5• Köleliğe alışmak

73 8 42
                                    



O saçma evlilik olayından sonra 1 ay geçmişti. Ben bu bir ay içerisinde resmen Negan ve adamlarının kölesi olmuştum. Özellikle Simon ve Negan'ın. Bana bütün ayak işlerini yaptırmaktan keyif alıyorlardı. Ama bu bile en başta tellerin içinde aylaklarla burun buruna yaşamaktan iyiydi. Evet negan en baştan başalamak konusunda bundan bahsediyordu. Tek başıma o teldeki aylakları öldürünce otomatik olarak birinci seviye geçtim. Ve sığınağa girmeye hak kazandım. Ama hala bir odam yok. Aşırı saçma. Jetonumla bir yastık ve battaniye alabildim. Uyku tulumuna jeton yetmedi. (Bakın aralara boşluklar koyuyorum. Yorum yapın diye. Uzun randomlar atabilirsiniz. Uzun yorumlar anasayfaya düşmesine yardım ediyormuş bilginize)

Revirde uyuyorum. Çünkü orası sıcak ve doktor izin verdi. Yakalanmama üzülen tek kişiydi doktor. Neyseki Negan kaçmamda doktorun parmağı olduğunu anlamadı. Yoksa büyük ihtimalle öldürürdü. Ya da hafızada kalıcı işkenceler yapardı.
Bu kölelik işi cidden sinir bozucuydu. Benden yapmamı istedikleri işi ne kadar kusursuz yaparsam yapayım beni aşağılayıp dalga geçiyorlardı.

Bu bir ayda şok edici bir bilgi daha edindim. Doktor sağolsun. Negan'ın bir oda dolusu eşi olduğunu öğrendim. Ve kadınlar aşırı mutluymuş. Hepsi isteyerek evlenmiş. Buna evlenmek denirse tabi. Yani eğer evet deseydim haremine eklenen yeni bir eğlence olacaktım. BU ÇOK KORKUNÇ.

Günün yorgunluğuyla düşüncelerimden kurtulup uyudum.

♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️

Uyandığımda Doktor birini muayene ediyordu. Ben koltukta yatıyordum. Hasta da seydenin üstünde oturmuştu. Suratına baktığımda onun da bana baktığını anladım. Biraz bakışımı inceleyip sonra gülümsedi. Bende ona gülümseyip ayağa kalktım.
Ve revirden çıktım.

Köleliğe tekrar başlıyoruz. Negan ve adamlarının sabahları vakit geçirip eğlendiği odaya gittim. Kapıyı çaldım ve gir sesiyle kapının kulpunu kaldırdım. İçeride sadece Negan vardı.

:Otur.

Dedi ve karşısındaki deri kanepeyi gösterdi.
Oturdum. Gergin bir şekilde aramızdaki masaya bakmaya başladım. Yine ne dönüyor bu siktiğimin herifinin kafasında? Koltuktan öne doğru yavaşça geldi ve ellerini dizinin üzerinde birleştirdi. Bana bakmaya başladı.

Sordum: Bir isteğiniz var mıydı?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Sordum
: Bir isteğiniz var mıydı?

Efendi köle ilişkisiydi aramızdaki. Asla eskisi gibi Negan dememe ya da laubali konuşmalara müsamaha göstermiyordu. Onunlayken her zaman mesafeli olmalıydım. Suratımı biraz inceleyip gergin olduğumu anladı. Sırıtıp konuştu.

: Neden bu kadar gerginsin 4 Numara?

Seviyemi ismim olarak kabul ediyordu artık. Herkesin yaptığı gibi. Gerçi hepsi ondan duyup bana öyle seslenmeye başladı ama önemli olan bu değil şu an.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 08 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Onun esiri | Negan Smith Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin