Bölüm 1 /Ansızın Doğan Hisler

333 23 12
                                    

İlk kitap umarım beğenirsinizz

Bölüm şarkısı:Bir Ömür Yetmez/Müslüm GÜRSES

Feride~
Sabah kalktığımda başımdaki ağrıyla mutfağa geçtim .Ablam bana sırıtarak bakıyordu.Ne oldu anlamında kafa salladığımda "olmuşsunuz siz olmuşsunuz"dedi.Şaşkınlıkla telefonuma baktım.Sıla'dan mesaj gelmişti.

Sılosumm🌐
İyimisin?

Bi yandan ablamın dediğini düşünüyor bi yandanda yazmaya çalışıyordum .Dün en son ne olduğunu hiç hatırlamıyordum.Durun en başından anlatayım...

Biz dört arkadaştık.Dört günahsız can.Ahhahajahah şaka şaka böyle girmeyeceğim tabii ki.Sıla en yakın arkadaşım,Mertde çok yakın arkadaşım bir de Sıla'nın abisi Ahmet.Ahmetle pek anlaşamıyorduk.Onun bana garip davrandığını düşünüyordum.Sıla'yı kısıtladığı gibi beni de kısıtlıyordu hem de.Mert ve kameranımız Yiğit'te Ahmet ile beni shipliyordu😒✨Ahfer✨

Dün bir parti daveti gelmişti.Baran Kuş'tan sevgilerle...Uzun süredir partiye gitmiyorduk ve bu haberi alınca sevinmiştik.Sılayla birlikte Baran'ın partisine  gitmek için hazırlanırken Ahmet  aradı. "Alo,abi" dedi Sıla."Tamam geliyoruz.Abim kapıda bekliyormuş ,Mertle o da partiye davetliymiş".

Tamam anlamında kafamı salladım.Hazırlanıp çıktık ve merdivenlerden inmeye başladık .Sılayla arka koltuğa bindik.Uzun süren sessizlik sonunda alana varmıştık.Arabadan inerken Baran'ın bizi görüp yaklaştığını gördük.

Ahmet:Geliyo p*ç.
Mert:Kanka daha yeni geldik ,bi rahat dur.

Ahmet Baran'dan hoşlanmazdı.Bize karşı cilveli bir tavır oynayan Baran,Ahmet'e göre tam bir y*vşakmış...Ahmet partiye asla gelmezdi ama %100 Baran bize yavsamasın diye gelmişti.Ve Mertin ısrarı üzerine.
Baran elimi hassasiyetle kavrayıp öpücük kondurdu.Ahmet'e dönüp baktığımda sinirden damarları belli oluyodu.Baran tam Sıla'nın da elini öpecekken Ahmet Sıla'yı geri çekip Baran'ın elini sıkıca tuttu.

Ahmet:Naber ya,bayadır görüşmüyorduk.Özleştik.
Baran:Hahah dimi🙂
Mert araya girdi.
Mert:Tamam tamam ,hadi geçelim artık ,hava rüzgarlı ,kızlar üşümüştür.
Feride:Evet yaa.Valla ben dondum bile.

Sıla Ahmet'in kolundan çekerek içeri yöneltti.İçerisi oldukça kalabalıktı.Bizim için ayrılan masaya ilerledik.Yavaş bir dans şarkısı çalıyordu.Sıla abisine dönüp"Abi lütfen dans edelimmm.Herkes ayakta nolurrr ."Ahmet Sıla'nın yalvarmasına dayanamazdı.Gülerek elini uzattı ve piste ilerlediler.
Sıla:Cınım abimmmmm😊

Bende pistte ki dans edenleri izliyordum.Herkes çok mutluydu.Dalıp gitmiştim.Mert bana elini uzattı."Bakma öyle kız.Bir prenses dansa nasıl olurda kaldırılmaz gel hadi"dedi.Gülümsedim ve elini tuttum.Mert çok iyi bir dosttu ,insanları nasıl mutlu edebileceğini biliyordu.

Dansa başladık.Gözlerim Ahmet'e gitmişti.Yakışıklı gelmişti gözüme.Biraz sonra Mert ,Ahmet ve Sılaya yaklaştı ve Ahmet'e "Değişelim mi?"dedi. Ahmet bana bakıp peki dermişçesine kafasını salladı.Ellerini belimde hissettiğimde huylandım.Ama çok geçmeden bende kollarımı boynuna sardım.Dans etmeye başladık gözlerimizi hiç ayıramamıştık nedensizce.Bazen ondan etkileni-(Hayır çıkar aklından şunu,sakın!)

Ahmet bi anda gülümseyerek konuştu;
Ahmet:Çok güzel olmuşsun
Feride:Şeyy sende çok yakışıklısın beyefendi.
O an gözlerime değilde dudaklarıma baktığını hissetmiştim.Yutkunamadım.Onunla bu kadar yakın olmak garip geliyordu.Uzun süren danstan sonra "oturalım mı" dediğimde beni onayladı.

Ben masaya geçtim ,Ahmette lavaboya gitti.Masadaki tüm i*kileri içmiştim farkında olmadan.O anda farkettim ki Baran buraya doğru geliyordu.(tek yakaladı ya beni rahat bırakmaz kolay kolay).
Baran:Partiyi beğendin mi külkedisi.
Feride:Hıhı beğendim ,dedim sahte bir gülüşle.
Baran:Dans etmeye ne dersin.Senin gibi bir partner bulmuşum hayatta bırakmam.
Feride:Yokk saol daha yeni oturdu-
Baran:İtiraz istemiyorumm
Feride:Canım bak gerçekten başım ağırıyor ve yorgunum .Daha yeni dans ettim ve artık oturmak isti-
Kolumdan çekiştirmeye başladı.Ben kolumu kurtarmaya çalışırken ısrarla gülerek çekiştiriyordu.
O sırada Ahmet buraya doğru koşar adımlarla gelmeye başladı .Şimdi yanmıştı Baran
Ahmet :Noluyo burda
Feride:Yok bişey sadece dan-
Baran:Ferideyle dans edicektik bir sıkıntı mı var Ahmet.
Ahmet:VAR.Kız istemiyo görmüyomusun .Kolundan ne diye çekiştiriyosun lan.
Mert ve Sıla farkettikleri gibi yanımıza koşar adımlarla geldiler.O sırada benim başım dönmeye başladı .
Feride:A-ahmet y-yapmayın.
Tam Ahmet Baran'a yumruk atacaktı ki yere yığıldım.

İmkansızım /mini kitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin