AYZA'NIN HİKAYESİ

68 16 28
                                    

Bu ilk kurgum beğenirsiniz diye umuyorum.

Bölümler biraz kısa sorun olmaz diye düşünüyorum.

Yorum yapıp oy verirseniz çok sevinirim.

Lütfen yorumu satır aralarına da yapın.

İyi okumalar.....🥰

Yazardan

Ayza dersler konusunda baskıcı ama diğer konularda onu çok umursamayan bir ailenin 17 yaşındaki genç bir kızıdır.

Ayza'nın Anlatımı

27 Haziran 2026

Okuldan dönmüştüm. 1 haftalık tatilimiz 2 gün sonra başlayacaktı. Arkadaşlarım ile birlikte Efken Adasına gitmek istiyorduk. Derslerin yoğunluğundan kendimize fazla zaman ayıramıyorduk. Ama annemlere bu konuyu nasıl açacaktım bilmiyorum. Ailem biraz fazla katı davranıyorlar bana. Bir sürü ders alıyorum. Okul dışı etkinlik olarak da gitar çalıyorum.

Okuldan eve geldim. Annemler yine avmye gittiler sanırım. Çünkü salona girdiğimde annem yine yeni elbiselerini babama gösteriyordu. Onlara merhaba diyip hemen odama çıktım. Yine umurlarında değildim. Beni umursamıyorlardı. Dediklerine göre beni hiç istemiyorlardı. Sadece dersler ile ilgileniyorlardı.

Odama çıktığımda hemen üstümü değiştirip kendimi yumuşak yatağıma bıraktım. Yaklaşık bir buçuk saat uyumuş olacağımki annemin yemek için beni çağırdığını duydum. Lavaboda yüzümü yıkayıp aşağıya indim. Sofra kurulmuştu. Sandalyelerden birisine oturup yemeye başladım. Annemler çoktan başlamışlardı zaten. Etrafa sessizlik hüküm sürüyordu. Sessizliği bozmak istemesemde bir şekilde izin almalıydım. Şimdi tam zamanı diyerekten konuya girdim.

"Size bir şey söylemek istiyorum."dedim aniden.
"Söyle Ayza."dedi babam.
"Biz arkadaşlarım ile birlikte Efkan Adasına gitmek istiyoruz."
"NEEE!"diye bağırdı annem.
"Efkan Adasına gitmek için sizden izin istiyorum."diye tekrarladım. Niyeyse babam hiç bir şey demiyor sadece bana bakıyordu.

En sonunda bunu annem ile konuşup yarın sabah bana izin verip vermeyeceklerini söyledi. Başımı sallayarak onayladım. Yorgun olduğumdan kalan yemeğimi de bitirip hemen odama gittim. Pijamalarımı giydim. Elime okuduğum kitabımı alıp yatağıma uzandım. Henüz 7 sayfa okumuştum ki uyuyakalmışım.

Sabah her zamanki gibi annemin sesiyle uyandım. Hala çok uykum vardı. Zorda olsa yatağımdan kalkmayı başardım. Hemen elimi yüzümü yıkayıp üstümü değiştirdim. Kahvaltı yapmaya aşağı indim. Annemin sinirli halini görmeye dayanamıyorum ve biraz daha yukarıda kalırsam eğer öfke patlaması yaşayacaktı. Yemeğe başlamadan sorumu sordum.

"Karar verdiniz mi baba?"
"Evet verdik."
"Eee hadi baba lütfen izin vermiş olunn."
Annem araya girdi:
"İzin veriyoruz."
"YAŞASI-"
"AMA"dedi annem sevincimi yarıda keserek.
"Çok uzun süre kalmayacaksınız."dedi.
"Tamam"dedim.

Heyecandan elime bir parça ekmek alıp hemen çantamı kaptım. Annem nereye gittiğimi sorduğunda okula dedim. Bunu hemen Afet ve Deniz'e söylemeliydim. Okula koşarak gittim ve kızları aramaya başladım. Kantinde kahvaltı yapıyorlardı. Hemen yanlarına gittim.

Bölüm nasıldı biraz kısa oldu ama beğendiyseniz yorum yapıp oy verin lütfen.

Diğer bölümde görüşmek üzere...

EFKEN ADASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin