Bölüm 5

4 0 0
                                    

Naaaasasıııllllssııınnııııızzzz. Umaarrııım iyiissiiniiizdiir. Ben bombaaa gibiyiim.

Bu bölümü 1 gün erkenden atma kararı aldım çünkü arkadaşım başımın etini yiyip durdu.

O zaman önceki bölümün özeti'le başlayalım.

Yekta gördüğü rüyanın etkisiyle yattığı yerde şıçra'dı olayın etkisiyle hala gözlerinden yaşlar geliyordu.

Odanın kapısı açılmış içeri gökmen girmişti. Yektayı o halde görünce koşarak yektaya sarıldı.

Yekta gökmen'i dinleme'ince gökmen başını yektanın başına yaslamış 'herşey geçti' diyip duruyordu...

Yekta tekrardan gözlerini açtığında gökmen gitmişti. İçeri doktor ve çiğdem girmişti.

Doktor herşeyi zamanla hatırlayacağını söylüyordu. Doktor ve çiğdem odadan çıktığında içeri bir hemşire girip yektaya bir kutu bırakıp oradan ayrıldı.

Yekta kutuyu açtığında içinde bir fotoğraf ve bir mektup buldu mektup da....

Yekta mektubu açtığında birkaç satırdan oluşan bir yazı ile karşılaştı mektup da;

Yekta nasılsın umarım iyisindir. Seninle görüşmeyeli uzun zaman oldu. Bazı nedenlerden dolayı bu mektubu ancak şimdi sana ulaştırabiliyorum. Şuanda tek bilmen gereken şey gökmen'in yanında sağlıklı bir şekilde durup beni beklemen. Zamanı geldiğinde eskisi gibi bana abi demeni istiyorum. O zaman seni babanla yanlız bırakayım.

Bu ne anlama geliyordu şimdi bu 'abi' denen kişi acaba bu sabah gördüğüm rüyadaki kişiyle aynı mıydı? Ve 'seni babanla yanlız bırakayım' derken neyi kast ediyordu.

Bu yazının altında ise bir QR kod vardı. Etrafım'a bakındım hemenn yanımda telefonumun olduğunu fark ettim. QR kodu okuttum.

Telfonda bir video açıldı. Video da ise babam bir sandalye ye oturmuş bir şeyler diyordu. Dedikleri ise;

"Şimdi videoya nasıl başlamam gerektiğini pek bilmiyorum."

"Tabi ki de ilk başta sevgili oğlum diye başlamalısın bunu ben mi öğreteyim polis bey"

"Öğretmene gerek yok hakan. O zaman başlıyorum."

' Sevgili oğlum yekta. Şimdi duyucakların biraz üzebilir seni-'

" Lan biraz daha sevgi dolu başla cümleye."

"Sen beni kesmezsen başlıcam"

"Tamam. Tamam sustum."

' Sevgili oğlum yekta. Bu videoyu izliyorsan eğer ben bu dünya dan göçüp gitmişim demektir. Annen arkamdan umarım çok ağlamamıştır. Bu videoyu çok gizli bir göreve gitmeden önce çekiyorum yani sen 15 yaşındayken. Bu videoyu izlediğine göre de ben bu operasyon da ölmüşüm dür diye düşünüyorum. Olaylar nasıl gelişti ya da nasıl öldüm. Pek bir fikrim  yok açıkcası. Ama ölmeden önce senin için yapabileceğim tek şey bu adamıda yanımda götürücek olmam.'

"Çok acımasızsınız polis bey ben en fazla ne yapmış olabilirim ki"

"Sana konuşma hakkı verdiğimi hatırlamıyorum."

Geçmişin Kırık Parçaları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin