2

23 3 5
                                    

aklıma da düşüverir aniden
içince açılınca'

◇◆◇


anlık bir dürtüyle uyandı yaren.ryan yanında yoktu ve aşeriyordu. oldukça da susamıştı.

yavaş hareketlerle yataktan kalktı ve yatağının yanındaki terlikleri ayağına geçirerek odadan çıktı.

ağır hareketler ile merdivenlerden inmeye başladı,ağırlığı arttıkça merdivenler işkence gibi geliyordu. eşine küçük bir evde yaşamak istediğini söylese de ryan, gelecekteki çocukları için de rahat olması açısından büyük bir ev seçmişti. bu fikir yaren'e de olumlu gelmişti ancak her geçen gün ağırlığı arttıkça hayat daha da zorlaşıyordu.

merdivenleri bitirdikten sonra adımlarını mutfağa çevirdi. ışığı yanıyordu.

içeriye girdiğinde eşini dalgın bakışlarla sandalyede oturduğunu gördü,bu saatte neden uyanıktı ki?

"ryan" diye kısık bir sesle seslendi yaren. ryan o kadar dalmıştı ki seslenene kadar yaren'in geldiğini dahi farketmemişti.

masaya kitlenmiş bakışları eşinin seslenmesi ile hızla dağıldı ve ayaklandı.

"yaren" diye panikle ayağa kalktı "bir yerin mi ağırıyor, neden uyandın ki. doktora gidelim mi, bir şeye mi ihtiyacın va-" hızla laflarını sıralıyordu ki yaren sakince eşinin elini tuttu.

"sakin ol iyiyiz" dedi ryan'ın panik halindeki bakışları yumuşamıştı.

"neden uyandın o zaman?" dedi bu sefer,hâla az da olsa paniklemiyor değildi.

"aşeriyorum" dedi. lafının üzerine ryan'ın endişeli bakışları çok yumuşamıştı "sen neden ayaktasın" diye sordu.

eşinin elini yavaş hareketlerle okşarken "önemli değil ne istiyor canın hemen gidip alayım"

"sen bu saatte uyanmazsın ki nasıl önemli değil?" dedi yaren.

"sen söyle canın ne çekiyor alıp gelince konuşalım olur mu?" dedi ryan. başını hafifçe bir omzuna doğru eğmişti ve yaren'in gözünde o kadar masum duruyordu ki.

"turşu çekiyor canım,mor lahana turşusu"

eşinin isteğine karşın genişçe gülümsedi ryan. yaren'in aşermesi o kadar hoşuna gidiyordu ki istediği şeyi alıp onun çocuk gibi mutlu olduğunu görmek onun için paha biçilemez bir şeydi.

"tamamdır sevgilim" dedi ve karnına ve yanağına öpücük bıraktı "hemen alıp geliyorum ben"

ryan hızla evden çıkarken yaren de şu içip oturma odasına geçmişti.

otururken saatte bakma fırsatı bulmuştu, 3 buçuğa geliyordu. kendisinin de eşinin de derin uykuda oldukları saatti ancak ikisi de ayaktaydı. kendisi aşerdigi için ayaktaydı ancak ryan'ın bir derdi olduğunu hissediyordu. kolay kolay bu saatte ayakta olmazdı.

melankoli^ryan kentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin