Bölüm 4

21 1 5
                                    

Nasılsınız umarım iyisinizdir. 3. Bölümü sevdiniz mi? Şimdi önceki kbölümün ufak bir özetini yazmayla başlıcam iyi okumalar dilerim.

Önceki Bölümün Özeti;

Yekta, annesi ve gökmen'in tanışmalarına şok olmuştu ama aslında gökmeni annesiyle tanıştıran kendisiymiş.

Yekta annesinden trafik kazasını gökmenle yaşadığını öğrenince elindeki yaraya baktı bu yara gökmende de olduğunu öğrenince ayağa kalkıp gökmenin elini tuttu.

Avuç içini açıp yaranın olup olmadığını doğruladı ama asıl sorun gökmen bu konu ile ilgili şeyleri çiğdemin yektaya anlatmamasını tembihledi. Çünkü zamanla her şeyi yektaya Gökmen açıklıcakmış.

Yekta'nın başına sancılar girmeye başlamıştı bu sancılarla birlikte bilmediği anılarıda hatırlamaya başlamıştı ama başının ağrısı onu bayıltmaya zorlamıştı.

En son müdür yardımcısının odasındaydım. Şimdi ise yine rüyadayım bu aralar cidden garip rüyalar görüyorum şimdi ne görüp öğrenicem.

'Bir dakika bu bir araba mı? Rüyamda niye araba görüyorum ki, tanıdık da değil oysa. Ama araba sanki hızlı gitmiyor mu.

Gitti yön ise.... Lan olamaz orada çocuklar var' dedi yekta. Çocuklara seslensede çocuklar yektayı duymuyordu. Çocuklardan küçük olanı koşmaya başladı.

Bu küçük çocuk ise yektaydı onun yanında ki ise gökmen di. Küçük gökmen yektaya arkadan bakıyordu ama bir anda oda hızlıca koşup yektaya birşeyler söylüyordu.

Küçük yekta ne olduğunu anlamak için ona döndüğü zaman Yekta kendini küçük yektanın vücudunda bulmuştu.

Yekta kafasını kaldırıp K. gökmene baktı. Ona bir şeyler diyordu ama yekta onu duyamıyordu vücudu kendi kendine hareket ediyordu kafası arabanın geldiği yere baktı.

Araba hızlıca Yekta'nın üzerine geliyordu. Yekta oradan kaçmak için hareket etmeye çalışsada hareket edemiyordu.

'Hayır, hayır istemiyorum lütfen dur gelme buraya. Ben niye bu anıyı hatırlıyorum. İstemiyorum uyandırın beni. İstemiyorum, yardım edin bana' diyordu.

Yekta son bir kez gökmene baktığında ilk defa ne dedğini duydu. O da 'Kaç' dı. Gökmen yekta ya doğru zıpladı. Yekta;

'Lütfen uyandırın beni. Bunu görmek istemiyorum. Hayır gökmen hocam kaçın araba çarpacak sizin acı çekmenizi istemiyorum.' Diyip ağlıyordu.

Gökmen yektayı da kendi ile itmişti ama araba onların ikisine hızlıca çarpmıştı. Yekta bütün gücüyle bağırıp yattığı yatakta ağrılar içinde uyanmıştı.

Gözlerinden akan yaşlar durmuyordu. Hala olayın etkisindeydi vücudu titriyordu gözü hiç bir şey görmüyordu.

Odanın kapısı açılmış içeri gökmen girmişti. Yektayı o durumda görünce koşarak yektaya bütün gücüyle sarıldı ve 'Herşey geçti ben senin yanındayım' diyordu.

Ama yekta sanki yanında gökmen yokmuş gibi duruyordu elleriyle başını tutmuş ağlıyordu.

Gökmen başını yektanın başına yaslamış;

"Gözlerimin içine bak yekta ben hemen önündeyim. Bir şey yok sakinleş ben senin yanındayım. Korkacağın bir şey yok." dedi.

Yekta kendine geldiğinde gökmen'in koyu mavi gözlerine odaklanmıştı. Gözleri onu içine çekiyormuş gibiydi. Bu durum yekta'nın rahatlamasına sağladı.

Geçmişin Kırık Parçaları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin