5

82 8 0
                                    

Koridorda bir tuhaflık vardı . İnsanı hayrete düşürecek kadar sesizleşmişti . bu sesizlik pek uzun sürmedi, doktorun durmadan bir şeyler söylemesiyle birden yok oldu bu sesizlik .Ne var ki Taehyung, doktorunun büyük bir ciddiyetle söylediği sözleri algılayamıyordu. Kafası iyi gelen sonuçlarındaydı . Tanrı ona yaşaması gerektiğini mi söylüyordu ? Hayır o zaten yaşamıyordu . Yıllar önce ki yangında ölmüştü.

"Taehyung!" Doktorun bu sefer gür çıkan sesi ile irkilmişti.

" Hı?"

" Beni dinlemiyor musun sen ? "

" Affedersiniz bayan park dalmışım bir daha tekrarlar mısınız lütfen" doktorun yüzünde ki kızgın ifade silinmiş yerini şefkate bırakmıştı . Taehyung'un hasta olduğunu hatırlamış olmalıydı. Bu meslek için fazla hassastı. Bazen kaybettiği hastaları için saatlerce ağlıyordu . Taehyung'un hayat hikayesi  ise onu derinden etkilemişti . Onu iyleştirmek için elinden geleni yapıyordu .

" Diyordum ki istersen bugün biraz dışarı çıkabilirsin ama dışarda yemek yasak ve güneşte durmakta ..." Doktor yasaklarını bir bir sıralarken Taehyung yeniden uzaklara dalmıştı .
Dışarı çıkmaya ne hali vardı ne de ona eşlik edecek biri . Belki dersi olmasa jungook ile biraz eğlenebilirlerdi . Ama bu da pek mümkün görünmüyor du .

Doktorun heyecanlı sesinin ardından bir çocuk sesi yükseldi merdivenin ardından daha sonra uzaklarda gelen bir kadının ağıtları ... Hastane de ki tüm sesler karışınca çığlık atmak istedi Taehyung. Bıkmıştı artık burda olmaktan.

" Belki bu sefer jennie ile gidersin " Taehyung doktorun varlığını unutmuşken kurduğu cümle ile ilgisini çekmişti . Ve duyduğu isim sakinleşmesini sağlamıştı.

" Jennie mi ?"

" Hani şu stajyer kız "dedi içinde bir çok anlam çıkartılabilecek gülümseme ile . 'jennie ' diye düşündü evet onunla vakit geçirebilirdi . Doktorunun onu nerden tanıdığını sormayacaktı elbette .Hemen kendini toparlayıp doktoruna sordu ;

" Bayan park jennieyi nerde bulabilirim?"

" Muhtemelen acildedir onlar . Dediklerimi unutma  Taehyung "  teşekkür edip hızla uzaklaştı ordan  acil servise inerken birden durdu . Jennie onunla gelmek isteyecek miydi ? ardından bu saçma düşünceden kurtuldu . 

Acile girdiğinde hemen bulmuştu jennie 'yi yanında muhtemelen onun gibi stajyer olan biri vardı . Taehyung kendini rahatsız hissetti . Jennine'in yanında ki çocuğun bakışlarından hiç hoşlanmamıştı. Nerden çıkmıştı  ve neden kendisini bu kadar öfkelendiriyordu . Bir süre sonra jennie'nin güldüğünü gördü .  Ancak kendisine güldüğü gibi değildi . Biraz farklıydı .Daha sonra tüm bunların birer saçmalık olduğunu düşündü belki yanında ki sevgilisydi. Derin bir nefes aldıktan sonra odasına dönmeye karar verdi . Arkasını döndünde adını işitti.

"Taehyung" yeniden döndü jennie'ye .yanına gelmişti . Konuşmak istemedi bir süre .

" Demek bu sefer sen beni ziyarete geldin .  Ne hoş bir sürpriz" Taehyung kızın neşeli sesi ile yeniden canlandığını hisseti ve düşünmeden konuşmaya başladı.

" Yanında ki kimdi ?" Taehyung bu sorusundan sonra jennie'nin biraz utandığını gördü .

" Sevgilin mi ?" Diye sorma cesaretinde bulundu bu sefer . Jennie'nin gözleri yerinden çıkacakmış gibi büyümüştü bu Taehyung'u biraz korkutuysada sesini çıkarmadan onu dinledi .

" Tabii ki sevgilim değil Taehyung. Tanrı aşkına ondan pek hoşlanmam ama ortak arkadaşlarımız olduğu için konuşmak zorunda kalıyoruz "

Jennie'nin ona karşı bir şey hissetmediğini anlayınca rahtlamıştı .
" Bi haberim var sana " dedi az önce oluşturduğu gergin ortamı dağıtmak için .

" Neymiş?" Taehyung kızın ses tonundan ona birazcıkta kızgın olduğunu anlamıştı . Neden kızmıştı ? Haddini aşıp özel hayatıyla ilgili sorular sorduğu için mi?

" Şey az önce sorduğum  gereksiz sorular için üzgünüm"

" Tamam tamam anlat hadi neymiş haberin "

" Sonuçlarım iyi çıkmış bayan park istersem bugün dışarı çıkıp dolaşabileceğimi söyledi " jennie sevinçle el çırpmış

" Harika zamanlama öğleden sonra staj yok dersim var ama  gitmesem de olur .ne yapalım ?" Taehyung öylece jennie'ye bakınca

" Benle bir şeyler yapmak istemiyor musun Taehyung?"

" İstiyorum. Onun için geldim buraya "

" Biraz bana da göstersen keşke . " Diye söylendikten sonra biraz düşündü .

" Lunapark'a gidebliriz "

" Kalabalık yerlerden hoşlanmam "dedi Taehyung.

" Dışarda parkta falan oturalım o zaman ya da sahile gidebiliriz orda çok güzel kafeler var "

" Doktorun dediğine göre fazla güneşte durmamlışım dışarda bir şey yememeliymişim "

"Pekala bize gidelim o zaman " dedi sevinçle .

"Size ?"

"Evet . Bir problem mi var ? "

" Hayır yok ." Desede tuhaf gelmişti jennie 'nin evine gitmek

" Tamam o zaman sen giyecek bir şeyler al bende çantamı alayım . "

Güzel kız yanından uzaklaşırken arkasından onu seyeretti Taehyung. Bu güzel kız nasıl bu dünyaya ait olabiliyordu bir türlü anlamıyordu .

For Living Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin