Yeni bölüm gençlerrrrr✨
Bölüm sarkısı:(dinle beni bi',sakladığın bişeyler var)Ahmet~
Feride'nin gelmesine sevinmiştim.Sıla'nın odasında oturuyorlardı ve bende Melisle uğraşıyordum.
Yarından sonra doğum günümdü.Bi an önce Melis'in gitmesini istiyordum.Daha ilk günden darlamaya başlamıştı.Feride~
Sıla planı anlattı.Malzemeleri bile hazırlamıştı.Kovaya su doldurmak için dikkat çekmeden banyoya girmeliydik.Bakım bahanesiyle içeri girdik.Fakat Ahmet ve Melis kapının önünde dolaşıp duruyordu.Sıla suyu doldururken bende inansınlar diye yüzüme maskeyi sürüp kapının önünde bekliyordum.Ahmet~
Tam Melis'ten kurtulmuştum.Banyonun önünde bekleyen Ferideyi gördüm.Yüzünde maskesiyle cok tatlı bakıyordu.Onun yanına gittim ve konuşacaktım ki.Tabiki Melis geldi.Melis:Ya Ahmoş burdamıydın?
Feride:Ahmoş?Burdamıymışsın "Ahmoş"??
Ahmet:Bana Ahmoş deme dedim sana Melis.Feride Melis'e yaklaşarak konuştu;
Feride:Benim dememe izin veriyo😄
Bende istemsizce sırıtmıştım.Melis bozulsa da toparlanıp devam etti;
Melis:He buarada senle tanışamadık bi türlü ben Melis ,zaten adımı biliyormuşsun,beni tanımayan zaten yok ta.Sende galiba bizim bıcırığın arkadaşısın.
Ferideye baktığımda öfkeden köpürüyordu.Tam Melis sözünü bitirdiğinde Feride ona dalacaktı.Tam Melis'e doğru yürüdüğünde onu yakaladım ve kulağına yaklaşıp"Sakinleş"dedim.
Feride üstünü düzeltti ve duvara yaslanıp Sıla'yı beklemeye devam etti.Melis'in telefonu çalmıştı.Melis gittiği anda Feride'ye döndüm.
Feride:Ne o,sevgilinin yanına gitmiyomusun
Tam o anda bir elimi duvara yasladım.Kaçmaya çalışırken diğer elimide koyup sıkıştırdım.Bana masum masum bakıyordu.
Ahmet:Ne bu tavırlar
Feride:Kim ne hakediyorsa öyle davranıyorum
Ahmet:Öylemiii?
Feride:Aynen öyleAhmet:O benim sevgilim değil feride hanım.
Feride:Niye peşinden ayrılmıyo o zaman,senden ayrı duramıyo en sonunda o kız elimde kalacak-
Ahmet:Sakin(güldüm)Benden ayrılmamasınamı sinirlendin sen
Feride:Hayır!Ne alaka!Sılayla falan bıcırık diyo,üstten üstten konuşuyo,görmüyon mu?
Ahmet:He ondan yani
Feride:Evet ,ondan...Sıla kapıyı açtığı an Feride kollarımın altından kaçmıştı.Sılayla kikir kikir gülüyorlardı.
Sıla:Ben odadayım yüzünü yıkayıp çabucak gell
Feride:Tamamm(gülerek)Feride bana bakıp gülümsedi:
Feride: Görüşürüz AHMOŞ
Ahmet:Görüşürüz FeroşFeride~
Yüzümü yıkayıp Sıla'nın odasına gittim.Ahmet bana yakınlaşınca kontrolümü kaybetmiştim.Hani trip atacaktım.Sılayla buz gibi suyla dolu olan kovayı Melis'in kapısının üstüne koyduk.Beklemeye başladık.Kapıyı açtığı anda tüm sular Melis'in kafasından aşağı dökülmüştü.Sılayla gülmeye başladık.Melis'in çığlığı üzerine Ahmette odaya daldı.Melis:YA SİZ NAPIYOSUNUZ Y-
(Ahmeti görünce sesini düzeltip nazikçe konuştu)
Melis:Yani bıcırıklar niye ablanıza böyle şakalar yapıyosunuz siiz
Yine çevirmenin bi yolunu bulmuştu ama siniri gözlerinden belli oluyordu.
Ahmet:Fena ıslanmışsın Sıla versin sana kıyafet.
Melis:Sıla'nın kıyafetleri küçüktür askım sen verSıla beni tutmasa Melis'e dalacaktım
Feride:Aşkısı sen verecekmisin DUYDUN MU AŞKISI?
Ahmet:Ya Melis Sıla'nın büyük gelen kıyafetleri vard-
Melis:Olmaz dediysem olmaz ,bekliyorum Ahmet kıyafetlerimi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansızım /mini kitap
RomanceAşk imkansızlıkları sever...Bu kitap yasak aşıklar Ahmet ve Feride'nin kaos ve romantizm dolu serüvenini anlatıyor.Bi yandan yanlış anlaşılmalar,bi yandan da kıskançlık...