Beni Kölesi Yaptı!

1.9K 16 7
                                    

Beni odasına iteklemesiyle beraber, korktuğumdan dolayıda gitmiştim. Tam iş üzerinde yakalanmıştım, fakat haklıydım bu kadar göz önünde olan birşeye bakmadan nasıl dayanmadan durabilirdim ki?!?!? Ve sonunda beni odada diz üstüne getirip yanaklarımdan bastırarak sertçe eliyle tuttu. Ben hemen söze girmeye çalışmıştım.

+Özür Diler-

Cümlemi daha bitiremeden sertçe bir tokat yemiştim yanağıma, canım gerçekten acımıştı, ve odadaki köpek yatağı ve mama su kaplarını gördüğümde şaşırmıştım. Sonuçta evde herhangi bir hayvanda yoktu aklıma kötü kötü düşünceler geliyordu...

-Konuşma seni köpek!... Demek benden izinsiz yapıyorsun ha, seni hizmetçi olarak değilde köpek olarak  alacağım bu eve! Sikinle düşündüğün için sorun olmayacaktır tabi senin için.

Bunu isterdim... Bu yüzden kafamı sallamıştım, ve oda köpek yapmak istiyordu beni bu yüzden dizlerimin üstünde bıraktı ve bir dolaptan tasma aldı. Daha sonra yanıma gelerek boynuma bağladı, daha sonra tasmadan tuttu ve yatağa çıkarttı. Bu sefer kıyafet dolabına doğru gidip bir kadın iç çamaşırını getirip bana verdiğinde, giymek istemiyordum fakat karşımda bunu kesinlikle isteyen bir sahibe ruhlu biri duruyordu.

-Giy çabuk gururun yok senin!

Haklıydı sokakta giyilmiş ve köpeklerin dahi bastığı yere temas eden bir ayakkabıyı yalıyacak kadar, çaresiz biriydim çok haklıydı fakat köle olmak benim için iyi birşeydi. Bu yüzden birşey diyemeden altıma verdiği kadın iç çamaşırını kıyafetlerimi çıkartarak giymiştim, onun şimdiden bu şekilde davranması kim bilir ileride neler yapacaktı...

-Aferin sana, yakıştı sana!

Demesiyle beraber tasmamdan tutarak beni sürekleyerek mutfağa doğru götürmüştü beni. Karnım acıkmıştı fakat yemek yemeninde artık kolay olmayacağını biliyordum

-Git odamdaki, köpek yatağının yanındaki kabı getir bana, karnın acıkmış senin.

Dediğinde hemen odaya gittim ve, yemek kabını getirip tezgahın üstüne doğru koyup tekrardan oturduğum yere oturdum. Daha sonra ise beklemeye başladım, karnım gerçektende azdı fakat Elif'in bana hazırladığı yemekleri çiğneyip yemek kabıma koyduğunu görünce içim bir değişik olmuştu. O yüzden ne yapıp kurtulsam diye düşünmemiş değildi, fakat en sonunda salyalarla çiğnenmiş yemek geldiğinde birşey diyememiştim. Elif kafamı yemek kabına doğru bastırmasıyla beraber, ister istemez yemeye başlamıştım. Artık birşey demeden önce kesinliklr 3 kere düşünmeliydim fakat hoşuma gidiyordu, ama kim bilir başlangıçtı yemek verdiğine şükretmeliydim belki. Beni tasmamdan tuttu ve salona doğru götürüp bir koltuğa oturdu benide koltuğa oturttu

-Deliğinle ilgilenmem hoşuna gider dimi?

+N-Nasıl isterseniz, sizin ne isterseniz yapmanız bana zevk veriyor!...

-Aferin sana, domal bana yavaşça bakalım..

Demesiyle beraber, onun ne yapacağını bilmeden ona kalçasını döndürerek domalmıştı. Ve bu şekilde beklerken deliğimi okşayan bir parmak hissetmiştim, niyeyse çok hoşuma gitmişti yüzümde hafifçe kızarmıştı. Penisimi tutmaya çalışmak zor olucaktı, kesinlikle böyle düşünürken birden bir parmağın içime doğru ilerlemeye başladığını hissettim. Ve sessizce inlemiştim.

-Oh... Sıcacık için köle beğendim."

Dedikten sonra biraz daha hızlanmaya başlamıştı bu yüzden daha çok inlememek için kendimi zor tutuyordum.. Ve aldığım zevk ile beraber, penisimde kalkmıştı çok hoşuma gidiyordu ister istemez. Fakat bununla beraber kalmadan, iki parmağını içime sokmasıyla beraber biraz daha sesli izlemiştim. Aynı zamanda sahibimde oldukça mutlu ve zevk aldığını fark ediyordum. Bu yüzden daha çok hoşuma gidiyordu, zevk verdiğimi hissetmek ne güzel bir mutluluk...

-Biliyor musun... Aslında işemem gerek

Demesiyle beraber yutkunmuştum ne yapacağını anlamıştım ve ona doğru bakmıştım, işte şimdi sıçtım demiştim kendi kendine onun yüzüne doğru bakarken.

-Git su kabını getir bana!

Demesiyle beraber içimden parmaklarını çıkartmıştı, bende bu yüzden hızlı hızlı Elif'in odasına gittim ve su kabını aldım. Daha sonra ona doğru uzattım ne yapacak diye bakarken ağzından çıkan kelimeler ile bi korkmuştum.

-Biliyor musun aslında işemem gerek.

Dedikten sonra sinsi sinsi gülüyordu, yavaşça altındaki kıyafeti sıyırdı ve vajinasına dayayıp işediğini izlemeye başladığımda ister istemez niyeyse hoşuma gitmişti. Ve kabı sidiği ile doldurduğunda önüme doğru koymuştu.

-İç ve aynı şekilde bana doğru, domalmanı istiyorum.

Tekrar parmaklarını içime soktu ve yavaş yavaş midem bulanarak sidiği içmeye başlamıştım... Fakat olduğum durum garip hissettiriyordu, bir yandan anüsüm parmaklanırken bir yandan sahibinin sidiğini içiyordum.

Devam için en az 50 görüntülenme olmasını bekliyorum.

Hayallerin gerçeğe dönüştüğü hayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin