özledim seni harbiden'◇◆◇
hâla uykusu olmasına rağmen gözlerini araladı genç kadın. eşi, göğsüne başını koymuş; bir kolunu sıkıca beline dolamış diğer kolunu da yastığının altına koymuş halde uyuyordu. sert yüz yapısına rağmen uyurken çocuk gibi görünüyordu. her sabah uyandığı bu güzel manzaraya şükür edercesine gülümsedi kadın.
bir süre bu güzel tabloyu inceledikten sonra elini yavaşça adamın saçlarında dolaştırdı,uyanmasını istiyordu. elini adamın kısa saçlarında dolaştırdıkça adamın değişen mimiklerine karşılık gülümsemesi büyüdü.
"yavrum biraz rahat mı dursan" diye konuştu ryan sonunda. sesi uyku mahmurluğu ile boğuk çıkıyordu.
"acıktık ama" diye gülerek nazlandı yaren. "ayrıca kontrole de gideceğiz,heyecanlanıyorum"
eşinin bu sevecen ve çocuksu haline genişçe gülümsedi ryan. kafasını kaldırıp yaren'in boynuna kokusunu içine çekerek derin bir öpücük bıraktı. ardından karnını da okşayarak öptü.
4 aylık hamileydi yaren. bugün çocuklarının cinsiyetini öğrenmeye gideceklerdi,bebek geçen sefer kendini göstermediği için 1 haftadır heyecanla bekliyorlardı bu günü.
"doyuralım o zaman anneyi" diyerek yataktan kalktı ryan. yaren de beraberinde ayaklanmıştı. ryan hızlıca üzerini değiştirip kahvaltı hazırlarken yaren de ağır ağır hazırlanıyordu. sıkıntılı geçen bir hamilelik olduğundan hareketlerine dikkat etmesi gerekiyordu.
yaren hazırlanıp mutfağa geçtiğinde ryan da kahvaltıyı hazırlamış kendisi için bardağına kahve koyarken yaren için de portakal suyu hazırlamıştı. hamileliği boyunca kahve tüketemeyecekti yaren.
kahvaltı yaptıktan sonra evden ayrıldılar, ikisi de oldukça heyecanlıydı. evlerine en yakın olan kontrol için geldikleri hastaneye gelmişlerdi. randevu saati geldiğinde heyecanlı çift doktorun odasına girdi.
yaren hasta yatağına oturduğunda ryan eşine yardımcı olarak kazağının uçlarını kaldırdı. yaren yatağa uzandığında doktor yaren'in karnına jel döktü ve ultrasonda bakmaya başladı. ryan heyecanla yaren'in elini tutarken doktor içten bir sesle konuştu.
"afacan bu sefer gösteriyor kendini galiba, inatçı bir çocuk" ryan ve yaren birbirlerine bakarak gülerken doktor devam etti "cinsiyeti öğrenmeden önce kalp atışlarını dinlemek ister misiniz?" diye sordu.
ikisi de başını sallarken doktor birkaç tuşa bastı ve odanın içini kalp atışı sesi doldurdu. odada duyulan seslerle ryan parlak bakışlarla yaren'e bakıyor yaren ise dolmuş gözlerle ultrasona bakıyordu.
aradn geçen birkaç saniyede kapattı doktor sesi."cinsiyet partisi gibi bir şey istemiyorsunuz sanırım" dedi bu sefer doktor, tekrar oynattı elindeki cihazı
"bir oğlunuz olacak "