"saçların çok güzel Taehyung"
Taehyung durmadan kafasında dönen cümleyi aklından çıkartmak istedi . Ancak zihninde tekrarlanmaya devam ediyordu. Belki başka bir şey düşünebilse kurtulurdu kafasında ki rahatsızlıktan ama son zamanlarda jennie den başka bir şey düşünemiyordu . Dün genç kızın evinde saatlerce film izleyip sohbet ettmişlerdi . Taehyung'un hayatında geçirdiği en güzel gün olabilirdi tabii kafasını kurcalayan düşünceler olmasaydı. Kızı kesinlikle hakketmiyordu.
Yavaşça yatağından kalkıp tuvalete doğru ilerledi . Üzerinde ki yıpranmış tişörtü çıkarıp aynadaki yansımasına baktı . Dün kıyafetlerini değiştirirken odaya jennie girmişti .ve Taehyung'un
bir iskeletten farksız olan vücudunu görmüştü. Kızın gözlerinin dolduğuna şahit olmuştu Taehyung. Ona bunu yapmaya hakkı yoktu .Jennie saçlarının ne kadar güzel olduğunu söylediğinde çoktan dökülmeye başladığını söylememişti .O hayat dolu bir kızdı. Gerçekleştirmek istediği bir sürü hayali vardı . Her geçen gün ölüme bir adım daha yaklaşırken jennie'yi peşinde sürüklemeye hakkı yoktu .Dün jennie saçlarını okşarken dünyanın en mutlu insanı iken bugün saçlarından nefret etti . Çekmeceden çıkardığı makas ile saçlarını kesmeye başladı. Yaşamak için hiçbir neden istemiyordu . Ablasını , yeğenini , jungook'u , jennie 'yi , saçlarını hiçbirini istemiyordu .
Saçlarını gelişi güzel keserken birden durdu. Yorulmuştu .çok yorulmuştu .sırtını duvara yaslayıp buz gibi olan fayansın üzerine oturmuştu. " Bende insanım . " Diye fısıldadı. Biraz gözyaşı dökmek istedi ancak bunu bile yapamadı .
×
Kim jennie onu ısrarla içeri almayan hemşireye nefretle bakmıştı .
" Üzgünüm dediğim gibi kim Taehyung ziyaretçi kabul etmiyor " dün Taehyung'u incitecek bir şey mi yapmıştı ? Hayır . Aksine Taehyung mutlu görünüyordu."Bakın ben onun arkadaşıyım daha dün görüştük ne demek bugün ziyaretçi kabul etmiyor"
"Neden algılamamakta bu kadar ısrarcısınız . Bu tür hastalarda anlık depresyonlar sıklıkla görülür . Kim Taehyung'un arkadaşıysanız o zaman ona saygı göstermeniz gerekiyor lütfen içeri girmeyin " deyip yanından ayrılmıştı. Jennie odaya girmenin yanlış olduğunu biliyordu ancak Taehyung için endişeliydi .
Hemşire gözden kaybolduğunda derin bir nefes aldı kapıyı yavaşça açtı .
"Taehyung " cevap alamayınca oda da gözlerini gezdirdi Taehyung ortalıkta gözükmüyordu . Muhtemelen lavaboya gitmişti."Taehyung gelebilir miyim ?" Yeniden cevap alamamıştı. Jennie'nin kalbi hızla atarken Taehyung'un kendisine zarar vermiş olabilceği düşüncesi onu korkutuyordu . Odaya girip lavabonun kapısını çaldı . Ancak kapı kilitli değildi .
"Taehyung"
"Taehyung, müsaitsen gelebilir miyim? Seni görmem gerek" sorularına yanıt bulamayan jennie daha çok korkarken derin bir nefes aldı ve kapının kolunu kavrayarak içeri girdi .
İçeri girdiğinde kesinlikle görmeyi beklemediği bir manzara ile karşılaşmıştı . Her tarafa dağılmış saçlar , kırık bir ayna , yerde ki kan damlaları , bir köşede yamuk saçlı , eli kan içinde olan Taehyung...
"Taehyung?" Onun tam karşısında oturup yara olan eline baktı .
"Geliyorum hemen" odadan koşar adımlarla çıkıp bir kaç dakika sonra geri gelmişti. Nefes nefese kalmış nefesini biraz düzene soktuktan sonra tekrar oturmuştu .
" Kimseyi istemediğimi söylemiştim "
Dedi ölümcül sesizliğini bozan Taehyung."Biliyorum" diye mırıldandı jennie Taehyung'un elini alarak getirdiği serumla ıslatılmış steril gazlı bezle çok yumuşak bir şekilde silmeye başladı . Ardından hızlı bir şekilde pasuman yapıp tüm dikkatini Taehyung'a verdi .
"Hiçbir şey sormayacam yemin ederim. Sen anlatmak istediğinde anlatırsın "
" Saçların yakışmış " Taehyung kızın gözlerinin içine bakmıştı. Şu an tam bir ucube gibi göründüne emindi .
"Bende mi kestirsem saçlarımı?" Taehyung anlamaz bir şekilde jennie'ye bakmayı sürdürürken genç kız yeniden konuşmaya başlamıştı
"Benimde saçımı keser misin Taehyung?"
Gerçekten de kestirmek istiyordu saçını beline kadar uzanan saçlarından sıkılmıştı .
" Pek anlamam ben kuaförde yaptırsan daha iyi olur " içinden genç kızın biran önce gitmesi için dua ediyordu . Yoksa yeniden onunla vakit geçirmek isteyebilirdi .
"Biliyorum ama senin yapmanı istiyorum hadi Taehyung kırma beni " dedi elinde ki makası Taehyung'a uzatırken . Jenni'yi kırmak Taehyung'un isteyeceği son şey bile olamazdı . O yüzden hemen ayağa kalktı ve jennie'nin uzattığı makası aldı . jennie sevinçle el çırparken Taehyung kızın saçlarına dokunmaktan çekinmişti
"Gerçekten kestirmek istediğine emin misin?"
"Evet"
Taehyung kızın öndeki saçlarınıda arkaya alıp özenle düzeltti .
"Nerden keseyim hem bunu ıslakken yapmamız gerekmez mi ?"
"Hayır gerekmez . Sen şurdan yani omuz hizasında kes " Taehyung tereddütle kırık ayadan Jennie'ye baktı . Jennie ise geldiğinden beri hep ona bakıyordu . Güven verici bir şekilde gülümsediğinde nefesini tutu Taehyung. Genç kız ona karşı bir şeyler hissediyor olabilir miydi ? Buna kesinlikle hazır değildi Taehyung
"Hadi kes lütfen"
Jennie'nin sesi ile eşit olmasına özen göstererek kesmeye başladı kızın saçlarını. İşi bittiğinde aynadan baktı . Bir tarafı uzun bir tarafı kısa olmuştu . Tıpkı kendi saçları gibi yamuk olmuştu .
"Yanlış oldu "
"Hayır çok beğendim. Bana kısa saç yakıştı mı sence Taehyung? " Arkasını döndüğünde Taehyung ile dipdibeydiler . Bu ikisininde nefesini kesmeye yetmişti .
"Yakıştı" dedi sesi titremişti . Jennie 'ye bu kadar yakın olmak hemde ondan uzak duracağını söyledikten sonra kalbine iyi gelmemişti .
"Bundan sonra favori kuaförüm sensin kesinlikle" elleri ile saçlarını düzeltmiş ardından parmaklarının ucuna yükselmiş genç oğlanın yanağına minik bir buse kondurmuştu . Taehyung o an bütün ağrılarını , geçmişini her şeyini unutmuş bulutların üzerinde gibi hissetmişti kendisini .
"Bu da ödemen " dedi jennie . Ancak yaptığı şeyden hemen pişman olmuş yeniden aynaya dönmüştü . Şu an kırmızının bütün tonlarının yüzünde olduğunu biliyordu . Konuyu değiştirmek için hızlı bir şekilde düşündü.
"Senin saçlarınıda düzeltelim . Makinan var mı ?" Jennie'nin sorduğu soruyla düşüncelerinden ayrılmış çekmecede biraz aradıktan sonra bulmuş jennie'ye uzatmıştı.
"Şey daha önce hiç yapmadım "
"Sorun değil halledersin " jennie minik başını sallamış hemen işe koyulmak istemişti .
" Jennie bitirince bende seni öpebilir miyim ?"
Bu ikili beni çok üzüyor 🥺