Merheaba💕💕
Sanırım bölümleri biraz kısa yazıyorum umarım sorun olmaz.
İyi okumalar
Yazardan
Afet daha küçükken anne babasını bir araba kazasında kaybetmiş ve tatlı teyzesi Alara ile birlikte kalan 18 yaşındaki bir kızdı.
Afet'in anlatımı
27 Haziran 2026
Okuldan eve geldiğimde teyzemin yemeklerinin mis kokusu burnuma geldi. Korkutmak için sessizce arkasına gittim. Beni fark etmiyordu.
"Bööö"
"AAAA""Korkuttun beni."
"Amacım buydu zaten teyzecim."
"Hoş geldin Afet'im."
"Yine neler yaptın bakalım."dedim ve tam yaptığı sarmalardan bir tane alacaktım ki elimde bir acı hissettim. Caner abiydi bu. Kendisi benim eniştem olur ama ben ona abi diyorum."Yemeğe batmak kötü bir şeydir."dedi bana bakarak. Elime vurmuştu. Ama ben de haketmiştim. Biran üstümü değiştirmediğim geldi aklıma. Hemen elimi yüzümü yıkayıp odama çıktım. Üstümü değiştirdim. Yemeğe kadar biraz kitap okudum. Yaklaşık bir buçuk saat sonra teyzem yemeğe çağırdı. Onlara Efken Adasına gitmek istediğimizi söylemem gerekiyordu. Bunun için aşağıya fırladım hemen. Teyzemin sofrayı kurmasına yardım ettim. Yemeğe başladık. Biraz sonra konuşmaya başladım.
"Teyzecim."
"Evet Afet'im."
"Biz arkadaşlarımla derslerden dolayı kendimize fazla zaman ayıramıyoruz ya hani..."
"Bunun altından bir şey çıkmazsa ne olayım."dedi biran Caner abim.
"Yaaa...Ben hiç öyle yaparmıyım?"
"Neyse konuya dönelim."dedi teyzem.
Başımla onaylayıp devam etim.
"Bu yüzden arkadaşlarımla birlikte Efken Adasına gitmek istiyoruz. Bende sizden izin istiyorum."
Birbirlerine bakış attıktan sonra bana döndüler."Ne kadar süreliğine?"dedi Caner abi.
"Bir haftalık tatilde beş günlüğüne diye düşündük. Tabi siz izin verirseniz."
"Bunu sana yarın sabah söyleriz."dedi teyzem. Bende tamam diyip yemeğe devam ettim. Herkes yemeğini bitirdiğinde sofrayı topladım. Ödevlerimi yapmak için odama çıktım. Masama oturup yapmaya başladım. Belliki çok yorulmuşum. Çünkü ödevlerimi yapar yapmaz kafamı masanın üstüne koymuştum ve orada uyuyakaldım.Yaklaşık yarım saat uyumuş olacağımki teyzem odama geldi. Zar zor kafamı kaldırdım. Teyzem bana meyve getirmişti. Getirdiği meyveyi masamın üzerine bıraktı ve odadan çıktı. Pijamalarımı giydim. Meyveleri yiyip tabağı aşağıya götürdüm. Alara teyzem ve Caner abim oturmuş film izliyorlardı. Onlara iyi geceler dedikten sonra odama çıkıp kendimi yatağıma attım. Daha üstüme yorganımı örtmeden uyumuşum.
Sabah olduğunda teyzem beni uyandırmıştı.
"Okula geç kalmak istemiyorsan hemen uyanmalısın Afet Hanım."
"Sanada günaydın teyzecim."
"Günaydın tatlım."
Konuşurken bir yandan da perdelei açıyordu. Aniden aklıma okulumun olduğu geldi. Yataktan biraz hızlı kalkmış olacağım sanırım teyzem küçük bir çığlık attı. Teyzem odamdan çıkınca lavaboda elimi yüzümü yıkayıp okul kıyafetimi giydim. Hızlıca aşağıya indim. Çok geç kalmıştım sanırım. Hemen elime bal sürülmüş bir ekmek parçası alıp çıkıcaktımki Caner abi beklememi söyledi. Aklıma Efken adası için izin istediğim geldi. Caner abi de bu yüzden durdurmuştu zaten. İkiside izin verdiklerini söyledikten sonra ikisine de sarılıp teşekkür ettim ve evden koşarak çıktım. Sonunda Cem abinin otobüsüne yetiştim. Cem abi çok tatlı bir insandı. Her sabah yolcularla binerdim otobuse ve beni okuluma bırakırdı. Hemen bindim otobüse."Günaydın Cem abi."
"Günaydın küçük hanım. Okula mı?"
"Evet,okula."
"Bugün geç kaldın sanırım. Senin için biraz bekledim."
"Teşekkür ederim Cem abi."dedim ve hemen arka koltuğuna oturdum.Arkadaşlarıma teyzemlerin izin verdiklerini söylemek için sabırsızlanıyordum. Yaklaşık 15 dakika sonra okulun önündeydim. Hemen paramı verdim otobüsten indim. Hala yemek yemeye zamanım vardı. Yarım saate zil çalacaktı. Çantamı sınıfa bırakıp kafeteryaya indim. Deniz'in de yemek yediğini gördüm. Deniz kahvaltısını her zaman okulda yapar. Yanına gittim...
Umarım bölümü beğenmişsinizdir...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EFKEN ADASI
ActionAnka kasabasından yola çıkan altı genç yolculukda başlarına gelecek olaylardan habersiz bir şekilde Efken Adasına doğru yola çıkarlar...