3.Banshee

237 12 4
                                    

Din perspectiva lui Lucy.

"Gandesti? Ti-am zis ca nu il sarut." Ii spun Lydiei.

Il privim amandoi pe tipul cel nou, Edward aka una din fetitele PowerPuff, rezemat de propriul dulapior. Asteapta pe cineva?

"Nu fi prostuta, profita de pariul asta si lipeste-ti buzele de ale lui."

"Esti bolnava, acum hai sa mancam ceva." Ii spun mergand spre cantina.

"Tu ai vazut cum arata?" Isi inchide o data gura? Am facut ieri un pariu ca il sarut pe Edward, sau mai degraba Lydia a facut asta in numele meu, cu un tip care ii da 200 de euro in schimb. A zgariat masina mamei sale. Nu mai are voie sa o foloseasca pana e in stare sa plateasca ea de una singura vopsitul.

"Si?" Incep sa fug, aterizand in bratele lui Four.

"Oh, da. Am uitat ca esti topita dupa Alpha." Pare evident, aparand un mic zambet stramb pe fata ei senina si curata.

"Se pare ca trebuie sa faci rost de bani de altundeva." Isi da parul blond-roscat dupa ureche, asezandu-si fustita din material fin peste picioarele ei perfecte si albe, e atat de frumoasa. Uneori ma intreb cum de e prietena mea.

Ne aseazam la masa toata gasca, fiind 6 de toti, pupandu-l in continu pe Four. Nu am de gand sa imi stric relatia cu el pentru niste bani. Daca ii vrea asa de tare, as putea sa ii dau eu. Problema e ca nu i-ar accepta.

"Tatal tau si cu unchiul tau ne fura toata marfa, Lucy." Musca cu putere din marul lui. "Nu crezi ca ar trebui sa faci ceva? Am niste datorii pe care nu pot sa le achit fara putin praf."

Toata lumea se ocupa cu droguri, masini, pistoale, afaceri ilegale in Brazilia. E atat de comuna chestia asta incat e nevoie sa fi suprem, sa iti iasa ceva banuti.

"O sa vorbesc cu Ric." Ric Evens e tatal meu, vitreg. Insa ne intelegem prea bine ca sa ii spun 'tata', e mai mult un frate.

Mama a fost innebunita dupa un tip, care nu dadea doi bani pe ea. Nu am suferit, imi pare rau doar pentru ea.

"Nu crezi ca e putin prostesc? Adica e bine sa vorbeasca, dar pana la urma e teritoriul lor si toata lumea e pe pielea lui." Roscata isi deschide gura, multumindu-i cu glas scazut.

Intradevar, imi e putin greu sa fac asta, nu e ca si cum as pocni din degete si totul ar fi gata. Unchiul e boss-ul pe aici si nu o sa renunte la putin renume, pentru un moft de al meu.

"Nu putem jefui o benzinarie, organiza o cursa de crossing sau ceva de genul?" Practic il implor.

"Nu, am zis sa vorbesti cu el." Prefer sa nu il enervez. Luni o sa vorbesc cu mama sa ma ajute, sa il conving pe Ric.

Beau din Starbucksul meu gandidnu-ma la ce si cum sa fac. Ziua mea de nastere gata organizata, de Lydia si Alessandra evident. Entuziasmul meu scade pe zi ce trece, gandidu-ma ca o sa fiu pe cont propriu de acum in colo.

Atentia mea e atrasa de un grup de fete excitate din spatele meu, susotind in mare cu privirea spre usa. Edward Styles, in urma lui micuta Teresa.

"Ce dracu au astea?" Four rade.

"E chiar chipes." Roscata suspina.

"Ce naiba ai, Lydia?" Ma incrunt la ea.

"Nimic, doar ca e tipul cel nou, cu picioare lungi si ochi verzi. Ar putea fi un casanova."

"Pe bune, nu imi spune ca l-ai admirat!" Imi las capul in palme.

"Hai recunoaste ca si tu ai facut-o, doar ca iti e frica de Four." Roscata isi introduce un cartof in gura.

Numb (H.S)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum