♡🦋✿ 01 ✿🦋♡

252 35 35
                                    

💙 2025 මැයි 21 ••••••••••••••••••••••••••••••

'' ඒහ්... ඒයි අන්කල්... ? මේ... ඔය අතේ තියන මල් මොනාද ? ''

Public Park එකේ හිටපු චූටි කොල්ලෙක් එයාට පිටුපාල ඉස්සරහින් හිටන් හිටපු උස කොන්ඩෙ උරිස මට්ටමට වවපු එක earring එකක් විතරක් දාගෙන හැඩිදැඩි පෙනුමක් තිබුන කෙනාට තට්ටු කරල ඇහුව.. ඒ කෙනා කළු පාට පිළිවෙළට කෝට් එකක් දාල ටයිට් කලිසමක් ඇදපු ගොඩක් වැදගත් කෙනෙක් වගෙයි පේනුනෙ... පුංචි කොලු ගැටය අතේ ඇගිල්ල්කුත් කටේ ඔබන් ඇස් ලොකු කරන් බලන් හිටියෙ ඒ කෙනා අතේ තිබුන ලස්සන රතු රිබන් එකකින් සරසපු අමුතු ජාතියෙ පාට පාට චූටි පොහොට්ටු වගේ මල් පිරුන මල් පොකුරයි අනිත් අතේ තිබ්බ ලොකුම ලොකු සුදු පාට ටෙඩි බෙයා දිහායි බලාගෙන...


" මේවද..? මේව Lilly.. ! නිකන්ම lilly නෙවේ... Lilly of the valley... ! සමහරුන්ට නම්...... මේව නිකන් වස වර්ගයක් විතරයි.. ඒත් මම ආදරය කරන කෙනාගෙ කැමතිම මල් මේව.... අනික මේ මල් ගොඩාක් දුර්ලභයි.. හරියට එයා වගේම...."

ඒ කෙනා ලස්සන හිනාවකින් මූණ පුරවන් පිළිතුරු දුන්නෙ පිටුපස හැරිල පොඩි එකා දිහා නොබල දිගටම ඉස්සරහ පාර පැත්ත බලාගෙන...

>>>>>>>>>>>>>>💙<<<<<<<<<<<<<<<<

<<<<< 2018- 05 - 21 >>>>>>

ජනාකීර්ණ සෝල් නගරෙන් ටිකක් හුදකලා උන හන් ගග ළග තිබුන ලී බංකු පේළිය දිහා බලාගෙන අත් දෙකත් බැදන් හෙමින් ඇවිදන් ආවෙ අවුරුදු 25 ක විතර උන කොල්ලෙක්..

කොන්ඩෙ ටිකක් සාමාන්‍ය ප්‍රමාණෙට වඩා වවල ඒත් පිළිවෙලට කලු ඔෆිස් ට්‍රව්සර් එකක් ඇදල අත් දිග කළු පාට ශර්ට් එකක් ඇදල යට කරන් කාර්‍යාල ID එකක් දාගන හිටපු ඒ කොල්ල සාමකාමීව ගං ඉවුරට රැල්ල වදින ගගත් හොඳට පේන මුල්ලක් අල්ලන් වෙලා සිගරට් එකක් සාක්කුවෙන් අරන්...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

කොන්ඩෙ ටිකක් සාමාන්‍ය ප්‍රමාණෙට වඩා වවල ඒත් පිළිවෙලට කලු ඔෆිස් ට්‍රව්සර් එකක් ඇදල අත් දිග කළු පාට ශර්ට් එකක් ඇදල යට කරන් කාර්‍යාල ID එකක් දාගන හිටපු ඒ කොල්ල සාමකාමීව ගං ඉවුරට රැල්ල වදින ගගත් හොඳට පේන මුල්ලක් අල්ලන් වෙලා සිගරට් එකක් සාක්කුවෙන් අරන් පත්තු කර ගත්ත.. ඒත් ඒ එක්කම එයාට කෝල් එකක් ආව..

🦋♡ 𝕃𝕚𝕝𝕝𝕪 𝕆𝕗 𝕋𝕙𝕖 𝕍𝕒𝕝𝕝𝕖𝕪 ♡🦋 Taekook FF 🥀Where stories live. Discover now