Ölümcül Bakışlarına

4 1 0
                                    

Eve geldiklerinde annesi Jisung a koşup sarıldı.

Anası: Jisung neredesin oğlum çok endişelendim

Jisung annesinin saçını okşayıp annesinin kafasını öptü

Jisung:Okula erken gittim o kadar Bir şey yok?

Annesi Jisung dan ayrılıp bağırmaya başladı

Anası: NASIL YOK JİSUNG?! BU SAATE KADAR NEREDEYDİN?!

Jisung iç çekip ensesini kaşıdı

Jisung: Arkadaşımla dolaştım biraz

Annesi soluk verip oturma odasına geçti. Minho yu sormadı bile. Jisung Minho nun kolundan tutup odasına çıkarttı.

Odasına çıkar çıkmaz üzerine giymek için bir şeyler aldı. Psikologdan dönerken Minho nun evine gitmişlerdi ve Minho kendine bir kaç parça kıyafet ve okula gidiceği için eşyalarını almıştı.  

Jisung: Ben tuvalette giyiniyim sende giyin burda geliyom ben.

Minho nun konuşmasına izin vermeden koşarak odadan çıktı. Minho iç çekip üstünü değiştirdi.

Jisung üzerinde pijamaları elinde de atıştırmalıklar içeri girdi. Bilgisayarından flim açtı. Minho merakla onu izliyordu.

Jisung eliyle yatağı gösterince Minho yataha geçip sırtını duvara yasladı. Jisung flimi duvara yansıtıp Minho nun yanına oturdu. Atıştırmalıklar kucağına koydu. Minho bunları sadece 1 dakikada yapmasına şaşırdı.

Çok hızlı ve çevikti. Jisung flimi izlerken Minho da kendi filmini izliyordu. Flimi ismi Jisung un akıl almaz yüzü. Kimine sıkıcı gelse de bazılarının ölüp bittiği bir filmdi. Ve en iyi izleyicisi de Minhoydu.

Jisung, Minho ya baktı. Onu incelediğini görünce Şaşkınlıkla ona bakıp yutkundu.

Minho, Jisung un gözlerinin içine bakıyordu. Bazen gözü dudaklarına kayıyordu.

Minho yavaşça Jisung a yaklaşma başladı. Jisung ona Şaşkınlıkla baktı. Onu öpücek miydi? Minho ellerini Jisung un bacaklarının yanına koyup daha çok yaklaştı.

Jisung ne yapıcağını, ne tepki vereceğini bilmiyordu.

Minho Jisungla dip dibe girdiğinde durdu. Elini uzatıp Jisung un dudağının kenarındaki mısır parçasını aldı. Küçük bir tebessüm edip kendi ağzına attı.

Geri önüne dönüp flimi izlemeye başladı Minho. Jisung tutuğu nefesi yavaşça verip önüne döndü ve o da izlemeye başladı.

Minho bir anda Jisung a döndü.

Minho: Korku flimi mi?!

Jisung: Evet? Ne oydu koyktuyn muu?

Minho öksürüp geri önüne döndü.

Minho:Yok ya ne korkucam

Jisung gülüp önüne döndü.

...

(Arkadaşlar burdan sonra bir şarkının sözlerini sırasıyla kullanacam aralarda. Bakalım şarkının ismini kim bilecek)

Her saniye geçtikçe Minho Jisung un pijamasını daha çok sıkıyordu. Jisung ise artık Minho ya "Korkuyorsan kapatalım" demekten bıkmış bir şekilde flimi izlemeye devam ediyordu.

Flimdeki kız ıssız bir sokakta koşuyordu. Bir anda bir canavar üstüne atladı kızın. Minho yerinden sıçrayıp Jisung a koala gibi sarıldı. Gözünü flimden ayırmamıştı Minho haylağa.

Cevapların Sorunu/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin