Hatırlatma:Gözlerimi yavaşça açtım ve işte karşımda Negan kahrolası Smith. Bana sinirli bir şekilde baktı sonra gözlerini serbest bıraktığım adama çevirdi. Adam koşarak bulunduğumuz koridordan kaçarken Negan bir küfür savurup gözlerini tekrar bana çevirdi.
: Bu yaptığının bir cezası olacağının farkındasın, değil mi?
.....................................................................................
Bana bakışları cezanın pekte iyi bir şey olmadığını açıkça söylüyordu. İlk karşılaşmamızdaki tatlı ve sevecen adam gitmiş yerine acımasız ve korkutucu bir adam gelmişti.
Bana olan bakışları tekrar koridora döndü ve hızlı hareketlerle bir odaya gidip telsiz buldu. Telsize doğru konuştu.
:Dwight! Daryl kaçtı! Tekrar ediyorum, Daryl kaçtı! Çabuk herkes konum alsın. O sikik bugün kaçamaz. Anladın mı beni?!
: Anladım efendim. Hemen harekete geçiyoruz!
Telsizi kapatıp bulunduğu odadaki masanın üstüne sinirle fırlattı. Bakışları bana dönemden gözlerimi yere diktim ve konuştum.
: Kusura bakma Negan. Ben onu kurtarmaya çalışmıyordum. Yanlışlıkla oldu.
Yalandı. Tamamen götümden uydurduğum bir yalan. Ama o bunu bilemez, değil mi?
Odadan çıkıp karşıma dikildi. Hızlı nefes alış verişini suratım da dahil her bir hücremde hissedebiliyordum. Yavaş yavaş konuşmaya başladı. Konuşması ne kadar yavaş olsa da sakinden çok fırtına öncesi hafif rüzgar gibiydi.
: İlk karşılaşmamız beni farklı tanımana (nefes alır) ve beni yanlış anlamana sebep oldu sanırım Çaylak. (Nefes verir) Sandığın kadar melek değilim. Hiç bir zaman olmadım.
Bir sürelik sessizlik. O sırada yerdeki siyah bir lekeyi inceliyordum. Bir anda eliyle çenemi sıkıp suratımı suratına yaklaştırdı.
:Seninle konuştuğumda suratıma bak!
Ona korkuyla bakmam onu tatmin etmemiş olacak ki bağırarak konuştu.
:ANLADIN MI?!
Eli çenemi hapsetmişti. Ama kendimi zorlayarak kafamı salladım. Bana daha da sinirle bakınca kendimi daha da fazla zorlayarak konuştum.
:Anladım.
Sesim kısık çıkmıştı. Acınası halime hakaretler yağdırdım. O sırada tekrar konuştu.
: Melek değilim. Yani aptal da değilim. Bu yalanlarınla beni kandırabileceğini sandığına göre sen asıl aptalsın. Cezana gelirsek,
Bir nefes çekti içine ve gözlerime değilde sanki ruhumun içine baktığını düşündüğüm bir süre sonrası devam etti.
:Şu an önemli olan konu sen değilsin. Kaçmasına yardım ettiğin o adam. Onunla işim gittiğinde senin için gelicem. Ama geldiğimde bu kadar sakin olmayacağımı bil.
Dedi ve gitti. Sakin miydi yani şu an? Yani bu sakin haliyse diğer türlüsünü düşünemiyorum. Ahh ben kendimi ne duruma soktum. Burada daha fazla kalamam. En iyisi topuklamak. Her zaman yaptığım gibi.
⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️☠️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️
Nasıl kaçacağımı uzun bir süre düşündüm ve sonuç olarak doktora güvenmeyi seçtim. Doktor buradan kaçmak için en iyi yolları eminim biliyordur. Sonuçta yıllardır burada.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Onun esiri | Negan Smith
ActionBaşıma gelen onca şeyden sonra daha ne gelebilir ki derken onu gördüm. Beni kurtardığı için ona minnettardır. Ama o bir insan değildi. Öyle olsa bile ruhunun bedenini terk etmiş olduğu kesindi. .... 🍷⛓️🚬🧸🎀