1.

608 12 0
                                    

uczestnicy projektu zdążyli się już zadomowić w domu teenz i poznaja siebie nawzajem. z biegiem czasu jest zauważany powrót zakopanych w przeszłości uczuć gawrona do elizy. kiedyś kręcili ze soba ale musieli zakończyć to z nieznanego nam powodu.

Po około miesiącu każdy z domowników poznał się na tyle, że mógł sie czuć przy każdym komfortowo. nowo poznani znajomi tworzyli bardzo udaną grupę ludzi. nie występują między nimi większe sprzeczki, każdy stara się zrozumieć drugą osobę co jest najwspanialsze w tej grupce.
Wyjątkowa więź zawiązała się jednak między Borysem a Santia...

Santia

Nie mogłam uwierzyć że zaufam jeszcze jakiemuś chłopakowi. a jednak. pojawił się w moim życiu chłopak , który pomimo mojej traumy  chłopakami spowodowanej związkiem z moim byłym, sprawił ,ze czuje się przy nim totalnie komfortowo nie stresując się, że coś mi grozi. Ale czy między nami istnieje tylko więź przyjaźni? Czy to ze mam gorszy mood gdy nie ma go w domu, to ze mam ochotę drzeć się ,by jeszcze nie szedł oraz to że robię się smutna gdy rozmawia z inną dziewczyną nadal zalicza się do kryterium pojęcia przyjaźni? „Boże stop Santia, o czym ty myślisz? oczywiście że jestescie tylko przyjaciółmi i NIC więcej"- tak sobie cały czas powtarzam tylko czy potrafię w to uwierzyć?

Borys

Nie pamiętam kiedy miałem taki zajebisty kontakt z jakakolwiek dziewczyną. przy santii czuję się najbardziej komfortowo ze wszystkich domowników .dosłownie nie czuję się lepiej w towarzystwie nikogo innego z teamu. Nawet przy gawronie ,którego znam już od wielu lat.
bardzo lubię santie i nie chce ,zeby sytuacja z jej byłym się powtórzyła. co prawda nie powiedziała mi do końca o tej sytuacji ,jednak jestem pewien ,że została mocno zraniona przez tego drania. nie chce ,żeby została zraniona kolejny raz. nie chce ,też ,zeby ktoś przejął moją dotychczasową rolę „ochraniarza". przez takie przemyślenia zastanawiam się ,czy tak silne emocje towarzyszą zwykłej przyjaźni? obawiam sie ,że ani ja ani ona nie uważamy siebie tylko za bliskich przyjaciół.



wprowadziłam małe poprawki w tym tekście, nie wpływają one na fabułę;)) mam nadzieję że będzie się teraz czytało trochę łatwiej🫶🏼

santia&borysOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz