Seungmin
"Dikizlemesene çocuğu sapık gibi!"
"Sapık değilim ben aşığım sadece." diyen Kwang'a göz devirdim.
Aşık olduğu çocuk bizim sınıftaydı. Kwang onu dikizlerken onu görmüştüm ve arkadaş olmuştuk. Sorularımı çözdüğü falan yoktu.
"Kolunu çek omzumdan."
"Böyle rahatım ben bu tarafa baktığında direkt soru çözüyormuş gibi yapacağım."
"Böyle giderse nah sevgili olursunuz."
"Döverim seni."
"Gider söylerim Kwang malı sana aşık seni dikizliyor diye."
"Bende Chan'a giderim bu mal seni seviyor fark etmedin mi koduğumun beyinsizi derim."
"Yap bak neler oluyor görürsün." diyerek ters ters yüzüne baktım.
O da bana öyle bakarken "Senden mi korkacağım köpüş?" dedi.
Tam onu cevap verecekken buraya doğru gelen Chan hyungu gördüm.
"Siktir Chan hyung geliyor soru çöz soru çöz."
Kwang panikle test kitabıma bakarken "Bu ne amk?" dedi. "Bana sor bakayım dört işlemi doğru düzgün yapabiliyor muyum?"
"Yap bana ne?"
"Yapabilsem sözelci mi olurd-"
"Seung naber?"
Anında ona dönerken ciddileştim ve "İyi hyung senden?" dedim.
"Benden de iyi."
"Bir şey mi oldu." diye sordum. Bir yandanda kafasını test kitabından kaldırmayan Kwang'ı dürtüyordum.
"Yoo bir şey olmadı. Arkadaşınla tanışayım dedim. Chan ben. "
Kwang Chan'ın uzattığı elini sıkarken "Kwang." dedi. "Seungmin'in neyi oluyorsun birkaç kişiden bahsetti ama?"
"Küçüklüğümüzden beri beraberiz, kardeş sayılırız."
"Yok hiç bahsetmedi senden yaa. Bahsettiği Jennie var, Hannah var sen yoksun tüh."
Kwang'a ne diyorsun amk Bakışlarımı attıktan sonra Chan hyunga döndüm. Sırıtarak Kwang'a bakıyordu ama bu sinirli bir sırıtmaydı.
Chan hyung Kwang'a dalmadan araya girip "Sen Chae-ok'un yanına gitsene." dedim. Sinirli bakışları bana dönünce de gıcık etmek için ekledim. "Oyalama bizi işimiz var."
Bakışları dahada sertleşince korkmadım değil. "Tamam gideyim ben sizde 'işinize' dönün." dedi ve arkasını dönüp uzaklaştı.
"Bu seni çatır çutur siker." diyen Kwang ile gözlerimi büyütüp kafasına sert bir şekilde vurdum. "Ne yaa yalan mı? Zaten beni dövecekti az kalsın."
"Sevgilisi olduğunu kaç defa daha hatırlatayım?"
"Kusura bakma ama o kızı sevseydi seni bu kadar kıskanmazdı. Kardeş kardeşi kıskanır gibi bir şey diyeceksen bok kıskanır. Adam Hannah'a sana dikkat ettiği kadar etmiyor sonrada Seung benim kardeşim diye dolanıyor he yarram he. Yakında kızda bundan ayrılır zaten sonra bu bir şeylerin farkına varır falan."
"Chae-ok'un üzülmesini istemiyorum." diye mırıldandım.
Ellerini omuzlarıma koyup "Seung burada yapabileceğin bir şey yok. Kızın çok üzüleceğini düşünmüyorum ben. Chan'ı yakışıklı bulmuş işte Chan'ı bende yakışıklı buluyorum amk ama bu ona aşık olduğumu göstermez sonuçta. Kızda bunu anlayacak ve Chan'dan ayrılacak. Chan direkt ağaç farkındaysan ona senin gibi biri lazım. Üzme kendini akışına bırak." dedi.
Kafamı salladığımda birden kafamı kolunun altına alıp saçlarımı karıştırmaya başladı. "Lan ne yapıyorsun?!"
"Ben önemli bir şey fark ettim Seung. Sen bana neden hyung demiyorsun?! Chan'a hyung, Jennie, Lisa ve Rose'ye noona bana neden hyung demiyorsun lan? Ben onlarla aynı yaştayım."
Elleri arasından zorla kurtulup "Hyungum gibi hissettiğim kişiye hyung derim. Ayrıca ben Jimin ve Taehyung'a da hyung demiyorum onlarda seninle aynı yaşta." dedim.
"Chan'a neden hyung diyorsun o zaman? Onu da hyungun gibi hissettiğin için mi aşık oldun amk?"
Derin bir nefes alıp göz devirerek "O kendime hatırlatma." dedim. "Hyungum olduğunu hatırlatmam ve onu sevmeyi kesmem gerek ama görüyorsun ki pek işe yaramıyor."
"Enayi." diyip saçlarımı düzeltmeye başladığında hafifçe güldüm. "Neyse bak seninle uğraşmaktan Si-woo'ya bakamadım. Al işte gitmiş yaa!"
"Çocuğu senin varlığından haberdar mı etsen? Böyle bir ilişki yaşayamazsınız."
"Uff sus sen. Zaten Chan buraya ters ters bakıyor. Senden önce beni sikecek galiba." dediğin anda elimin tersiyle ağzına çaktım. "Acıdı."
Dudaklarını uzatıp "Öpeyimde geçsin." dediğimde güldü.
"Kocam var benim üzgünüm. Chan sana Si-woo'da bana bakmazsa düşünürüz." diyerek yanağımdan makas aldı ve "Hadi benim gitmem lazım bay bay." diyerek gitti.
Benim fav karakter Kwang.Lgs sonuçları açıklanmış giren varsa umarım istediğiniz gibi gelmiştir. Olmazsada üzülmeyin. Lise hayatınız umarım iyi geçer.
Bay bay.
Okuyan, yorum yapan ve oy veren herkese çok çok çok teşekkür ederim<333
Yorum ve vote lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Göz Devirdim Say-Chanmin
ФанфикChan, her defasında Seungmin'e 'kardeşim gibi' derken Seungmin ona karşı bir şeyler yapamamaktadır.