19.Bölüm:Dolambaçlı Yollar

2 1 0
                                    

Bölüm Şarkısı:NF-Remember this

Önümdeki şehre bakmaya devam ettiğimde yanımdaki Herman"vay be"dedi ve "ne kadar hareketli"diye devam etti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Önümdeki şehre bakmaya devam ettiğimde yanımdaki Herman"vay be"dedi ve "ne kadar hareketli"diye devam etti.Doğrusunu söylemek gerekirse hareketli ve ışıl ışıl şeyleri severdim.Ama uzun zamandır öyle şeylerle karşılaşmadığım için içimdeki sevgi sonsuz düşünce denizimde derinlere gömülmüştü.Şimdi ise şehirden gelen müzik sesleri içimdeki denizi hareketlendiriyordu.

Belki de şehre alıştığımızda tekrar canlanırdı,kim bilir.Üzerimde beyaz bir bluz vardı,altında ise mor bol paça bir pantolonla uydurmuştum.Hafif bir makyajla yüzümü yapmış,saçlarımıda açık bırakmıştım.Lerinin üzerinde mavi bir crop vardı,altında ise mavi bir etek,o saçlarını dalga dalga yapmıştı.Karin siyah bir gömlek ve pantolan giymişti.Efsa ise tam tersi krem bir gömlekle,krem bol paça,kumaş bir pantolon giymişti.Herman ise beyaz gömlek ve siyah pantolan giymişti.Bence gayet şıktık.

Şehrin içinde ilerlemeye başladığımızda etrafımda gördüğüm insanlara şokla baktım.Kesinlikle ama kesinlikle yanlarında sönük kalıyorduk.O kadar çok parıltılı elbiseler giymişler ve ağır makyajlar yapmışlardı ki.Gözüm fazla parıltıdan ağrımaya başlamıştı.Şehrin içine doğru ilerledikçe parti yapan insanlar göze çarpıyordu.Asıl bomba şey ise koskocaman olan bir kumarhane yeriydi.

İçeriden çıkan sesler her yerde yankılanıyor ve gürültü oluşturuyordu.İşimiz buradaydı.Medusanın adamlarından burada bulabilirdik.Asıl mesele buraya tonlarca tehlikeli iş yapan adam geliyordu.Medusanın olduklarını nereden anlayacaktık.Giriş kısmına geldiğimizde insanların ellerini kollarına sallaya sallaya giriyorlardı.Giriş için ek birşeye gerek yoktu.

Kaslı ve uzun boylu adamların arasından geçtik.Burada müzik daha keskindi.Kumar oynayan adamları görüyordum ve kadınlarıda.Her yerde içki servisi yapan kadınlar vardı.Masalardan iğrenç kahkahalar kulağıma doluyordu.Lerinin eli bileğime dolandı.Ona baktığımda nefesinin hızlandığını gördüm.Bir şey yaşamıştı.Onu kendime çektim ve elimi beline koydum.Kulağına"sakin ol"dedim.Bana baktığında ağzından bir nefes verdi.Masaların aralarından ilerlerken garsonlar bize içki vermeye çalışıyordu ama almıyorduk.İçinde neler olduğunu bilmiyorduk.

Sonunda daha sessiz bir yere geldiğimizde kumarhanenin burada sonlandığını anladık.Her yer duvardı ve sol tarafta sadece bir masa vardı o da boştu.Sağda ise içki hazırlayan garsonlar vardı.İki kişilerdi ama asıl dikkatimi çeken şey ise buradan ileride üst kata çıkan merdivenin görünmeyen kısmında iki tane adamın durduğuydu.Hedefimiz buradaydı."Masaya oturalım"dediğimde kimse itiraz etmedi.Herkes yerleştiğinde Herman ile aynı yere baktığımızı anladım.Göz göze geldiğimizde bakışlarımız konuştu,anlamıştı.

"Merdivenlerin görünmeyen kısmına bakın"dedim sessizce.Adamların ellerinde içki bardakları vardı am içmiyorlardı.O sırada bir kadın ve adam kol kola oraya ilerledi.Dikkat çekmemeye çalışıyorlardı.Lerin ve Karinjn sırtı o tarafa dönüktü.Efsa ise yan oturuyordu.Adam ve kadının etrafa baktığını gören Herman ve Efsa herhangi bir konu açtı ve Karin ise arkasından geçen garsondan içki aldı.Sanki içiyormuş gibi yaptığında Lerin ve ben sanki komik birşey söylemişler gibi güldük.Elimle saçımı ellediğim sırada adam ve kadının bir kartla adamların arkasında olan ve şimdi gördüğüm kapıdan içeri girdiklerini gördüm.Medusayı orada bulacaktık.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 24 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Soğuk Bir Ankara Gecesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin