Cztery koty spotkały się. Przed nimi świecił niebieski kryształ.
-Już czas- powiedział ciemnoszary z długim futrem
-Jesteś pewien, Leśny Liściu?- zapytała ruda kotka
-To na pewno ten czas, Łąko- odpowiedziała dość niemiłym tonem większa od niej szaroniebieska kotka.
-Trochę szacunku, Strumieniu- odparł jasnoszary kocur-Wiesz, że możemy stać się twoimi wrogami?
-Tak, Deszczu...
Po tych słowach blask księżyca przedarł się przez chmury, a magiczny kamień zaświecił oślepiającym błyskiem.
-Niesamowite...-szepnęła Strumień
Wtedy na ziemię zeszli gwiezdni wojownicy. Bił od nich blask wielkiej mocy, a wtedy jeden z nich rzekł:
-Witajcie, wielkie koty
Czwórka z szacunkiem pochyliła głowy, po czym kolejny gwiezdy kot miauknął:
-Dziś dostaniecie nowe imiona oraz specjalny dar przeznaczony dla przywódców...
-Leśny Liściu, od tej pory nazywany będziesz Leśną Gwiazdą i otrzymasz dziewięć żyć- powiedział ojciec Leśnej Gwiazdy, po czym dotknął jego nosa swoim. Później uczyniło to ośmiu innych wojowników, którzy coś dla niego znaczyli. Poczyniono tak również z trójką innych przywódców i w końcu jedna kotka powiedziała:
- A teraz wy: Leśna Gwiazda, Łąkowa Gwiazda, Strumienna Gwiazda oraz Deszczowa Gwiazda macie dziewięć żyć. Załóżcie cztery klany na terenie waszych obozów i pilnujcie waszych granic. Chcemy, abyście żyli w pokoju. A teraz żegnajcie!
Potem gwiezdne koty zniknęły.***
Na polanie pojawił się szarobiały kot. Jego zielone oczy zalśniły w blasku gwiazd. Podszedł do drugiego, ciemnoszarego kocura.
-Leśna Gwiazdo- miauknął- Dostałem znak od Klanu Gwiazdy.
-Jaki, Pokrzywowy Liściu?- zapytał Leśna Gwiazda- Czy to przepowiednia?
-Tak mi się wydaję...- po tych słowach jego oczy zalśniły mocniej, a głos zabrzmiał czysto- ,,Nastaną ciężkie czasy. Gdy burza nadejdzie, on uratuje nasz klan."
-Burza?- zapytał.
-Tak mi przekazano. Też niewiele z tego rozumiem- miauknął Pokrzywowy Liść.
-Wiesz, martwię się o mojego syna... i Ciemną Łapę...-mruknął przywódca.
-Nie martw się. Na pewno wszystko z nimi w porządku. Będzie dobrze Leśna Gwiazdo, uwierz mi.
CZYTASZ
Wojownicy|Powrót do klanu (tom 1)
Fanfiction,,Nastaną ciężkie czasy. Gdy burza nadejdzie, on uratuje nasz klan" Cztery koty założyły cztery klany: Klan Lasu, Klan Łąki, Klan Stumienia i Klan Deszczu. Po otrzymaniu daru dziewięciu żyć przez przywódców wszyscy dzielili ze sobą terytoria i żyli...