Herkese merhaba çok kişi istediği için devam bölümünü atıyorum.Aklımda çok güzel fikirler var,gelecek bölümler güzel olacakk.Keyifli okumalarr🤍
Bölüm şarkıları:(NKBİ X YAPAMAM ,Sevmiş gibi,seni dert etmeler)kesinlikle bunları dinlerken okumalısınız😻
———————————————————————
Ahmet~
Mert'in bizi bi anda odaya kilitlemesi oldukça şok etsede Ferideyle konuşabileceğim için mutluydum.Feride , Mert'e kapıyı açmasını söylerken,Mert ısrarla açmıyor ve kahkaha atıyordu.En sonunda pes etti ve koltuğa geri oturdu.Feride:Ya sende bişey yapsana
Ahmet:Mert bu açar mı sanıyosunFeride göz devirdi ve telefonunu eline aldı.Artık harekete geçmem lazımdı.Onu kırdığım yetmezmis gibi odun gibi bekleyemezdim.Feridenin yanına oturdum.Bi anda bana döndü.Ne olduğunu anlayamadan konuştum.
Ahmet:Dün sana biraz kötü davrandım
Feride:Evet BİRAZCIK🤏
Ahmet:Ya tamam artık birşeylere açıklık getirmemiz lazım Ferid-
Feride:Neye mesela Ahmet?Benden ne kadar nefret ettiğinemi?Tam konuşacakken devam etti.
Feride:Yoksa senle asla arkadaş olamayacağımızı mı?İlk defa anlaşabildik sanıyordum.Yanılmışım.Aslında benle hiçbir zaman arkadaş olmak istememişsin belli ki.
Ahmet:Feride bak be-Feride~
Ahmet tam konuşurken kapının kilidi açıldı.Anlık kafamızı kapıya çevirdik.Uzun boylu,sarışın,çekik gözlü bir kız girdi içeriye.Sıla, kızın arkasından "Melis bekle"dedi.Melis:Ayy Ahmetim de buradaymış.
Ahmet ağzı açık şekilde ona bakıyordu.
Melis:Bizim bıcırık Sıla'da büyümüş ya.Ama sen daha da yakışıklı olmuşsun.(göz kırptı)
Feride:Ben artık gidiyim.
Kapıdan hızlı adımlarla çıktım.Ahmet arkamdan bana seslense de dinlemedim.Sıla'ya hızlıca sarılıp çıktım.Ahmet~
Melis benim eski sevgilimdi.Ayrılıp arkadas kalmıstık.Arkadas bile kalmak istemiyordum ama üniversiteden beri takıntılıydı bana.Şimdi ansızın gelmesi beni şaşırtmıştı.Melis bana sarıldı ve yanağımdan öptü.Hayal kırıklığıyla kapıya bakarken,Melis'in yanağımdan öpmesi üzerine hafifçe ittirdim.Ahmet:Melis,şuan olmaz.
Melis:Pek iyi bir karşılama olmadı ama daha çok günümüz var ahmoş.
Ahmet:Bidaha bana öyle deme.
Melis:Ayy huysuzlaşma hemen ahmoş.Feride'den başkası Ahmoş diyince sinir oluyordum.Ama Feride çok tatlı söylüyordu.Birdaha bana öyle demesi için nelerimi vermezdim.Kendimi açıklayamadan gitti.Mert bana döndü ve;
Mert:Oğlum şu kız herşeyi mahvetti,daha konuşmamıştın dimi
Ahmet:(üzgün bir sesle)E-evet...Sıla~
Feride evden çıkarken hiç iyi görünmüyordu,gözleri dolmuştu.Abimin yıllar önceki sevgilisi gelmişti.Kapı çalınca onu beklemiyordum.Meğerse abimin birkaç gün sonra olacak olan doğum günü için 1haftalık kalmaya gelmiş.Onu sevmiyordum,Ferideyi kırmış gibiydi.Feride çıkınca arkasından bende çıktım.Onu asla yalnız bırakamazdım.Bizim küçükken kendi ellerimizle yaptığımız bir kale vardı.Ormanda ağaç dallarından yapmıştık.Adı sılfer şatosuydu.Kötü hissettimiğizde ya da huzur bulmak için oraya giderdik.
Arabayı çalıştırdım ve ormana sürdüm.Arabayı park edip ormanın derinliklerine girdim.İçeriye girdiğim an ferideyi battaniyeye sarılmış şekilde ağlarken buldum.
Feride:Aa sılam senmi geldin.(gözlerini sildi)
Sıla:Bişey olmamış gibi davranma,buraya boşuna gelmezsin.
Feride gözyaşlarını tutamadan yine ağlamaya başladı
Sıla:Şşş tamam geçti.Hadi noldu anlat bana
Feride:Ben gerçekten anlamıyorum.Sıla nasıl diyeceğimi bilmiyorum.Sırf Ahmet bana kötü davrandı diye niye bu haldeyim.
Sıla:Feride sen
Feride bana bakmaya başladı
Sıla:Galiba aşık olmuşsunFeride:Ne
Sıla:Gördüm abime nasıl baktığını,Melis gelince nasıl baktığınıda gördüm.
Feride:Sıla yok ya bunca zamandır olmadım şimdi mi olucam.
Sıla:Bu aşk değilde ne peki askım.Basbaya aşıksın.
Feride:Sılos kafamı karıştırıyosunnFerideye sırıtarak baktım...
Feride:Ya ne bakıyosun öyle(gülerek)
Feride:Sen onu boşverde şu Melis kim?
Sıla:Ya o abimin e-eski sevgilisi-
Feride:He-eeSıla:Bak öyle değil ama üniversitedeyken abimle 1ay falan çıkmışlardı.Sonra abim kızın egolu ve başkalarına zorbaca davranışlarını görünce ayrıldı.Kızda takıntılı manyak olduğu için anca arkadas kalırsak ayrılabiliriz demişti.Sonra da Fransa'ya gitti.Şimdi gelmesi abimide şaşırtmıştır.
Feride:Demek öyle birisi,hiç hoşlanmadım.O gidene kadar muhtemelen size gelmem askım.
Sıla:Ondna bende neffret ediyorum.Bana hep bıcırık diyordu kendisi.Hem saçmalama beni yalnızmı bırakacaksın?
Feride:Sana öylemi dedi?!O kızı görürsem her an bir kaşık su da boğabilirim.Sıla:Daha iyi bi fikrim var, bu akşam bize yatıya geliyosun.
Feride:Ee napıcaz?
Sıla:Onu gelince konuşuruz,çok mükemmel bir planım varrr.
Feride:Ya meraklandırma insanı.
Sıla:Gelince görürsün.Geliyosun di mi?
Ferideye masum gözlerle baktım.Feride:Offff şöyle bakmana dayanamıyorum
Sıla:Ee,cevap??
Feride:Tamam.
Sıla:Evet işte buu.Feridem beni kırmaz.
Hemen sıkıca sarıldım.O da bana sarıldı.Feride~
Sılayla ayrıldık ve eve geldim.Sıla benim hayatımdaki en büyük neşe kaynağımdı.Onun gibi bir dostum,kardeşim olduğu için çok şanslıydım.Akşam oldu ve hava karardı.Ahmeti düşünmeden edemiyordum.Sıla aklımı karıştırmıştı.Yoksa gerçekten ona aşık mı oluyordum.Düşüncelerimi dağıtmak için kafamı salladım.Çantama pijamalarımı koyarken ablam girdi odama.
Fatma:Nereye gidiyosun
Feride:Ah-(öksürdüm) sılalara
Fatma:Yani Ahmetlere
Feride:Evet abla niye öyle imalı bakışlar atıyosun?
Fatma:Geçen günki olayı hala hatırlamıyomusun?
Feride:Ne,ne olayı?
Galiba parti günü Ahmet beni eve bırakırken birşey olmustu.
Feride:Abla cevap versenee
Fatma:Biraz düşün belki anlarsın.😉
Ablam odadan çıktı.Bende şaşkın biçimde eşyalarımı çantaya koymaya devam ettim.Hersey hazır olduğunda ablamı öpüp garaja indim.Arabayı çalıştırdım .Şarkı dinleye dinleye gelmiştim evin önüne.Sılayla benim şarkım çalıyordu.Bağırarak şarkıya eşlik ettim.Bi yandanda kornayı çalıyordum.Feride:Bazen bana gelir,gider seni dert etmeleerrrrr.Seni rüyalarımda hapsetmelerrrr
Sıla sesimi duyup sevinçle balkona çıkmıştı.O da şarkıyı söylemeye başladı.
Sıla:Yıldızlarıın hırsızları mı vaarrr,tutamam tutamam hep yeni bir gün doğaarr.Birlikte şarkı bitene kadar söylemeye devam ettik.Melis denen kızda "Napıyo bu deliler ya"diyip bizi izliyordu fakat hiç umrumda değildi.Şarkıyı söylemeye devam ederken gözüm pencereden gülümseyerek bakan Ahmet'e gitti.
Ona hala kırgındım ama artık umursamaz davranacaktım biraz burnu sürtsünde görsün gününü.Şarkı bitti ve hızlıca arabadan inip eve çıktım.Sılayla hemen odasına gittik.
Sıla:Bak feridos bugün intikam günü.
Feride:Ne intikamııı(heyecanlanmıştım)
Sıla:O Melis'e video manasında kıskırtma çekicez.Aynı Mert'in ,abimle sana yaptığı gibi.
Feride:O video için değilmiydiii
Sıla:Bende bugün öğrendim.Mert'in işleri işte.Neyse onu boşver.Bu gece uzun olucak.Hazır mısınn?
Feride:Ben doğustan hazırım sılosumm.🤜🤛
Umarımm bu bölümde hoşunuza gitmiştir.Yorum yapmayı ve yıldızlamayı unutmayınn😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansızım /mini kitap
RomanceAşk imkansızlıkları sever...Bu kitap yasak aşıklar Ahmet ve Feride'nin kaos ve romantizm dolu serüvenini anlatıyor.Bi yandan yanlış anlaşılmalar,bi yandan da kıskançlık...