Başka bir günde ilk defa, sahibemin yatağında yatmıştım. Kaç gündür beni köpek yatağında yatırıyor ve yemeklerimi köpek kabıyla veriyordu, bu oldukça hoşuma gidiyordu doğrusu hatta dün gece yatmadan bana yeterince birşeylere alıştığımdan tuvalet eğitimi gerektiğini söyledi. Bugünde bir kurye köpeklerin tuvaletini giderdiği, kum ve kumu koyacak hayvan tuvaleti gelmişti. Onların parasını sahibem bırakmıştı, onu vererek aldım ve odaya gidecek iken birden sahibemle karşılaştım.
-Ooo gelmiş demek nasıl bakalım güzel mi görelim.
Demesiyle beraber herşeyi elimden aldı ve odasına doğru beraber gittik, daha sonra Elif yani sahibem. Hayvan tuvaletini kurmuş ve kumunu dökmüştü, benimde zaten işemem gerekti o yüzden tuvaletime gittim ve yavaşça işemeye başlamıştım. Sahibemde su kabımı aldı ve, işeyerek tazelemişti. Bende kafamı eğerek içmeye başlamıştım, artık herşey döngüye döndüğünden alışıyordum hatta zevk alıyordum bunlardan. İçerken sahibem ayağını sidiği ile dolu kaba sokmuştu ve daha sonra sidikle kaplı ayağını ağzıma doğru getirdi
-Yala bakalım, ufak bi ödül sana!
Demesiyle beraber iştahla ayağını yalayıp temizlemeye başlamıştım. Daha sonra, sahibim altındaki eşofmanını dizlerine kadar indirdi ve beline bir dildo bağlayıp üstüne kıyafeti çekti. Bildiğin erkek gibiydi, eşofmanının üstünden dildo sanki sik gibi gözüküyordu. Ayrı çekicilik vardı.
-Eğer en ufak yanlışın olursa, o götünü mahvederim duydun mu?
Demesiyle beraber, benim tasmamdan tuttu ve salona doğru götürdü. Daha sonra kucağına oturmuştum, beline bağladığı dildoya oturuyordum fakat neyse ki sahibemin eşofmanı koruyordu. Ama sahibem kesinlikle birşeyler yapmak istiyordu, kalçamın arasına sürtünmeye başlamıştı. Ve ellerini ise göğüs uçlarıma götürüp parmaklarının arasında sıkmaya başladı.
+Ahmm... Efendim lütfen kıvrandırıyorsunuz beni!...
Onunla sevişmek istiyordum, bu yüzden elimi sahibimin eşofmanına attım, fakat birden elime sertçe vurdu. İzin vermiyordu çünkü sadece kuralları o koyabilirdi diye düşündüğünden emindim, fakat oda istemiş olacak ki eşofmanından dildosunu sıyırarak ortaya çıkartması üzerine zaten çıplak olduğumdan deliğime doğru sürtünüyordu. Çok azmıştım bundan dolayı ve içime almak için kalçamı oynatırken, kalçama çok sert bir şaplak yemiştim.
-Düzgün dur! Ben ne dersem o olacak.
Demesiyle beraber, ellememiştim harekette edememiştim. Sanki bilerek yapıyormuş gibi deliğime sürtünüyordu ayrıca, uzun tırnaklarını sırtımda gezdiriyordu. Elini ve deliğimdeki dildosunu hissettikçe sikim büyümüştü.
-Kölem götüyle uğraşılmasından hoşlanıyor mu... Bak sen!
Demesiyle beraber birden, içime girmişti neredeyse bu ilk deneyimim olduğundan. Bildiğin içimi parçalayarak girmişti, ama çok fazla zevk almıştım. Yavaşça beni kucağında zıplatarak, belimden tutarak her içime girdiğinde sonuna kadar bastırıyordu. Yavaş yavaş hızlanmaya başlaması ile beraber, aldığım acı ile beraber deliğimin sızlandığını hissediyordum. Sesli şekilde inlemeye başlamıştım, hoşumada çok gidiyordu doğrusu. Fakat yavaş yavaş boşalmaya yakın olduğumdan dolayı birden sahibem içimden çıktı, ve ona çaresizce baktım çünkü çok istiyordum.
-Koş bana yiyecek şeyler getir!
Devamı gelebilir yavaş yavaş insanların görmesi için hafif az yazıp kısa tutuyorum. Haberiniz olsun!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayallerin gerçeğe dönüştüğü hayat
Storie breviDominant bir kadın ve, kendini daha çok submale olan gören bir erkeğin hikayesi.