Başlangıç ve Tanışma

1.7K 9 0
                                    

Okullar tatile girdiğinde para kazanmak için bir iş arıyordum. Fakat çok kalabalık, ortamları sevmiyordum bu yüzden kendime uygun olacak bir iş arıyordum. Ve telefonumdan iş ilanlarına bakarken, fiyatı iyi bir hizmetçilik ilanı görmüştüm. Sadece benim olduğum bir ortamda çalışmak iyi olabilirdi, fakat hizmetçilikte gözüme pek iyi geldiği söylenemezdi. Sonuçta hizmetçi olarak gittiğim yerde insanların gereksiz, egolarına rastlayabilirdim fakat denemektende zarar gelmezdi. Bu yüzden işveren kişinin numarasını telefonuma kaydetmiştim, ki gidebilceğim yerde nasıl biriyle karşılaşmayı merakta ediyordum. Kaydettiğim gibi numarayı Whatsapp'tan profil resmine bakmıştım, kişi oldukça genç ve güzel gelmişti gözüme. O yüzden direkt olarak yazmaya karar vermiştim.

+Merhaba internetten iş ilanınızı görmüştüm, sanırım hizmetçi arıyormuşsunuz...

Direkt olarak görüldü işareti belirmiş ve direkt olarak yazıyor.. yazmaya başlamıştı.

-Evet doğrudur, iş için yazdıysanız... Konuşabiliriz veyahut, yüz yüze konuşsak daha iyi anlaşabiliriz.

Böyle demesiyle beraber çok şaşırmıştım ve aynı zamanda heyecanlanmıştım ister istemez..

+ Tabi Konumunuz ile beraber hemen geliyorum efendim.

Dedikten sonra telefonu kapamıştım ve hemen hazırlanmaya başladım, normalde 10 dakikada hazırlanan ben 15. Dakikada kıyafetimi anca seçip giyinmiştim, üstümde kısa hafif transparan bi t-shirt ve altımdaa kısa bir short vardı. Sonuçta belkide ilk günden beni denemek babından çalıştırabilirdi, sonuçta bu yüzden hazırlıklı gitmeliydim. Hemen anahtarlarımı aldım ve, koşa koşa atılan konuma doğru gitmeye başlamıştım. Ve yolda geçen seyyar bir çiçekçi görmemle beraber bir buket çiçek almıştım, sonuçta boş gitmek istemezdim. Ve konuma baka baka aramalarım sonucunda bulmuştum, bu yer müstakil 2 katlı büyük bir evdi çok güzel bir evdi beğenmiştim. Hemen zili çaldım ve karşımda Elif'i görmemle beraber yutkunmuştum çok güzel gözüküyordu, short giymişti ve bacaklarına bakmıştım tanrıça gibi duran bu kadına tapılmayıp ne yapılacaktı başka?... 

-Buyur içeri gir Kerem, salona geç ve ayakkabılarını çıkarabilirsin.

Demesiyle beraber ayakkabılarımı çıkartmıştım, onun ayakkabılık'a koyduğunda duran ayakkabıları görünce ağzım sulanıcaktı nerdeyse. Bu yüzden hiç kendimi kaybetmemek üzere direkt olarak işaret edildiği yere doğru ilerleyip salona gitmiştim. Ve bir koltuğa oturmuştum, ve benim arkamda neredeyse Elif'in gelip karşıma oturmasıyla beraber onu izlemeye başlamıştım. İlk konuya o girmişti.

-Söyle bakalım, bu işi yapabilceğine emin misin? Erkekler pek sevmez ev işlerini.

+Aslında yapabilceğimi düşündüğümden buraya geldim, hatta sırf beni erkek olduğumdan dolayı umursamazsınız diye korkmuştum.

-Hakkımda önyargıları sevmiyorum, açık söylemek gerekirse seni denemek istiyorum. Dışarıda biraz işlerim var, ben dışarıda iken senden her yeri süpürüp silmeni istiyorum. Ve ayakkabılarımı kirliye atıp yıkamanı istiyorum, anlaşıldı mı?.

+Tabi ki efendim, hepsini yapmaya çalışacağım. Kendi evim gibi sahip çıkacağım gözünüz arkada kalmasın.

-Aferin sana o zaman gidebilirim şimdilik, umarım testi geçebilirsin. En ufak hata ve kusur görürsem gidersin!

Demesiyle beraber ayağı kalkmıştık ikimizde, ayağı kalkmıştık ve Berfin'i yolcu etmiştim. Gitmesini fırsat bilerek Elif'in kirli ayakkabılarından birini alıp, içime çekerek koklayıp yavaşça tabanında dilini gezdirirken beklemediğim anda Elif'in birden kapıyı açmasıyla beraber şok olmuştum. Birşey unuttuğundan dolayı giriyor olmalıydı, ayakkabısını yalarken görmüştü ve sinirli bir yüz ifadesiyle beraber benim T-Shirt'imden tutup birden çekti ve yere doğru çökertti.

-Naptığını sanıyorsun sen?

+Dayanamadım... Çok güzel duruyorlardı, köleniz olmak istiyorum lütfen!

-ÇABUK ODAMA GELİYORSUN!

Devamı için yorum bırakırsanız sevinirim ve istek fetişlerinizi alabilirim.

Hayallerin gerçeğe dönüştüğü hayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin