Okula yaklaşmışlardı. Minho Jisung u hiç uyandırmak istemiyordu ama uyandırmalıydı. Hafifçe dürttü.Minho:Jisuuuung
Jisung hafifçe mırıldandı ve dağa çok sokuldu. Minho nun uyandırma hevesi tamamen gitmişti.
Minho:Jisung hadi okula geldiik
Minho Jisung un kafasını okşadı. Jisung hafifçe gözünü açtı. Minho ya baktı
Jisung:Efendim?
Minho:Hadi kalk okula vardık olduk
Jisung kafasını salladı ve dikeldi. Gerneşip Minho ya baktı.
Jisung:Lee teşekkür ederim
Minho:Neden?
Jisung sarıldı ve gülümsedi
Jisung:Herşey için
Minho:Bir şey değil
İkiside ayağa kalktı. Otobüs durduğunda indiler. Yan yana yürümeye başladılar. Minho Jisung un kulağına eğildi
Minho:Şey yanlış anlama ama bu yaşadığın şey psikolojik olabilir. Piskolağa gidelim mi çıkışta?
Jisung bir an durdu. Minho ya döndü. Aralarında neredeyse hiç mesafe yoktu. Göz göze gelmişlerdi. İkisininde gözleri birbirine hapsolmuştu. Hiçbirşey demeden sadece birbirlerine bakıyorlardı.
Minho (içinden) :Gözlerin toprak rengi. Senin gözlerine gömülebilir miyim?
Minho nun gözü Jisung un dudağına kaydı. O kiraz kırmızısı dudaklarını nasıl Bi kere de olsa öpmeden ölebilirdi ki?
Sonra gözleri tekrara birbirini buldu. Neden iki saat bakışmışlardı ki normal bir soru sormuştu sadece. Bir saniye ya. Ne sormuştu ki. Tamamen aklından çıkmıştı. O bakışlar baş dündürücüydü.
İkisi de birbirine aşık değildi dağa birkaç gündür tanışıyorlardı. Ama çok yakınlardı.
Jisung:Olur
Minho:Ne?
Jisung:Okul çıkışı psikoloğa gideriz. İhtiyacım vardı zaten.
Minho:Aa tamam peki gideriz sınıfa çıkalım.
Birlikte yürümeye başladılar. Sınıfa çıkıp sınıfq girdiler. Ders kimyaydı. Han ders için hazırlanıyordu. Hoca 5 dk geçmesine rağmen gelmemişti. Jisung eşyalarını hazırlayınca kitabını çıkarıp okumaya başladı.
Minho "Benimle ilgilen" der gibi bakıyordu Jisung a ama Jisung kitaptan başka bir yere bakmıyordu.
Minho sıkılmıştı. Jisunugu nun sesini duymak istiyordu. Bişey sorarsa dikkatini çekebileceğini düşündü.
Minho:Han ders ne?
Jisung:Ne?
Minho:Ders ne?
Jisung:Kimya?
Minho:Hmm iyi, en sevdiğim ders kimya zaten.
Jisung: İlk defa kimya dersine Minho.
Minho:Ben bir yıl sınıfta kaldım Jis
Jisung:Hmm peki. İyi ders, zevkin güzel
Minho(İçinden) :Dersler ne zamandan beri "Zevk"?
Minho:5. Sınıftan beri böyle şeylere ilgim var da
Jisung başını salladı. Hoca geldi ve derse başladılar.
...
Son ders olmuştu. Hocadan izin alıp erken çıktılar. Minho nun eskiden depresyon nedeniyle gittiği psikoloğa gittiler.