5. Ceea ce doresti

204 24 2
                                    

Imi pun cartile in dulapior, apoi inchizandu-l avand mintea absolut goala. Profesorul a amanat testul pe azi, asa ca sper sa imi iasa ceva. Ma las usor pe materialul din fier rece privind in jur. Lydia azi nu a venit la scoala, ma intreb ce face chiar daca ne-am ignorat zilele astea, sau cel putin eu am facut-o. Privesc copiii cum se plimba pe hol, fascinati de discutia din care fac parte. Inima imi tresara cand il vad pe Four si gasca lui de sportivi, majoritatea fetelor oprindu-se din vorba, ba chiar si baietii. Ma priveste iar din reflex ii arunc un zambet, dar raman cu zambetul. Ma ignora razand si merge mai departe barfind cu Eric. Tipul care s-a culcat cu toatele fetele din liceu... inclusiv cu mine. A fost ceva epic chiar acum un an. Dobitoc.

"Uh, fato. Credeam ca nu te mediocrizezi asa." Alessandra.

"Da, nu-i asa?" Ii spun razand.

"De ce am senzatia ca nu esti cu adevarat indragostita de el?"

"Sunt-"

"-esti, dar nu de el. Ei bine cum bine stii, el e tipul popular din scoala cu tatuajul smecher. Sportiv, toate fetele il vor(,) sau ma rog(,) e chipes- " Ma intrerupe dar o intrerup la randul meu.

"-stiu asta, crede-ma."

"Esti indragostita de ideea de a fi cu el, nu de el, iubito." Buzele ei mov inchis se zbat in miscarea vorbelor ei, genele lungi fluturandu-se ba la mine, ba la Four, iar unghiile ei lungi se amesteca cu firicele din parul ei negru.

"Nu."

"Ba da. Lasa-l, du-te si fa sex cu diferiti tipi, frange niste inimi, dar nu uita de noul elev."

"De ce ai vrea sa am sex cu el?" Rad.

"A fost doar o propunere, altfel s-ar putea sa ti-o iau inainte." Ma bate pe umar. Chiar suntem amice dar e bizara acum.

"Da-i drumul, nu mi-l trebe." Ma intorc mai bine spre ea, incrucisandu-mi mainile.

Nu zice nimic, doar ofteaza iar privirea ei imi da de inteles ca nu ma crede. WTF.
Port botinele care vin peste pantalonii albi, cu un tricou negru pe care este un norisor alb.

"Nu ai zis nimic, ce parere ai de pantofii mei?" Schimb subiectul, facand cateva piruete in fata ei, lasand la iveala niste botine negre pana peste genunchi.

"Oh, imi plac mult, Mango?" Dau din cap ."Ador locul ala!"

"Intrerup?" O voce ragusita imi atrage atentia, nerealizand cu cine vorbeste. Il priveac in ochi pe tipul serios din fata mea, apoi o privesc pe Alessandra.

"Niciodata, Harry." Ii zambeste.

"Pot sa am un minut cu tine?" Fara sa zica altceva unul altuia pleaca, neluandu-mi privirea de la cei doi. Ce ar putea avea ei doi de discutat? In incercarea mea de a afla, realizez cat de stupida par. Nu este cazul sa imi pese iar clopotelul suna, amintindu-mi de matematica.

***

"Bun, Harry. Despre ce vrei sa vorbim?" Ma intreaba bruneta. Nu sunt sigur, dar de trei saptamani imi bat capul gandindu-ma daca e bine ceea ce fac. Insa am fost acum cateva zile in Europa, Londra mai exact in sud, dupa niste indicii. Am ascultat sfatul Amandei dar nimic, nici urma de ea si asta ma consuma. Insa am stat si am analizat: cum sa o cunosc pe ea, daca nici pe mine nu ma cunosc cu adevarat? Nu imi spune ca te-ai mai gandit la oferta mea."

"M-am gandit, raspunsul e tot nu." Imi fac loc printre elevii care se inghesuie la ore. Aglomeratia e prea mare asa ca deschid prima usa pe care o vad, asigurandu-ma ca nu este o sala de clasa.

"Uau, chiar in debara alaturi de tot praful si toate ustensilele de sters toaletele." Inchid usa.

"Am nevoie de tine." Imi pun mainile peste pantalonii, strambadu-ma putin.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 14, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Numb (H.S)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum