Bölüm 1

26 3 4
                                    

Bu benim ilk hikayem umarım hoşunuza gider eğer gitmezse lütfen okumayınız.🥰

Homoseksüel olanları bölümlerden uzak tutunuz. İyi okumalar.

Denizim☺️

Yekta: Deniiiizzz okula yeni hoca geliyor lan.

Denizim☺️: Sahi mi lan, ne hocası?

Yekta: Matematik sanırım.

Denizim☺️: Nee matematik mi, offf hiç çekilmez.

Yekta: Birde sayısalcı olucan. Kalıbına tüküreyim senin. Onu bunu boşver hatuuun geliyor ahali hatuuuun.

Denizim☺️: Ben sadece fkb yapabiliyorum matematik tamamda geometri öldürüyor beni herneyse kadın mı la 😁 yaşadık desene oğlum.

Yekta: Duyduklarıma göre kadınmış.

Denizim☺️: Eminsin değil mi? Sonra erkek çıkmasın.

Yekta: Yok be oğlum kadın kesinlikle bak içime doğuyor 😁

Denizim☺️: Hani ben niye içini göremiyorum? 🧐

Yekta: Deniiizzz.

Denizim☺️: Efendiiiimm.

Yekta: Uğraşma benimle ahhh.

Denizim☺️: Tamam uğraşmıyacağım seninle ama bize giriceği ne malûm.

Yekta: Şom ağzını açma be knk. Ama cidden bize girmezse o gudubet karımı giricek derse offf.

Denizim☺️: Yapıcak bir şey yok yarın öğreniceğiz. Herneyse yat zıbaaar saat kaç haberin var mı senin.

Yekta: Evet var şuan gecenin ikisi.

Denizim☺️: Ya havle vela kuvvete. Birde okul birincisi olucaksın. Bu akılla nasıl oldun cidden. Kopyamı çektin yoksa.

Yekta: Bunu en iyi sen bilirsin kardeşim.

Denizim☺️: Doğru sen bu halinle kopya çeksen direk yakalanırsın zaten.😁

Yekta: Lan dalga mı geçiyorsun benle. Hem bana diyene bak az kalsın geçen sene kopya çekerken yakalanıyordun ben olmasam yanmıştın.

Denizim☺️: O geçmişte kaldı bir kere geçmiş konuları açma. Hadi yat artık.

Yekta: Az kalsın unutuyordum. Sen niye bu saatte ayaktasın?

Denizim☺️:.........

Yekta: Anladım, tamam lan yat hadi.

Denizim☺️ çevrim dışı
Yekta çevrim dışı

Şimdiden heyecanlıyım acaba yeni hoca nasıl birisi.

Hmm. Burası neresi, az önce yatakta değilmiydim?

- Çocuk Sesleri-
Çocuk sesi mi? Nereden geliyor bu ses? Ha bu !! Ben miyim? Karşımda ki kim? Benden büyük duruyor. Ne konuşuyorlar? Duyamıyorum.

Yekta yavaşca yanına yaklaştı. Küçük yekta karşısındakine " gitme, beni yanlız bırakma abi" diyordu. Küçük yekta gözlerinden gelen yaşları avuç içi ile silmeye çalışıyordu.

Yekta neden böyle bir şey dediğini anlamamıştı. Çünkü yekta'nın abisi yoktu, tek çocuktu. Küçük yekta bağıra bağıra aynı sözleri söyleyince yekta da otomatik olarak onunla aynı sözleri şöylüyor ve ağlıyordu.

Büyük çocuk beyaz bir yolda yürümeye başladı. Küçük yektadan uzaklaştığı an arkasına dönüp yektanın gözlerinin içine baktı. Yekta yatağından şıçrayarak uyandı. Ter içinde kalmıştı.

Gözlerinden hâlâ yaşlar gelmeye devam ediyordu. Yekta neden böyle bir rüya gördüğünü adlandıramamıştı.

Rüyasında ki çocuğun kim olduğunu ya da neden ona 'abi' diye seslendiğini bilmiyordu. Tek bildiği onu kaybetmenin verdiği acıydı.....

Yekta kendini sakinleştirmişti. Kafasını saate döndürdü. Saat daha sabahın altısıydı. Yatağından kalkıp banyoya gitti. Soğuk bir duş aldı.

Duştan sonra dişlerini fırçalayıp okul formasını giydi. Çantasına 1 tane defter ile kalem ve silgi koymuştu. Erkenden evden çıkıp okulun yolunu tuttu.

Okula erken gelmişti. Gizlice okulun içine girip sınıfına çıktı. Rastgele bir sıra şeçip oraya oturdu. Telefonundan denizi aradı ama açmadı.

'Muhtemelen hâlâ uyuyor' diye düşündü. Kafasını sıraya yaşlayıp gözlerini kapattı. Sıraya kafasını koymasıyla büyük bir yorgunluk üzerine çökmüştü.

Tam dalmıştı ki sınıfın kapısı açıldı. Ama Yekta oralı olmadı deniz olsaydı direk ensesine vururdu. Bu yüzden uyumaya devam etti. Kapıdaki adımlar yavaş yavaş yektaya yaklaşıyordu.

Adımlar yektanın sırasının önünde durmuştu. Yekta yanağında soğuk bir el hissetti. Yekta'nın yanağını yavaşca okşuyordu. Bu hissettiği soğuk el Yekta'nın hoşuna gitmişti.

Yekta yanağında ki eli tutmuştu. Ufak bir kıkırtı işitti. Ama gözlerini açamamıştı. Açmaması gerektiğini hissetti bu yüzden uyumaya devam etti. Kıkırtının ardından sakin ve rahatlatıcı bir ses duyuldu.

"Tekrardan beraberiz, bir daha seni bırakmayacağım yekta" dedi. Bu Yekta'nın duyduğu son ses oldu. Yekta gözlerini açtığında etrafta kimse yoktu. Elinde bir 'çilekli lolipop' vardı.

Yekta şaşırmıştı. Çünkü okula gelirken şeker almamıştı ve 3 yıl önce yemeğide bırakmıştı. Çevresindeki herkes bunu bilirdi. Çünkü çilekli lolipop o olayı hatırlatıyordu.

Bu yüzden bu şekeri tanımadığı birisi vermiş olmalıydı. Yekta şekere baktı atmanın ziyan olucağını düşündüğü için şekeri çantasına atıp masaya geri uzandı.

Umarım bölümü beğenmiş sinizdir.☺ Yazım hataları olabilir bu yüzden beni affedin.

2. Bölümü en yakın zamanda atıcağıma emin olabilirsiniz. 2. Bölümde görüşmek üzere.

Geçmişin Kırık Parçaları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin