden bu kadar yakışıyordu ki bu kadar güzel olmak zorunda mıydı?


♥︎

Ela'dan
Onu tepkisiz görmek algılarımı yıkmaya yetmişti.
Aslında en büyük suç bendeydi hep onu kendimden uzaklaştırmaya çalışıyordum ondan memnun olmadığımı söylüyordum onu hep kırıyordum ve gitmekle tehdit ediyordum.

Sahi bir gün gerçekten ondan gidebilir miydim?
Ondan gidersem ne yapardım ki?

Aramızdaki sessizliği bozmuştu zaten bu şartlarda ben hiç bir şey söyleyemezdim.

Héctor ; Partnerim sensin belli ki tanrı buluşmamızı istiyor

Bunu dediğinde gülümsüyordu anlam veremedim bana sinirli olması gerekiyordu buradan çekip gitmesi gerekiyordu neden bana böyle hissettiriyordu anlayamıyorum.

Yavaş adımlarla ellerini belime yerleştirdi ben de doğal olarak ellerimi omuzlarına bıraktım gerçi ondan o kadar uzak duruyordum ki aslında burada bana zarar vermeyecek tek kişi de oydu bana gözü gibi bakacak tek kişiydi..

Héctor ; Neden bu kadar uzaktasın güzel olduğunu her zaman kabul etmişimdir ama seni yemeyeceğim bundan emin olabilirsin

Bu dediği beni güldürmüştü. Héctor gözlerimin içine o kadar güzel bakıyordu ki gerçekten "anlatılmaz yaşanır"..

Héctor ; Uzun zaman sonra baskalari ile bile olsa konuşurken güldüğünü görmek beni mutlu etti.

Héctor biraz duraksadi ve tekrar yarım bıraktığı cümlesini tamamlamaya hazırlandı "Seni uzaktan izlemek benim için ne kadar zor olsa bile senin mutlu olman bile beni mutlu ediyor aşk beraberken bir bütün olmak değil o yokken yarım kalabilmektir ve ben sensizliğin ne demek olduğunu öğrendim sen varken huzurun olduğunu öğrendim beni takmamana rağmen senin oynadığın o diziyi evde izliyorum seni görebilmek için sadece senin için ama sen bunu bilmesen de olur"

Hector Fort - Summertime SadnessHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin